ja hoor da's goedquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:01 schreef Stali het volgende:
Gaat goed hoor, ben er even uit.
Tot later?
Shark.Bait wil nog steeds neukenquote:Op woensdag 10 maart 2004 13:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zo... dat was snel... volgende keer neem ik aarbeien voor je mee![]()
De Nijntje versie van de stand tot nu toe:
Yvonne wil rellen zien
Sunchaser opent een 30/40 topic
30/40ers komen langzaam binnen
Heatwave heeft zijn vinger op de mass-delete al klaar
30/40ers rellen niet meer
30/40ers zijn stom
yvonne is stoer
SC is nog steeds geen strapping 6-footer from the rough end of the trench!quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:31 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Shark.Bait wil nog steeds neuken
Ryan3 gebruikt moeilijke woorden
Maeryke nodigt nog steeds geen 30/40'rs bij haar thuis uit
Je had het er ooit een keer over...HIER:quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:24 schreef SunChaser het volgende:
Ik begrijp nog steeds de Barby en Ken-pop grap niet trouwens.
Niks anders dan anders dusquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:31 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Shark.Bait wil nog steeds neuken
Ryan3 gebruikt moeilijke woorden
Maeryke nodigt nog steeds geen 30/40'rs bij haar thuis uit
Heb jij nu al genueckt met Shark, yvonne?quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks anders dan anders dus
quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:08 schreef Ryan3 het volgende:
Wat ik vragen wilde Shark, heb jij meteen maar weer van de gelegenheid gebruik gemaakt om noayla_ uit neuken te vragen.... Ze kwam vanmiddag reclameren nl.
Ja, dat moet je ook niet aan noayla_ vragen hè. WO-opgeleid en links georiënteerd.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik heb haar gemeeld, maar meer omdat ik wilde weten hoe het met haar ging dan dat ik meteen in de koffer met haar wilde duiken. Ik ga vrouwen niet per email vragen voor neuken als ik ze niet irl ken.
Ze kwam mij nogal negatief over met de manier van emailen...maar dat vond ze ook van mij..
De situatie is dus nog niet veranderd, je opzet mislukt, Noayla is niet geinteresseerd in mij.
No use crying over spilt milk
Da's nou precies mijn probleem...de intelligente vrouwen willen mij niet en de domme vrouwen kan ik bijna niet van mezelf af slaanquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:17 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, dat moet je ook niet aan noayla_ vragen hè. WO-opgeleid en links georiënteerd.
Namen willen we sharkquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Da's nou precies mijn probleem...de intelligente vrouwen willen mij niet en de domme vrouwen kan ik bijna niet van miezelf af slaan
Denk je nou echt dat ik de domme ga onthouden?quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:29 schreef pea4fun het volgende:
Namen willen we shark![]()
Tuurlijk...flink overdrijven, dan gaat het sneller fout.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:37 schreef Shinadul het volgende:
Jeetje wat gaat deze thread weer hard
Ik eet liever geroosterde sprinkhanenquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heb jij nu al genueckt met Shark, yvonne?
Jij kan dat wel goed hè?quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:43 schreef Maerycke het volgende:
Zwakjes allemaal hoor... kunnen de onderhuidse steken niet een klein beetje beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |