Slobberen?quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:17 schreef Salem het volgende:
uh, nee en ja, klaarkomen is gemakkelijker, maar ik vind het gewoon heel fijn om met je hele lichaam tegen elkaar te liggen, en die intimiteit mis ik met beffen. verder vooral doorgaan hoor heren, beffen is heerlijk (kunnen we er alleen een nieuw woord voor verzinnen?)

Als een bouvier met een bak yoghurt doet - slobberen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 01:44 schreef GWD het volgende:
Slobberen?

Mannen die al meteen over hun eigen prestaties beginnen op te scheppen zijn erg zielig.quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:03 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Daar ben ik ook al meerdere malen ingetuind! Mannen die zeiden: "Wat? Kom jij niet klaar van beffen..?! Nou, dan ben je nog nooit goed gebeft..!"
Vervolgens stroopten 'ze' hun mouwen op om mij te demonstreren hoe er dan wél goed gebeft moest worden... Hetgeen tot nu toe altijd heeft geresulteerd in een teleurstelling(op m'n huidige vriend na dan)...
En daarom, lieve mensen, trok ik dus nog wel 's de dekens omhoog... Uit frustratie!![]()

Wat dacht je van "de zure grot likken"quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:17 schreef Salem het volgende:
uh, nee en ja, klaarkomen is gemakkelijker, maar ik vind het gewoon heel fijn om met je hele lichaam tegen elkaar te liggen, en die intimiteit mis ik met beffen. verder vooral doorgaan hoor heren, beffen is heerlijk (kunnen we er alleen een nieuw woord voor verzinnen?)

Ik ken alleen "de mokkagrot"quote:Op donderdag 18 maart 2004 02:42 schreef casaneuza het volgende:
[..]
Wat dacht je van "de zure grot likken"![]()

P'sies!! Mijn vriendin vindt het ook altijd " ongezellig........."quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:09 schreef Lllaura het volgende:
Van mij hoeft beffen ook niet zo. Ik vind 't zo ongezellig! Ben zelfs wel 's in slaap gevallen...![]()
Vind 't altijd wel grappig om te zien hoe de 'beffer', zodra ie klaar is, helemaal rood en verwilderd, met z'n haar door de war en met een druppel aan z'n kin (bij wijze van spreke dan) weer boven de dekens uitkomt en je aankijkt alsof ie applaus verwacht..!

Is standje 69 dan niets voor jullie (als hij een beetje zachtjes doet dan?)quote:Op maandag 15 maart 2004 23:34 schreef Lynxie het volgende:
Ik kan er gewoon niet tegen zo een mannenhoofd daar benede te zien. Vind dat een echte afknapper. Gaat tegen me gevoel in en kan dan echt niet meer genieten. Me vriend vind het jammer, ik heb hem nooit echt een kans gegeven, maar ja moet ik iets gaan doen waar ik geen zin in heb?
Daarbij ben ik heel erg gevoelig op die plek en doet het snel pijn (ook als ik met mezelf speel) dus dat zal ook niet erg meehelpen om het leuk te gaan vinden.
Pijpen vind ik geweldig om te doen, trouwens. Daar heb ik weer geen moeite mee en slikken ook niet.

Doe je toch wat fout!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 02:19 schreef Kamigot het volgende:
Soms kom ik ook wel eens niet

als hij die avatar boven ze bed heeft hangen begrijp ik wel waar de oorzak ligt!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 02:27 schreef PacinoAllstars het volgende:
[..]
Doe je toch wat fout!![]()

Pijpen en neuken is voor mannen wel iets makkelijker te vergelijken met elkaar, dan beffen en neuken voor vrouwen. Bij mannen zit de lul zowel bij pijpen als bij neuken, in een warm nat gatquote:Op woensdag 10 maart 2004 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Naar aanleiding van dit topic: Pijpen lekkerder dan neuken? leek het ook wel een logische vraag om aan de vrouwen te vragen wat ze eigenlijk lekkerder vinden: gebeft worden of neuken?
De meeste vrouwen zullen het makkelijkst klaarkomen door beffen, maar maakt het dat ook automatische lekkerder?

Ummzzzz....homo???quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:41 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
[..]
Mee eens.
Ik doe het graag, maar ik vind het woord zo achterlijk... je zegt toch niet "mmmm lekker beffen!" ???
En kut dan... "mmmm lekker kut likken!" ???
Kut (vagina is geen alternatief) en beffen mogen allebei vervangen worden!

Zo lang mijn vrouw er nog bloedgeil van wordt ga ik gewoon door. Op de juiste momenten even stoppen en dan langzaam weer beginnen. Dat kan wel een uur doorgaan totdat ze bijna door het plafond gaat en ik echt alleen nog maar hoef te blazen.quote:Op maandag 22 maart 2004 01:15 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Hoe lang duurt de gemiddelde befsessie?

Dat varieert bij ons...quote:Op maandag 22 maart 2004 01:15 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Hoe lang duurt de gemiddelde befsessie?
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |