Ik pas mij aan; het ligt aan het gezelschapquote:Op woensdag 10 maart 2004 14:10 schreef Maerycke het volgende:
Ik dacht dat er alleen maar onzinnige gesprekken te voeren viel met SB *zwakke poging tot de aanzet van een rel*
Beet? ik ben haaien lokaas, jullie zijn de haaien. Ik spartel hier in de hoop dat iemand bijtquote:Op woensdag 10 maart 2004 14:20 schreef Stali het volgende:
Arme Shark nog geen beet.
Ps. heb Yo gepost op MSN, al vrees ik dat ze errug goed zonder je kan.
Yo?quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:01 schreef Lula het volgende:
dan ga ik nog even een tukkie doen.
beetje energie opdoen voor vanavond of zo
ik ben oud genoeg (let maar niet op profiel datum)quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:40 schreef Shinadul het volgende:
En hoe oud is iedereen, mogen jullie wel rellen in de 30/40 topics
Dat is niet echt een compliment voor Bengel dusquote:Op woensdag 10 maart 2004 15:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik pas mij aan; het ligt aan het gezelschap
Het werkt nog niet echt alleen...quote:[..]
Beet? ik ben haaien lokaas, jullie zijn de haaien. Ik spartel hier in de hoop dat iemand bijt
Komop Maerycke, je kan het beter dan dat! Doe die handschoentjes uit en zet je nagels er eens flink inquote:Op woensdag 10 maart 2004 15:54 schreef Maerycke het volgende:
Dat is niet echt een compliment voor Bengel dus
Maakt niet uit...irl valt iedereen toch tegen, zoals MikeyMo al zei in R&Pquote:Het werkt nog niet echt alleen...
Aha... ik vroeg mij al of of jij en de anderen nog op fok zaten na de val van de VV reeks. Vandaar dat ik je ook niet of nauwlijks meer zag postenquote:Op woensdag 10 maart 2004 16:23 schreef Lula het volgende:
Ja Lula is Yo
wilde ietwat onherkenbaarder zijn
Wat nou? Er staat toch niet dat ik ga neucken?quote:Op woensdag 10 maart 2004 16:43 schreef Shinadul het volgende:
Oooh, stouterd
gaaf! mooi!.. maar we mogen nergens slowchatten.. en dat is jammer.. Dit topic is om een meeting voor 30-ers af te spreken, en tussendoor te rellenquote:Op woensdag 10 maart 2004 16:42 schreef Lula het volgende:
Ben ook eerlijk gezegd een tijdje forummoe geweest![]()
Dus heb sowieso erg weinig gepost op fora.
Maar ik ben er weer
Nog ff en je gaat zeggen dat jullie me zullen missen....quote:Op woensdag 10 maart 2004 16:46 schreef Shinadul het volgende:
Nee, jij gaat een beetje offline lol trappen terwijl wij hier met een zooitje halve-rellers zitten saai te wezen
Welnee, als je maar lol hebtquote:Op woensdag 10 maart 2004 16:47 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nog ff en je gaat zeggen dat jullie me zullen missen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |