Moet jij niet ergens bans zetten?quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:06 schreef Shinadul het volgende:
Hee Loes, jij ook hier?
Ikke? ik kan niet bannenquote:Op woensdag 10 maart 2004 19:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Moet jij niet ergens bans zetten?.
Ja, luister eens ipv te grienen, zou ik eens inspraak eisen daaro.quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:13 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Ikke? ik kan niet bannen
Waarom zou ik, ik heb het al druk genoeg met mijn eigen forumpiequote:Op woensdag 10 maart 2004 19:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, luister eens ipv te grienen, zou ik eens inspraak eisen daaro.
Een afscheiding van OT...?quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:17 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Waarom zou ik, ik heb het al druk genoeg met mijn eigen forumpie
Nee, eentje met een heel specifiek topic zelfs... Als je ooit dezelfde hobbies oppikt kom je er misschien ook wel langswaaien met ReQuestsquote:Op woensdag 10 maart 2004 19:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Een afscheiding van OT...?.
Zou je even willen specificeren om wie het gaat?quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:18 schreef Noayla_ het volgende:
Er is nog niet een zieltogend 30/40 reeksje opgezet of ik ontvang een weirde mail van 1 van de habituees hier![]()
Get a life, sociaal gehandicapte sukkelaar!![]()
Zo dat lucht op.
Wie zou jij er hier voor aan zien idiote mails te sturen?quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zou je even willen specificeren om wie het gaat?.
Maar goed, een forum waarin je nu eindelijk zelf de knop mag hanteren?quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:20 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Nee, eentje met een heel specifiek topic zelfs... Als je ooit dezelfde hobbies oppikt kom je er misschien ook wel langswaaien met ReQuests
Het mooiste is nog dat users meestal zichzelf weer verwijderen nadat hun vraag voldaan isquote:Op woensdag 10 maart 2004 19:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar goed, een forum waarin je nu eindelijk zelf de knop mag hanteren?
Shark, want ik hoorde dat heel die ruzie die jullie hadden ontstond nadat hij jou uit neuken had gevraagd en jij dit natuurlijk afwees...quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:22 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
Wie zou jij er hier voor aan zien idiote mails te sturen?
Meldquote:Op woensdag 10 maart 2004 19:22 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
Wie zou jij er hier voor aan zien idiote mails te sturen?
Het forum dat zichzelf overbodig dient te maken dus? Ik dacht dat dat OT al was.quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:23 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat users meestal zichzelf weer verwijderen nadat hun vraag voldaan issoort auto-ban zeg maar
Pff, dat kan beter hoorquote:Op woensdag 10 maart 2004 19:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het forum dat zichzelf overbodig dient te maken dus? Ik dacht dat dat OT al was..
Dat zie je verkeerd, ik flame helemaal niet.quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:27 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Pff, dat kan beter hoordit is wel een hele magere flame-poging als je het over mijn forum wilt hebben met steken naar OT
Hee, Yo. Long time no see. Kan ik beter aan jou vragen hè.quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:32 schreef Lula het volgende:
He die Ryan!!!! Leef je nog jongen???
Vertel eens?quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:36 schreef Loesje29 het volgende:
Ik snap ineens weer waarom de 30/40 reeksen afgeschaft waren.
Nee heb een paar dagen mensen in huis gehadquote:Op woensdag 10 maart 2004 19:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hee, Yo. Long time no see. Kan ik beter aan jou vragen hè.. Ben je ondergedoken geweest? Of neemt de pikloot je te veel in beslag these days?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |