Nee hoor, ook jullie mogen kritiek leveren, mits het maar gefundeerd is.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Naamtopic, slotje
Ik neem aan, Lucille, dat ik en andere crew van deelname uitgesloten ben?
inside crew info is oké!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:02 schreef Lucille het volgende:
[..]
Nee hoor, ook jullie mogen kritiek leveren, mits het maar gefundeerd is.
Zoveel inside info is er niet hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
inside crew info is oké!
ik wacht af!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:05 schreef Lucille het volgende:
[..]
Zoveel inside info is er niet hoor.
Vast een hele hoop, maar k kan ze niet noemenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:10 schreef Lucille het volgende:
Ik neem aan dat ik ook wel dingen fout doe
Zijn mijn sluitposts te vaag?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:14 schreef Joene het volgende:
Lucille , ik vind dat je soms je sluitpost / reden van sluiten wel wat beter mag weergeven . verder geen commentaarFijne mod in mijn ogen
En dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:13 schreef static het volgende:
Trek eens een sprintje.
En niet naar de bekende weg vragen. Dat staat er toch duidelijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:15 schreef Lucille het volgende:
[..]
Zijn mijn sluitposts te vaag?
persoonlijk vind ik dat je nog wel is te kort af / niet genoeg omschrijft waarom je een topic sluit ja.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:15 schreef Lucille het volgende:
[..]
Zijn mijn sluitposts te vaag?
OK, dat is iets om te onthouden. Probleem is vaak dat ik soms tig topics per dag sluit met dezelfde reden. En ja, dan word ik kortaf. Maar goed punt dus.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:16 schreef Joene het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik dat je nog wel is te kort af / niet genoeg omschrijft waarom je een topic sluit ja.
Ik snap ook wel degelijk je frustratiesquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:18 schreef Lucille het volgende:
[..]
OK, dat is iets om te onthouden. Probleem is vaak dat ik soms tig topics per dag sluit met dezelfde reden. En ja, dan word ik kortaf. Maar goed punt dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |