Helaas, ik ben dommig hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:57 schreef Shinadul het volgende:
In dit topic komen toch alleen maar intelligente mensen?
Ik wel, schuif maar doorquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik date geen vrouwen die over de 2000 jaar oud zijn hoor
Die zijn stoffiger dan jouw foto's hoor, Shinquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:00 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Ik wel, schuif maar door
Maar vast ook onsterfelijk, dus die zien er eeuwig als 20 uit, toch?quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:01 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Die zijn stoffiger dan jouw foto's hoor, Shin
quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij confronteert helemaal niemand, laat staan met hun hypocrisie. Want jij houdt helemaal niet van confronteren, want dan kun je een weerwoord verwachten en daar hou jij helemaal niet van.
Eh ja.... niets aan toe te voegen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:58 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik hou inderdaad niet van hypocriet gezeur... Daar verdoe ik mijn tijd niet aan
En dat blijkt uit? Heb je de nationale iqtest gedaan?quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:00 schreef Stali het volgende:
[..]
Helaas, ik ben dommig hoor.
Het was pasta met tomatenroomsausquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:02 schreef SunChaser het volgende:
Maeryke, wil jij in de feestcommissie? Maar dan moet je wel komen he ipv spagetti te gaan koken
quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:02 schreef SunChaser het volgende:
Maeryke, wil jij in de feestcommissie? Maar dan moet je wel komen he ipv spagetti te gaan koken
Ik mag het hopen voor je.. anders zit je toch met een wel heel erg gekreukelde babe opgescheeptquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:02 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Maar vast ook onsterfelijk, dus die zien er eeuwig als 20 uit, toch?![]()
HE?! Niet?! Ik zou zelfs een vrouw daten die ouder is dan 2000 jaar.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik date geen vrouwen die over de 2000 jaar oud zijn hoor
Nee begin ik maar niet aan ook.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:02 schreef pea4fun het volgende:
[..]
En dat blijkt uit? Heb je de nationale iqtest gedaan?
ehm... maar als het nou een onwijs lekker ding blijkt te zijn die over haar leeftijd liegt enzoquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:00 schreef Shinadul het volgende:
Ik wel, schuif maar door
Doet mij denken aan dat sprookje over het prinsesje dat 2 wensen mocht doen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:03 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik mag het hopen voor je.. anders zit je toch met een wel heel erg gekreukelde babe opgescheept
Dus je bent bi-pot of een baardige bert??quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:03 schreef Stali het volgende:
HE?! Niet?! Ik zou zelfs een vrouw daten die ouder is dan 2000 jaar.
Ik wel, maar als je ouwer bent dan krijg je extra punten, dan lijkt het nog watquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:04 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee begin ik maar niet aan ook.
Ik dacht dat ik dommig was.... maar jij spant de kroon he?quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dus je bent bi-pot of een baardige bert??
Begin je weer over seks enzo...orgasmes??quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:02 schreef SunChaser het volgende:
quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:07 schreef Stali het volgende:
Ik dacht dat ik dommig was.... maar jij spant de kroon he?![]()
Ik ben dommig, blond en niet eens erg oud hoor, mag nog maar net in dit topic posten zelfs.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:06 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik wel, maar als je ouwer bent dan krijg je extra punten, dan lijkt het nog wat
Het werkt niet op mijn spieren eikquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:10 schreef Shark.Bait het volgende:
zeg wat vinden jullie eigenlijk van dat stripfiguur als mijn user-icoon? Op een of andere manier werkt ie op mijn lachspieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |