om eerlijk te zijn weet ik het niet meer...dan zou ik het na moeten lezen... Maar het zou best kunnen hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:47 schreef Ryan3 het volgende:
En je hebt het n-woord helemaal niet gebruikt?.
Noayala_ is nog steeds beschikbaar en ik zou haar als ik jou was gewoon uit neuken vragen hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:53 schreef Shark.Bait het volgende:
*zwijn meld*
[..]
om eerlijk te zijn weet ik het niet meer...dan zou ik het na moeten lezen... Maar het zou best kunnen hoor.
Volgens mij ging het geintje wat ze niet leuk vond wel over zoiets...wat was het nou toch.....jammer dat de search het ff niet doetquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:53 schreef Shark.Bait het volgende:
*zwijn meld*
[..]
om eerlijk te zijn weet ik het niet meer...dan zou ik het na moeten lezen... Maar het zou best kunnen hoor.
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:55 schreef Ryan3 het volgende:
Noayala_ is nog steeds beschikbaar en ik zou haar als ik jou was gewoon uit neuken vragen hoor.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:56 schreef thoth het volgende:
Krijg ik ook nog schuld of moet ik gaan smeken?
Woopsie! ik dacht nog.. "was het nou met of zonder "n"?? Volgens mij was het zonder, daar werd ze pissing omquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:55 schreef Grobbenkuiken het volgende:
He, kijk, de zwijnenstal staat open.GrobbeNkuiken
SB. Cora,
En die gele kanarie zat de hele tijd te stoken....thoth kroop er haast in bij Maerycke...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:56 schreef thoth het volgende:
Krijg ik ook nog schuld of moet ik gaan smeken?
Dat was niet gemeend.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:58 schreef RonaldV het volgende:
Ja zeg, lees het topic dan!
Geeft niet...alles komt goed...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Huh?
Kijk. Dát is wat ik bedoelde!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:58 schreef pea4fun het volgende:
En die gele kanarie zat de hele tijd te stoken....thoth kroop er haast in bij Maerycke...
shark, maar zie zijn sig, hij zal wel weer alleen in het café achterblijvenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:59 schreef Neobahamuth het volgende:
wie is er nog mee?
En toen kwam de bruine kanarie!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:58 schreef pea4fun het volgende:
En die gele kanarie zat de hele tijd te stoken....thoth kroop er haast in bij Maerycke...
ik ook van jouquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:00 schreef thoth het volgende:
[..]
Kijk. Dát is wat ik bedoelde!
Thnx
![]()
figures.... Ik heb de hele ontknoping niet gesnapt...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En toen kwam de bruine kanarie!
Die vink was flying Vee toch?
Tja... ik kijk ook naar het uiterlijk... anders had ik allang een baardige bert aan de haak geslagen, met mooi innerlijkquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Shark: ik heb je foto niet bekeken. Het gaat mij namelijk altijd om het innerlijk. En dat wil ik niet benadelen door jouw foto te bekijken :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |