De rest van fok is min of meer een 20-ers reeks.. maar je bent altijd welkom hoorquote:Op woensdag 10 maart 2004 11:14 schreef Robert_Jensen het volgende:
Ach, de 30 komt angstvallig dichtbij voor mij
quote:Op woensdag 10 maart 2004 11:14 schreef Maerycke het volgende:
Ik heb van verschillende kanten inmiddels begrepen dat ik me hier moest melden aangezien ik geacht word te rellen?
Ik mag hier trouwens sinds kort helemaal legaal postenquote:Op woensdag 10 maart 2004 11:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je doet maar
We hadden je al gezienquote:Op woensdag 10 maart 2004 11:31 schreef thoth het volgende:
Even voor alle duidelijkheid. IK ben er ook!
Zeg HW, niet al gelijk gaan dreigen terwijl we nog niet eens op gang zijn gekomen huh?quote:Op woensdag 10 maart 2004 11:41 schreef HeatWave het volgende:Weapons of Mass Deletion
.
ow ok, dan wacht ik ff met de machtgeile mod uithangen tot jullie een beetje op dreef zijnquote:Op woensdag 10 maart 2004 11:43 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Zeg HW, niet al gelijk gaan dreigen terwijl we nog niet eens op gang zijn gekomen huh?
quote:Op woensdag 10 maart 2004 11:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
stelletje popcorn vreters!
onsubtiele belachelijke onderhuidse steek uitdeelt![]()
Hee lekker ding... wanneer gaan we meeten?quote:Op woensdag 10 maart 2004 11:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
stelletje popcorn vreters!
onsubtiele belachelijke onderhuidse steek uitdeelt![]()
Waar blijft nou die email dat je niet meer zonder mij kan leven?quote:Op woensdag 10 maart 2004 11:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Ow lekker rellen!
nuquote:Op woensdag 10 maart 2004 12:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hee lekker ding... wanneer gaan we meeten?
* Shark.Bait doet ook maar een duit in het zakje
quote:Op woensdag 10 maart 2004 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
, dat zijn natuurlijk geen posts die ik zomaar kan editten ofzo
.
Wat heb ik daar nou aan?.
Ik zou er niet op gaan zitten wachten Shark, als ik jou wasquote:Op woensdag 10 maart 2004 12:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Waar blijft nou die email dat je niet meer zonder mij kan leven?
Das al beterquote:Op woensdag 10 maart 2004 12:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
Okee, het gezegde gaat tenslotte:: There are more pebbles on the beachquote:Op woensdag 10 maart 2004 12:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zou er niet op gaan zitten wachten Shark, als ik jou was![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
nu
whehe
wel met een smaakje hequote:Op woensdag 10 maart 2004 12:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Okee, het gezegde gaat tenslotte:: There are more pebbles on the beach
[..]
ik neem wel condooms mee dan
Zo... dat was snel... volgende keer neem ik aarbeien voor je meequote:Op woensdag 10 maart 2004 12:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
wel met een smaakje he
Op zich is het voorstelbaar dat de meeste dertigers/veertigers nu aan het werk zijn. het is maar een ideetje...quote:Op woensdag 10 maart 2004 13:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zo... dat was snel... volgende keer neem ik aarbeien voor je mee![]()
De Nijntje versie van de stand tot nu toe:
Yvonne wil rellen zien
Sunchaser opent een 30/40 topic
30/40ers komen langzaam binnen
Heatwave heeft zijn vinger op de mass-delete al klaar
30/40ers rellen niet meer
30/40ers zijn stom
yvonne is stoer
het was de stand tot nu toe, inclusief gisterenavondquote:Op woensdag 10 maart 2004 13:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Op zich is het voorstelbaar dat de meeste dertigers/veertigers nu aan het werk zijn. het is maar een ideetje...
Wat hou je alles toch goed bij, heb je weer niets te doenquote:Op woensdag 10 maart 2004 13:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
het was de stand tot nu toe, inclusief gisterenavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |