quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:34 schreef diekleine het volgende:
het ziet er mooi uit maar ik zou het er niet aan uitgeven er zijn zat andere mooie schoenen te koop voor minder..................
Gecondoleerd...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
ik vind zulke schoenen echt mooi
....
Boeiend.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:56 schreef Roellio het volgende:
Mijn Vans waren 50 euro. Lopen ook prima.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:56 schreef Roellio het volgende:
Mijn Vans waren 50 euro. Lopen ook prima.
mee eensquote:Op woensdag 10 maart 2004 02:58 schreef nO_On het volgende:
Jaaaaaaaaaa hoor!!!!!!
Laten we allemaal weer even lekker calvinistisch wezen want weeeeeeeeeeeeee diegene zijn gebeente mocht een persoon toch eens WEL geld hebben om luxe-goederen te kopen. Ik krijg echt de schijt van dit soort kortzichtigheid: "Ja, jij koopt prada, gucci etc, maar ik koop lekker goedkope vans (bijv. red.) dus ik ben beter, ondanks dat jij denkt dat jij beter bent omdat jij in duurdere shit loopt (o.i.d. red.)" Hoer toch op...![]()
![]()
![]()
![]()
Waaruit blijkt dan?? Dat iemand dat werkelijk denkt?? Is het in feite niet gewoon een aanname van jou??quote:Op woensdag 10 maart 2004 02:58 schreef nO_On het volgende:
Jaaaaaaaaaa hoor!!!!!!
Laten we allemaal weer even lekker calvinistisch wezen want weeeeeeeeeeeeee diegene zijn gebeente mocht een persoon toch eens WEL geld hebben om luxe-goederen te kopen. Ik krijg echt de schijt van dit soort kortzichtigheid: "Ja, jij koopt prada, gucci etc, maar ik koop lekker goedkope vans (bijv. red.) dus ik ben beter, ondanks dat jij denkt dat jij beter bent omdat jij in duurdere shit loopt (o.i.d. red.)" Hoer toch op...![]()
![]()
![]()
![]()
een GOEDE schoen idd welquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een goede schoen mag best wat kosten!
gewoon, zo denken heel veel mensen. niet uit te leggen, cliche, maar zo is het continu op fok, net zoals over armani en evisu etc.quote:Op zondag 23 mei 2004 14:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dan?? Dat iemand dat werkelijk denkt?? Is het in feite niet gewoon een aanname van jou??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |