Daar heb je mij niet voor nodig hoorquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb em mijn avatar gemaakt omdat yvonne wilde dat ik de intrigant ging spelen
Ik dacht niet aan hoogie, maar nu moet ik ineens wel aan hoogie denken, omdat jij nu net haar naam noemt. En je weet wel wat ze dan ligt te doen in haar nakie.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:23 schreef Stali het volgende:
[..]
Wijd ook een huiltopic aan Hoogie?
nee geen idee? Stort je hart gerust uit hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik dacht niet aan hoogie, maar nu moet ik ineens wel aan hoogie denken, omdat jij nu net haar naam noemt. En je weet wel wat ze dan ligt te doen in haar nakie.
Hee, yvonne, maar als ik het goed begrijp heb je wel een goede verstandhouding met Shark hè?quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar heb je mij niet voor nodig hoor
Nou dat valt eigenlijk best mee wat je ervoor moet doen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:25 schreef ondeugend het volgende:
Alweer één ?
Zeg maar .... wat moet ik doen ?
VV was een topic in ONZ dat zegt voldoende.. Het VV forum ben ik 2 maal geregistreerd, maar behalve Otherside maakten anderen mij duidelijk dat ik er niet welkom was. Nachtbar.nl wordennieuwelingen ook heel gastvrij behandeld--dus daar ben ik sinds november niet meer geweest. Allemaal van die kleine kliekjes fora, nou ja...Ryan3 heeft al verteld hoe dictatoriaal ze zijn... en zijn beeld komt vrij nauwkeurig overeen met de werkelijkheid....quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:25 schreef Stali het volgende:
Maar VV is al een poosje dicht he? Zit je nog op dat forum trouwens?
Jaa het is een heel verschil wat je hier post en daar deed idd.![]()
Blokfluit spelen, als het ware.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:28 schreef Stali het volgende:
[..]
nee geen idee? Stort je hart gerust uit hoor.![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
VV was een topic in ONZ dat zegt voldoende.. Het VV forum ben ik 2 maal geregistreerd, maar behalve Otherside maakten anderen mij duidelijk dat ik er niet welkom was. Nachtbar.nl wordennieuwelingen ook heel gastvrij behandeld--dus daar ben ik sinds november niet meer geweest. Allemaal van die kleine kliekjes fora, nou ja...Ryan3 heeft al verteld hoe dictatoriaal ze zijn... en zijn beeld komt vrij nauwkeurig overeen met de werkelijkheid....
Ik?quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hee, yvonne, maar als ik het goed begrijp heb je wel een goede verstandhouding met Shark hè?
Tuurlijk .... ik ben een vrouw wat denk jij nou ?quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:28 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Nou dat valt eigenlijk best mee wat je ervoor moet doen.
Zelfs op de daadwerkelijke meeting verschijnen is niet eens nodig eigenlijk![]()
Kan je een beetje ruziën?
Dat is wel een vereiste namelijk
Wil je niet alle kliekjes over 1 kam scherenquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
VV was een topic in ONZ dat zegt voldoende.. Het VV forum ben ik 2 maal geregistreerd, maar behalve Otherside maakten anderen mij duidelijk dat ik er niet welkom was. Nachtbar.nl wordennieuwelingen ook heel gastvrij behandeld--dus daar ben ik sinds november niet meer geweest. Allemaal van die kleine kliekjes fora, nou ja...Ryan3 heeft al verteld hoe dictatoriaal ze zijn... en zijn beeld komt vrij nauwkeurig overeen met de werkelijkheid....
Ja, jij.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik?
Mijn god Ryan, word je dement?
Even serieus dan, meen je dat nou? Ik dacht dat jij dikke mik was met OS joh. Hoewel dat niets zegt natuurlijk.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ga jij op blokfluit jongen?quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Blokfluit spelen, als het ware..
Hij was heel mooi,quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, jij..
Nee, dat niet, heb jij mijn flame niet gezien daarnet? Hoe was-tie?
Ik heb niks tegen mensen. Ik vind RonaldV een hele aardige kerel, echt top. Ik vind Ryan3 een aardige kerel. Zij kunnen elkaar wel afschieten volgens mij. Niet mijn probleem, maar het hunne. Ben ik dan meteen een intrigant?quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:26 schreef yvonne het volgende:
Daar heb je mij niet voor nodig hoor
Jaquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ben ik dan meteen een intrigant?
Heeft Shark eindelijk beet vanavond?quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:39 schreef ondeugend het volgende:
Haaai Shark
Yup. Summie, Neh en die ene paarse vis hadden ineens een hekel aan mij gekregen omdat ik summie verbaal zat te kastijden. Ik viel iemand in de groep aan, en dat is not done.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:33 schreef Stali het volgende:
Even serieus dan, meen je dat nou? Ik dacht dat jij dikke mik was met OS joh. Hoewel dat niets zegt natuurlijk.(neem aan dat je weet wie ik ben toch?).
Owww was ie aan het hengelen dan ?quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:42 schreef Stali het volgende:
[..]
Heeft Shark eindelijk beet vanavond?![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:39 schreef ondeugend het volgende:
Haaai Shark
vleier!quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:40 schreef yvonne het volgende:
Ja
quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:42 schreef Stali het volgende:
Nee, laat hoogie maar spelen, ik denk dat ze dat vast goed kan, is gereformeerd hè.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Ga jij op blokfluit jongen?![]()
Ik vis altijd meid!quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:44 schreef ondeugend het volgende:
Owww was ie aan het hengelen dan ?
Wat?quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:42 schreef Stali het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |