Ik was toch vrij serieus. Van de 85.000 geregde users zijn er denk ik maar een paar duizend echt actief.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:29 schreef Tomek het volgende:
7 replies, niks serieus
tis hier geen onzin hoor
zoveel nog.....?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:30 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik was toch vrij serieus. Van de 85.000 geregde users zijn er denk ik maar een paar duizend echt actief.
ja oké, maar ik bedoelde meer echt bekende users die veel mensen kenden en die zo ineens verdwenen zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:30 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik was toch vrij serieus. Van de 85.000 geregde users zijn er denk ik maar een paar duizend echt actief.
Had dat nou niet gezegdquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:30 schreef Lucille het volgende:
[..]
nah, weet jij uberhaupt wel waar het over gaat?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:35 schreef Rowdie het volgende:
hier is een nieuwe![]()
Aan haar einde ookquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:33 schreef BabeWatcher het volgende:
er is wel eens een user heel droevig aan zijn einde gekomen
Die loopt gewoon rond hoor. Hij heeft deze week nog een FAQ voor DIG gemaakt.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:38 schreef NiteSpeed het volgende:
En Swets zagen we ook opeens heel weinig.
Verleden tijd, Lucille, verleden tijd.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:39 schreef Lucille het volgende:
[..]
Die loopt gewoon rond hoor. Hij heeft deze week nog een FAQ voor DIG gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |