Hee grappig, dacht dat je het wel zou linken aan Ryan eik. Ook omdat je Lila kende.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Yup. Summie, Neh en die ene paarse vis hadden ineens een hekel aan mij gekregen omdat ik summie verbaal zat te kastijden. Ik viel iemand in de groep aan, en dat is not done.
Otherside is altijd heel aardig geweest. Zij nodigde mij uit om ook eens naar het VV forum te komen, maar ja, de sfeer word door iedereen die daar aanwezig is gemaakt, niet door het individu. En virtueel ruziemaken vind ik zinloos. Ik kan mijn tijd wel beter besteden.... Ik "spreek" OS heel zelden, ik heb haar nog nooit ontmoet. Ik moet altijd erg lachen om de manier waarop we elkaars posts proberen te overtreffen met smart-ass opmerkingen.
Maar nee, ik weet niet wie jij bent... in tegenstelling tot wat ik beweer heb ik geen Yomanda krachten...
quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:31 schreef pea4fun het volgende:
Wil je niet alle kliekjes over 1 kam scheren
Ik ben er bijna voor gevallen, helaas valt hij niet op domme vrouwenquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat?. Heeft Shark beet?
Ben je ook nog niet geweestquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
![]()
Je bent helemaal rood Pea... te lang onder de zonnebank gelegen?
Ik heb het nog niet over dat ene forum gehad hoor
Waar is OS eigenlijk these days. Ik zie haar nergens meer.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Yup. Summie, Neh en die ene paarse vis hadden ineens een hekel aan mij gekregen omdat ik summie verbaal zat te kastijden. Ik viel iemand in de groep aan, en dat is not done.
Otherside is altijd heel aardig geweest. Zij nodigde mij uit om ook eens naar het VV forum te komen, maar ja, de sfeer word door iedereen die daar aanwezig is gemaakt, niet door het individu. En virtueel ruziemaken vind ik zinloos. Ik kan mijn tijd wel beter besteden.... Ik "spreek" OS heel zelden, ik heb haar nog nooit ontmoet. Ik moet altijd erg lachen om de manier waarop we elkaars posts proberen te overtreffen met smart-ass opmerkingen.
Maar nee, ik weet niet wie jij bent... in tegenstelling tot wat ik beweer heb ik geen Yomanda krachten...
Vroegerquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:44 schreef Shark.Bait het volgende:
Ondeugend kwam vroegah ook in de 30/40 reeks. en recentelijk hebben we elkaar zitten dollen in elkaars FB
Ja wat heb jij daar precies mee?quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, laat hoogie maar spelen, ik denk dat ze dat vast goed kan, is gereformeerd hè.
Ga jij dan met Shark naar Corfu?quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:48 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ben er bijna voor gevallen, helaas valt hij niet op domme vrouwen![]()
Zwart doorkijk jurkje mag ook hoor, ik ben niet choosy.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja wat heb jij daar precies mee?
Moet ik zwarte kousen aanschaffen?![]()
Ben je dom dan? Domme mensen vinden zichzelf meestal niet dom namelijkquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:48 schreef Stali het volgende:
Ik ben er bijna voor gevallen, helaas valt hij niet op domme vrouwen![]()
Ik ben haar dit jaar nog niet tegengekomen denk ik...quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:49 schreef Ryan3 het volgende:
Waar is OS eigenlijk these days. Ik zie haar nergens meer.
Heeft ze grote tieten dan?quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:50 schreef Ryan3 het volgende:
Ga jij dan met Shark naar Corfu?
quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:52 schreef fotoloog het volgende:
Goedenavond
Loogjequote:Op woensdag 10 maart 2004 23:52 schreef fotoloog het volgende:
Goedenavond
Ja want wij hebben daar niet gedoken he?quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ga jij dan met Shark naar Corfu?
Zomaar ineens verdwenen. Ik hoop niet dat ik er debet aan ben.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:53 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik ben haar dit jaar nog niet tegengekomen denk ik...
Ja, ze heeft grote tieten.quote:Heeft ze grote tieten dan?
Heet ze verstand van cultuur?
Nee dom, blond, en niet eens grote tieten. Wat een narigheid he?quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:53 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik ben haar dit jaar nog niet tegengekomen denk ik...
[..]
Heeft ze grote tieten dan?
Heet ze verstand van cultuur?
Duiken? Zee? water? haaien? witte haaien...mij niet gezienquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:56 schreef Stali het volgende:
Ja want wij hebben daar niet gedoken he?
Nee, we hebben gedronken.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:56 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja want wij hebben daar niet gedoken he?
De witte haai laten we achter in de Scheldequote:Op woensdag 10 maart 2004 23:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Duiken? Zee? water? haaien? witte haaien...mij niet gezien
De eerste 30s & 40s die het dus tot modje geschopt heeft mensen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:52 schreef fotoloog het volgende:
Goedenavond
Drank maakt meer goed dan liefde stuk kan maken he?quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, we hebben gedronken..
Ik las het idd LOI heeft zijn cursusprijzen gehalveerd he?quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
goeenavond..neem even waar voor me...ik moet mijn tas nog uitpakken, ik heb allerlei schildersspullen gekocht enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |