Het is net een eindexamenfeestje. De ouders van het geslaagde feestbeest zijn de vloer al aan het bezemen, maar toch blijf je stug zitten met het biertje in je hand.quote:Op woensdag 10 maart 2004 02:52 schreef sig000 het volgende:
Vaak wel wat selectiever..
Hahahaha grappigquote:Op woensdag 10 maart 2004 03:01 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is net een eindexamenfeestje. De ouders van het geslaagde feestbeest zijn de vloer al aan het bezemen, maar toch blijf je stug zitten met het biertje in je hand.
Als ik daadwerkelijk een grap probeer te maken, in plaats van een metaforische mijmering over dingen die geweest zijn, waarschuw ik je wel.quote:Op woensdag 10 maart 2004 03:08 schreef B00STER het volgende:
Hahahaha grappig
WaaaaaAAAAAAAAAAT?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:02 schreef Killer_Mom het volgende:
oxepam { schrijf ik dat goed?) is overleden,
Dacht ut niet kijk maar eens in het Ban meldtopic. die heeft een ban aan zijn broek hangen: LoveHenk: algehele ban, tijdsduur onbepaald, wegens baggeren, fout userplaatje, oeuvre, etc. Hardleers tiepje.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:53 schreef Dezz het volgende:
[..]
Volgens mij is die nog steeds actief hoor
daknje sssukkelsss!!!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:42 schreef MikeyMo het volgende:
Herald
Dirk/Gellarboy
Jarno
Uier
Gboy27
Fitnesssboy (Hilarische kloon btw)
e.v.a.
quote:Op woensdag 10 maart 2004 11:17 schreef Fitnessboy het volgende:
[..]
daknje sssukkelsss!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Edit, laat maarquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:02 schreef Killer_Mom het volgende:
oxepam { schrijf ik dat goed?) is overleden,
Ja nu je het zegt! Die zag ik eerst nogal regelmatig posten. Maar er zijn natuurlijk verschillen tussen vertrekken en opeens wegzijn zonder opgaaf van reden. Ik weet niet hoe dat bij haar zat?quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Miendobbelsteen of zo. Die is toch ook vertrokken?
Ja dikke.. altijd lachen met hemquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:38 schreef Lucille het volgende:
dikke bijvoorbeeld. Met zijn mond vol quiche.
same here...quote:Op woensdag 10 maart 2004 13:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja dikke.. altijd lachen met hem
vond ik dan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |