Alleen in zijn dromen...quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik eet liever geroosterde sprinkhanen
Doie man heeft half FOK! al gehad
Je usericoon doet het hier niet trouwens...quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vind je het dan eigenlijk niet schandalig dat jij bij die helft hoort waarbij hij het nog nooit geprobeerd heeft?quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb jij je al eens afgevraagd waarom intelligente vrouwen je niet willen dan?quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Da's nou precies mijn probleem...de intelligente vrouwen willen mij niet en de domme vrouwen kan ik bijna niet van mezelf af slaan
Wat denk jezelf mijn waardequote:Op woensdag 10 maart 2004 22:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vind je het dan eigenlijk niet schandalig dat jij bij die helft hoort waarbij hij het nog nooit geprobeerd heeft?
Hallo???? Ik zei: achterbaks doen dat kan jij beter hè....?quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:49 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Je usericoon doet het hier niet trouwens...
Helaas helaas berusten deze feiten niet op de waarheidquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:46 schreef yvonne het volgende:
Maeryckequote:Op woensdag 10 maart 2004 22:43 schreef Maerycke het volgende:
Zwakjes allemaal hoor... kunnen de onderhuidse steken niet een klein beetje beter?
Dan zitten er geen domme vrouwen op Fok! ?quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heb jij je al eens afgevraagd waarom intelligente vrouwen je niet willen dan?
Jij maalt er niet om?quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat denk jezelf mijn waarde
Achterbaks doen laat ik aan andere over, m'n beste.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hallo???? Ik zei: achterbaks doen dat kan jij beter hè....?
Ja, jij hoort dan ook bij de intelligente vrouwen hè.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Dan zitten er geen domme vrouwen op Fok! ?
Heb bepaald niet gemerkt dat Shark vrouwen van zich moet afslaan.
Shinquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:52 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Maerycke![]()
Tis bijna weer als van ouds... nu alleen nog weer de posts in de S&G reeksen in dat andere forum onderdeel
Oh ja daar hebben jullie Phreak voor he?quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:53 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Achterbaks doen laat ik aan andere over, m'n beste.
Welnee, joh, ben je gek, daar ben jij veel beter in. Kampioen ben je erin.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:53 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Achterbaks doen laat ik aan andere over, m'n beste.
Nee toch?quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, jij hoort dan ook bij de intelligente vrouwen hè.
Dat wordt altijd gezegd door de mensen die ik confronteer met hun eigen hypocrisie... Typisch is dat...quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Welnee, joh, ben je gek, daar ben jij veel beter in. Kampioen ben je erin.
Niet?quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:54 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee toch?![]()
Jij confronteert helemaal niemand, laat staan met hun hypocrisie. Want jij houdt helemaal niet van confronteren, want dan kun je een weerwoord verwachten en daar hou jij helemaal niet van.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:56 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat wordt altijd gezegd door de mensen die ik confronteer met hun eigen hypocrisie... Typisch is dat...
Ik hou inderdaad niet van hypocriet gezeur... Daar verdoe ik mijn tijd niet aanquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij confronteert helemaal niemand, laat staan met hun hypocrisie. Want jij houdt helemaal niet van confronteren, want dan kun je een weerwoord verwachten en daar hou jij helemaal niet van.
Nee joh ik ga Shark een overdosis Stali bezorgen hoorquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet?. Ja, ik weet het ook niet hoor, ik zeg het ook alleen maar om een beetje bij je te slijmen.
Jij vond in mijn dromen het zweepje wel erg lekkerquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:48 schreef pea4fun het volgende:
Alleen in zijn dromen...
Die zijn veel te paranoidequote:Op woensdag 10 maart 2004 22:51 schreef Ryan3 het volgende:
Heb jij je al eens afgevraagd waarom intelligente vrouwen je niet willen dan?
Van mij afslaan is natuurlijk overdreven, en ik heb het over irl, niet virtueel.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:52 schreef Stali het volgende:
Dan zitten er geen domme vrouwen op Fok! ?
Heb bepaald niet gemerkt dat Shark vrouwen van zich moet afslaan.
Ik date geen vrouwen die over de 2000 jaar oud zijn hoorquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:58 schreef Stali het volgende:
Nee joh ik ga Shark een overdosis Stali bezorgen hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |