Die wilde naar de Hot&Wet afdeling van de weblog en had het even te druk voor het forum.quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Miendobbelsteen of zo. Die is toch ook vertrokken?
Nogmaals: niet vreemd.quote:Op woensdag 10 maart 2004 16:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Farzin is een goed voorbeeld. Voor zover ik weet ook helemaal gestopt en niet onder een kloon verder gegaan. Wel jammer, op zich..
quote:Op woensdag 10 maart 2004 16:50 schreef Aventura het volgende:
Kikkerlikker mis ik
Miendobbelsteen is back.quote:Op woensdag 10 maart 2004 16:58 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Die wilde naar de Hot&Wet afdeling van de weblog en had het even te druk voor het forum.
Overleden, weet je dat zeker? Daar heb ik 2,5 jaar geleden nog een date meegehadquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:02 schreef Killer_Mom het volgende:
oxepam { schrijf ik dat goed?) is overleden,
Inderdaad.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:05 schreef Menaz het volgende:
en krijg ik dus geen antwoord???????
Farzin was de nachtmerrie van vele domme volgelingen van de LPFquote:Op woensdag 10 maart 2004 16:54 schreef Menaz het volgende:
okay, van farzin
en what the fuck is scepsis?? ik kan geen posts van hem vinden, kan iemand me ff wat tell over hem??
Hij heeft mijn hele FTP leeg getrokken met foto,squote:Op woensdag 10 maart 2004 22:51 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Inderdaad..
Nee, Scepsis post inderdaad niet meer en heeft wel aardig wat gepost geloof ik. Een paar semi-grappige feedbacktopics waarin hij z'n gelijk wilde halen. Heeft ook verscheidene bans aan z'n broek gehad, maar verder niet heel speciaal..
Ik heb weer wat gemist geloof ik.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:45 schreef kooba het volgende:
vosss is trouwens ook weg per vandaag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |