Hoi! Ik open een topic!"Hallo, maar waarom dan? UTFS ofzo!"Nee, dit doe ik om de nerdjes in DIG maar eens een pleziertje te doen, en niet alle leuke dingen voor mijzelf te houden. Dus heb ik besloten een van de geniaalste winamp plugins hier even te delen.
Deze download hij natuurlijk compleet automatisch, achter je rug om, zonder dat jij het merkt, met een minimale bandbreedte, heel snel
![]()
.
'Vertel, vertel!"De plugin.Download.
Website.
"Wat doet het?"Simpel, het maakt het mogelijk dat jouw RAM in je hoofd zich niet bezig hoeft te houden met het tijdelijk opslaan en verwerken van de teksten van je favoriete nummers, door de lyrics in een grote of minibar te laten zien en de huidige zin te highlighten.
Dat scheelt een hele hoop op je persoonlijke performance, want die clocks kun je beter voor je pr0n en warez gebruiken.
![]()
.
Dus?Dus moet je die zooi downloaden, en meeschreeuwen op wat voor soort kutmuziek die DIG-nerdjes van tegenwoordig luisteren.
Kijk maar!
Ow, en mij bedanken uiteraard."Bedankt NS!Ja, je had nooit verwacht dat een topic door NS nog eens nuttig zou zijn hè
.