quote:Ik voel me niet gerespecteerd door deze samenleving
ja. . .dat helptquote:Dus heb ik besloten het gewapende bommengooi verzet in te gaan.
Veel succes dan.quote:Op woensdag 10 maart 2004 09:53 schreef Robert_Jensen het volgende:
Dus heb ik besloten het gewapende bommengooi verzet in te gaan.
Je weet namelijk dat dat een logische stap is.
ja en?...weet je ook al wat de uiteenspattende doelgroep word?...quote:Op woensdag 10 maart 2004 09:53 schreef Robert_Jensen het volgende:
Dus heb ik besloten het gewapende bommengooi verzet in te gaan.
Je weet namelijk dat dat een logische stap is.
Logisch toch.quote:Op woensdag 10 maart 2004 10:00 schreef Verbal het volgende:
[..]
Veel succes dan.
V.
Zoals ik al zei... veel succes.quote:Op woensdag 10 maart 2004 10:09 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Logisch toch.
Mission: Kill them allquote:Op woensdag 10 maart 2004 10:09 schreef Robert_Jensen het volgende:
Niet gerespecteerd voelen dus ga je het bommengooi en kinderopblaasverzet in toch?
Ja, je zou maar naar een film uitkijken v/e stripfiguur wat je vroeger altijd las.quote:Op woensdag 10 maart 2004 10:17 schreef Verbal het volgende:
[..]
Mission: Kill them all
My actions are not vengance, it's punishment.
You're one to talk...
V.
Mooi, dan zorg ik dat ik je even bij je kippenekje beet heb als ik op de knop druk.quote:Op woensdag 10 maart 2004 10:34 schreef calvobbes het volgende:
Goed plan Robert!
Waneer ga je een zelfmoordactie uitvoeren? Dan kom ik kijken
Over calvobbes?quote:Op woensdag 10 maart 2004 10:41 schreef elcastel het volgende:
En hoe denkt de samenleving er zelf over ? Hè, nou ?
Neh... AIVD: Meer jongeren voor jihad gerekruteerdquote:Op woensdag 10 maart 2004 10:48 schreef Klonk het volgende:
Je gaat toch geen stoute dingen doen:
Kogelvrijvest/bodyarmor
Wat schuift dat nou, terrorist worden, ik zit op dit moment zonder baan en ik pak alles aanquote:Op woensdag 10 maart 2004 10:48 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Neh... AIVD: Meer jongeren voor jihad gerekruteerd
Ik weet niet, het was meer een soort van tegenactiequote:Op woensdag 10 maart 2004 10:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
Wat schuift dat nou, terrorist worden, ik zit op dit moment zonder baan en ik pak alles aan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |