Ach ja, ik geloof dat de meeste vrouwen niet zo tevreden zijn met hun buik (maar die van mij is wel heel erg hoor. Gelukkig valt het straks niet meer op en daarna kan ik de schuld aan m'n kind gevenquote:Op donderdag 11 maart 2004 12:16 schreef Belana het volgende:
[..]
hahaha, idd! Ik heb nu nog een 6 maanden buikje trouwens, kan echt voor een flink gevorderde zwangere doorgaan hoor...heel frustrerend. Loop ook nog in mijn zwangerschapsbroeken. Maar dat schijnt normaal te zijn...
Mooie buik ook beefcake, jeetje wat een joekel! Prachtig!
Ja, herkenbaarquote:Op donderdag 11 maart 2004 12:40 schreef LadyS het volgende:
Piglet,ik heb hier ooit een foto geplaats vandat ik 13 weken zwanger was, maar dat buikje wat ik daar heb, lijkt sprekend op wat ik normaal hebIk ben al niet 1 van de slankste, maar mijn buik is voor mijn gevoel echt uit verhouding
Ik heb er nog steeds een beetje 2, dus dat kan best even durenquote:Op donderdag 11 maart 2004 13:36 schreef piglet het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar
Al is die van mij nog een tikje ronder en heeft mijn maag ook iets meer volume (ik heb echt 2 hobbels, ben benieuwd hoe snel het er 1 zal zijn)
quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:40 schreef pluisje het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds een beetje 2, dus dat kan best even duren
Ja, volgens mijn zus ging zij ook vandaag een neefje krijgen, maar ik vind nog even van nietquote:Op donderdag 11 maart 2004 12:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Wow Beefcake, ook een hele mooie buik! Dan mag je vanaf vandaag gaan bevallen
Mijn kind heeft ws een dikke kont en een groot hoofd, dat zou die bobbels verklarenquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:12 schreef piglet het volgende:
[..]
misschien blijven het er wel twee...
Het is binnenkortquote:Op donderdag 11 maart 2004 18:39 schreef phluphy het volgende:
*plechtig belooft binnenkort een foto te plaatsen*![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:37 schreef pluisje het volgende:
[..]
Mijn kind heeft ws een dikke kont en een groot hoofd, dat zou die bobbels verklaren
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:22 schreef Luchtbel het volgende:
Jeetje Beefcake! Gaaf man zo'n buik
En LadyS hoe kom je aan die buikIk ben ongeveer even ver en als ik zeg 22 weken zwanger zegt iedereen; he waar dan???? Voordeel is wel dat ik al mun gewone kleren nog aan kan, maar ben wel een beetje jaloers hoor!
Komt uit lurkstand.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:11 schreef Sugar het volgende:
Valt mee, Miss D, maar wel lief dat jij dat in elk geval vindt!![]()
Hoor in mijn omgeving (op m'n werk, met alleen maar jongens! ) juist alleen maar dat ik "mollig" en "al best dik" ben en "weer eens moet gaan sporten"! Leuk, joh!![]()
Doe mij strakkies maar zo'n buik als Catoot, Tan of Beefcake! Mooi! Maar graag ook met 22 weken zo'n buik als LadyS, cool! Luchtbel, komt bij jou ook vast goed, idd, hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |