ik zeg: rag een paar foto's uit het fok!celebs forum en je kunt er zo 5 euro bij op gooien!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:44 schreef wittelady het volgende:
Ik wil ze best wel voor een gelikt prijsje verkopen, heb je een idee hoeveel je er voor over hebt?? Het is een goede merchandising, alleen ik heb geen zin daar heel veel tijd in te steken. Dus kom maar met jullie bod!!!!!!!!!!!!! Ik ben erg benieuwd of er serieus op in word gegaan.
dat klinkt alles het dus ook het aantal SOA-infecties bevorderd.....doordat de sex dan onveilig kan gaan wordenquote:Het gevaar bestaat echter wel dat je dingen gaat doen of toelaat, die niet zo goed voor je zijn. Je grenzen vervagen en je gaat volledig op in de situatie.
Hmmm, dingen doorslikken die je niet zou moeten doorslikken kan in een paar seconden. Meer en hardere klappen opvangen dan goed voor je is. Dingen die blijvende schade veroorzaken kunnen zo gebeurd zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2004 09:27 schreef erodome het volgende:
Mwawwww valt wel mee hoor, de kick duurt maar een paar minuten, dus zoveel stomme dingen kan je niet doen in die tijd
Potverdorie wat een goede junky-trick!!!quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:31 schreef WPA het volgende:
[..]
Hmmm, dingen doorslikken die je niet zou moeten doorslikken kan in een paar seconden. Meer en hardere klappen opvangen dan goed voor je is. Dingen die blijvende schade veroorzaken kunnen zo gebeurd zijn.
Bovendien kun je poppers ook zo distribueren dat het effect wel degelijk langer blijft, in de vorm van lagere dosering, maar dan langduriger. Met de methode die ik hierboven beschreef (een paar druppels op een watje of opgerold stukje toiletpapier). Door te zorgen dat je de dosis beperkt houdt (nooit meer dan 1 of 2 druppels, hooguit 3) liet ik het watje vaak blijvend onder mijn neus, totdat het helemaal verdampt was. En dan blijft het langer werkzaam.
quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:49 schreef vesta het volgende:
Gewoon weggooien ofzo. Het is ongezond net als alle andere soorten drugs.
Tja ok dan moet je met een watje ofzo onder je neus gaan rondlopen, dat zie ik mezelf iig niet doenquote:Op donderdag 25 maart 2004 11:31 schreef WPA het volgende:
[..]
Hmmm, dingen doorslikken die je niet zou moeten doorslikken kan in een paar seconden. Meer en hardere klappen opvangen dan goed voor je is. Dingen die blijvende schade veroorzaken kunnen zo gebeurd zijn.
Bovendien kun je poppers ook zo distribueren dat het effect wel degelijk langer blijft, in de vorm van lagere dosering, maar dan langduriger. Met de methode die ik hierboven beschreef (een paar druppels op een watje of opgerold stukje toiletpapier). Door te zorgen dat je de dosis beperkt houdt (nooit meer dan 1 of 2 druppels, hooguit 3) liet ik het watje vaak blijvend onder mijn neus, totdat het helemaal verdampt was. En dan blijft het langer werkzaam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |