abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17745707
Ik word er alleen maar geiler van als ik zie dat mn vriendin geniet, geef haar eerst alle aandacht en met beffen/sponsen heb ik absoluut geen moeite. Vind het best leuk, daarna kom ik wel aan de beurt
pi_17746016
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 00:17 schreef Salem het volgende:
uh, nee en ja, klaarkomen is gemakkelijker, maar ik vind het gewoon heel fijn om met je hele lichaam tegen elkaar te liggen, en die intimiteit mis ik met beffen. verder vooral doorgaan hoor heren, beffen is heerlijk (kunnen we er alleen een nieuw woord voor verzinnen?)
Slobberen?
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_17749428
Voor of na, maakt niet uit.. Vindt het zeker niet iets wat je verplicht moet doen en aangezien ik veel van mijn vriendin hield deed ik het ook altijd met plezier.. Af en toe een vingertje richting de G helpt ook leuk.. En soms om te plagen ff stoppen en op een andere manier doorgaan..
  dinsdag 16 maart 2004 @ 11:08:10 #79
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17749781
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 01:44 schreef GWD het volgende:
Slobberen?
Als een bouvier met een bak yoghurt doet - slobberen.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  woensdag 17 maart 2004 @ 22:55:05 #80
77057 WPA
punk4ever
pi_17789386
Ik snapte er nooit wat van. In mijn puberteit kreeg ik steeds het verwijt te horen dat "mannen maar 1 ding willen", en werd er de indruk gewekt dat daar neuken mee bedoelt werd.
Nu ben ik een man die liever beft dan neukt. Sterker nog, van mij mag het neuken overgeslagen worden, en gewoon een beetje extra beffen. En nu blijken alle vrouwen in eens te willen neuken.
"Tsja, die vrouwen willen maar 1 ding, en dat is neuken."
Wild Punks Amsterdam
  woensdag 17 maart 2004 @ 22:58:23 #81
77057 WPA
punk4ever
pi_17789509
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 15:03 schreef Lllaura het volgende:

[..]

Daar ben ik ook al meerdere malen ingetuind! Mannen die zeiden: "Wat? Kom jij niet klaar van beffen..?! Nou, dan ben je nog nooit goed gebeft..!"

Vervolgens stroopten 'ze' hun mouwen op om mij te demonstreren hoe er dan wél goed gebeft moest worden... Hetgeen tot nu toe altijd heeft geresulteerd in een teleurstelling (op m'n huidige vriend na dan)...

En daarom, lieve mensen, trok ik dus nog wel 's de dekens omhoog... Uit frustratie!
Mannen die al meteen over hun eigen prestaties beginnen op te scheppen zijn erg zielig.
Wild Punks Amsterdam
  woensdag 17 maart 2004 @ 23:14:30 #82
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_17790116
Ik moet altijd zo hard lachen om van die gastjes die niet willen likken nadat hun eigen pik 'de' plek beroerd heeft. Ze willen veelal ook wel dat hun vriendin hun pijpt (en slikt) maar naderhand zoenen is vies. HAhaha!

Een echte turn off vind ik gasten die het hebben over 'likken als Lassie'. Als ze denken dat dat zo werkt is dat heel zielig...(en ik denk dat ze het nog menen ook).
Proud Powerpauper
  donderdag 18 maart 2004 @ 02:42:38 #83
54107 casaneuza
//\\//\\...::::::::::casaneuza
pi_17793235
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 00:17 schreef Salem het volgende:
uh, nee en ja, klaarkomen is gemakkelijker, maar ik vind het gewoon heel fijn om met je hele lichaam tegen elkaar te liggen, en die intimiteit mis ik met beffen. verder vooral doorgaan hoor heren, beffen is heerlijk (kunnen we er alleen een nieuw woord voor verzinnen?)
Wat dacht je van "de zure grot likken"
24 uur in 1 dag....24 flesjes in 1 krat.....TOEVAL !!!!!
pi_17793257
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 02:42 schreef casaneuza het volgende:

[..]

Wat dacht je van "de zure grot likken"
Ik ken alleen "de mokkagrot"
Zeg, jij bent ineens wel heftig bezig zeg > Scheer jij je schaam en/of konthaar
Hoe zit dat precies?
pi_17794701
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 17:09 schreef Lllaura het volgende:
Van mij hoeft beffen ook niet zo. Ik vind 't zo ongezellig! Ben zelfs wel 's in slaap gevallen...

Vind 't altijd wel grappig om te zien hoe de 'beffer', zodra ie klaar is, helemaal rood en verwilderd, met z'n haar door de war en met een druppel aan z'n kin (bij wijze van spreke dan) weer boven de dekens uitkomt en je aankijkt alsof ie applaus verwacht..!
P'sies!! Mijn vriendin vindt het ook altijd " ongezellig........."
Echelon roeleert!
pi_17794754
quote:
Op maandag 15 maart 2004 23:34 schreef Lynxie het volgende:
Ik kan er gewoon niet tegen zo een mannenhoofd daar benede te zien. Vind dat een echte afknapper. Gaat tegen me gevoel in en kan dan echt niet meer genieten. Me vriend vind het jammer, ik heb hem nooit echt een kans gegeven, maar ja moet ik iets gaan doen waar ik geen zin in heb?
Daarbij ben ik heel erg gevoelig op die plek en doet het snel pijn (ook als ik met mezelf speel) dus dat zal ook niet erg meehelpen om het leuk te gaan vinden.

Pijpen vind ik geweldig om te doen, trouwens. Daar heb ik weer geen moeite mee en slikken ook niet.
Is standje 69 dan niets voor jullie (als hij een beetje zachtjes doet dan?)
Echelon roeleert!
pi_17816832
Ik ben ook wel een beffertje. Alleen ik merk wel dat elke vrouw ander reageert. De ene vindt het lekker als ik een paar vingers erin stop. Bij de ander juist m'n tong erin en dan de clit stimuleren met vingers/handpalm. zacht, subtiel of juist snel en hard likken. Tis gewoon leuk om iemand waar je verliefd op bent lekker te verwennen. Alhoewel de laatste tijd het neuken een beetje de overhand begint te krijgen, omdat het toch iets is wat je echt samen doet (en je kan tussendoor met elkaar zoenen, lekker kreunen, geile dingen zeggen)

Minj huidige vriendin zegt niet zoveel wat ze lekker vindt, maar ik hoor het aan haar gekreun wel.
we nemen ook altijd lekker de tijd voor elkaar. Vaak strelen, pijpen/beffen (69) en neuken we in verschillende standjes.

Soms kom ik ook wel eens niet en dan heb ik het toch leuk gehad. Je moet daar niet zo gestressed over doen. Kom je de volgende keer 2x zo snel Ik probeer ook een beetje lol te maken onder de sex dat werkt ook ontspannend.
pi_17816866
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 02:19 schreef Kamigot het volgende:

Soms kom ik ook wel eens niet
Doe je toch wat fout!
  vrijdag 19 maart 2004 @ 02:29:15 #89
89453 Sjanker
Ongezien de tyfus
pi_17816868
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 02:27 schreef PacinoAllstars het volgende:

[..]

Doe je toch wat fout!
als hij die avatar boven ze bed heeft hangen begrijp ik wel waar de oorzak ligt!

Harde sjanker voor jou!
  vrijdag 19 maart 2004 @ 16:41:31 #90
76897 ikbendie.ene
dusnietdie.andere
pi_17827873
hmmmm.. vind het beffen wel heel erg lekker.
alhoewel ik niet alleen maar gebeft wil worden. als we klaar zijn moet er ook stevig geneukt zijn
  vrijdag 19 maart 2004 @ 16:46:56 #91
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_17827997
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Naar aanleiding van dit topic: Pijpen lekkerder dan neuken? leek het ook wel een logische vraag om aan de vrouwen te vragen wat ze eigenlijk lekkerder vinden: gebeft worden of neuken?

De meeste vrouwen zullen het makkelijkst klaarkomen door beffen, maar maakt het dat ook automatische lekkerder?
Pijpen en neuken is voor mannen wel iets makkelijker te vergelijken met elkaar, dan beffen en neuken voor vrouwen. Bij mannen zit de lul zowel bij pijpen als bij neuken, in een warm nat gat Een tong op je clit is wel wat anders dan een paal in je doos...

Ik vind het dus totaal niet te vergelijken, en het is allebei lekker op een andere manier.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_17834062
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 00:41 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:

[..]

Mee eens.
Ik doe het graag, maar ik vind het woord zo achterlijk... je zegt toch niet "mmmm lekker beffen!" ???
En kut dan... "mmmm lekker kut likken!" ???

Kut (vagina is geen alternatief) en beffen mogen allebei vervangen worden!
Ummzzzz....homo???
Love me, and I love you too...perhaps
pi_17839084
nou als ik dit zo lees mag ik mezelf weer gelukkig plijzen ik heb een vriend die er goed in is, hij slobbert niet en is creatief (dat is belangrijk, voor alle sex eigenlijk) maar indd, die zin in het neuken erna heb ik dan ook altijd.
  zaterdag 20 maart 2004 @ 04:02:18 #94
84586 Kajel
Verslavend Gezellig...
pi_17839092
Ik bevond me tot voor kort in de netelige positie van het wel willen, maar niet mogen van mijn ex-vriendin. "Bah, beffen is vies...." Nou vraag ik je?! Meestal is het toch andersom. Dat de vrouw wel wil maar de man niet. En ze had de favor niet eens meteen terug hoeven doen...
Feel no shame for what you are...
Digitale Kiekjes Verzameling
  zaterdag 20 maart 2004 @ 10:56:21 #95
37680 Lady_J
Carpe Noctum!
pi_17840825
Euhm, ik weet het niet hoor.......
Maar wat is nou lekkerder dan heerlijk ontspannen achterover te liggen/zitten, zelf hélémaal niets te hoeven doen en te genieten van een natte tong die je poesje verwent. Af en toe een vingertje erbij gebruiken, heerlijk!

Niet dat ik niet van neuken hou hoor. Maar ik ben best lui en vind het gewoon zalig om niets te hoeven doen behalve liggen en genieten. En de vrouwen die zeggen dat ze er weinig tot niets aan vinden zijn inderdaad nog nooit goed gebeft! Tot ongeveer mijn 21ste vond ik beffen ook niet heel speciaal. Daarna heb ik wel wat vriendjes gehad die deze mening helemaal hebben bijgesteld!! Je moet ook wel weten dat die gozer die daar beneden bezig is het niet met veel tegenzin doet en hij moet niet om de 5 minuten naar boven komen om te vragen of je al klaarkomt!

En beffen ongezellig?? Kom op hé!! Sex hoeft van mij nou niet altijd "gezellig" te zijn!

Neuken is lekker maar beffen vind ik nog net even iets lekkerder!
(Het beste is natuurlijk: Eerst uitgebreid likken en daarna nog even neuken)
In Vino Veritas
pi_17879266
mn vriendje wil het bijna nooit en als ie het doet dan is het nog geen halve minuut voordat ie er alweer genoeg van heeft... en het maakt niet uit wat ik doe, hij doet het niet. maar ik heb er ook wel is over gepraat en het is niet dat ie het niet wil

mn ex daarentegen kon er bijna geen genoeg van krijgen,
maar neuken is gewoon lekkerder, alhoewel..... allebei kan dat ook?
  maandag 22 maart 2004 @ 01:15:07 #97
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_17879705
Hoe lang duurt de gemiddelde befsessie?
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
  maandag 22 maart 2004 @ 01:19:58 #98
16701 scanman01
Today's a good day
pi_17879768
quote:
Op maandag 22 maart 2004 01:15 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Zo lang mijn vrouw er nog bloedgeil van wordt ga ik gewoon door. Op de juiste momenten even stoppen en dan langzaam weer beginnen. Dat kan wel een uur doorgaan totdat ze bijna door het plafond gaat en ik echt alleen nog maar hoef te blazen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_17881496
quote:
Op maandag 22 maart 2004 01:15 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Dat varieert bij ons...

Soms is het snel even een lik tussendoor, soms gaat het heel uitgebreid en kan het wel tot een half uur a uur duren, meestal ergens daartussenin, 10 minuten/kwartiertje, meer is niet nodig voor de eerste serie orgasme's
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 25 maart 2004 @ 00:52:20 #100
27699 Ravage
thinking about you
pi_17950670
Kan Lassie dan zo goed beffen?
i'm not living, i'm just killing time
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')