O.quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:42 schreef Lula het volgende:
[..]
Nee heb een paar dagen mensen in huis gehaden was weg van het weekend dus gewoon druk.
De pikloot laatste tijd niet al te veel gesproken
Johnny deppquote:Op woensdag 10 maart 2004 19:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O.
Verder alles goed?.
(O, ik heb nog een filmvraag voor je. Wie speelde in Ripley en Pirates of the Caribbean.)
Nee, die speelde niet in Ripley. Wel een leuke rol van hem in Pirates trouwens.quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:50 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Johnny depp
Ja die ja. Weet je nog welke persoon hij in Ripley speelde? Overigens redelijk goed acteur.quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:57 schreef Lula het volgende:
Orlando ook niet volgens mij
nou even denken.
Was het diegene die Norrington speelt? naam weet ik even niet
Niet de vader van Law nee.quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:01 schreef Lula het volgende:
De vader dan van Jude Law? Norrington was natuurlijk aardig geschminkt dus moet even denken hoor
Ha, mooi, nog gezien? (Is Drikie zeker langs geweest.quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:59 schreef Lula het volgende:
Heb mijn dvd weer terug trouwens van Ripley
quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:05 schreef Lula het volgende:
dan zou ik het niet weten. Wil Ripley eigenlijk nog eens rustig zien. Heb toch het idee dat ik wat afgeleid werd hier en daar
quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:08 schreef Lula het volgende:ja die was hier zondag.
Ga hem denk ik van het weekend weer kijken
Ik zit even te eten, ik kom straks...quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:13 schreef Lula het volgende:
OH kom even op MSN en vertel?
Ik zit even te eten, liefje, dan ben ik bang dat ik mors.quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:37 schreef Stali het volgende:
Ryan, kun je je msn aanzetten?
Ben je nu boos?quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:40 schreef Stali het volgende:
Okay dit is ongeveer het dieptepunt van mijn humeur.
Eet smakelijk, ben blij dat forummen wel lukt zonder morsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |