Nou ... Carlo komt nog steeds ongeloofwaardig over. Hij blijft er als een nicht uitzien.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:20 schreef Wup het volgende:
nah, dat zeiden jullie ook steeds over Carlo.
Hij moet wel opvallend vaak met ontbloot bovenlijf of in hempjes.....quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nou ... Carlo komt nog steeds ongeloofwaardig over. Hij blijft er als een nicht uitzien.
Die hoeft dat niet meer, want hij heeft al een lekker wijf.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:25 schreef Wup het volgende:
Hij moet wel opvallend vaak met ontbloot bovenlijf of in hempjes.....
zo zie je Joost toch zelden
Ja dat lijntje van opschandige Lizzy is ook weer een vroege dood gestorven.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die hoeft dat niet meer, want hij heeft al een lekker wijf.
Wat voor een wartaal sla je nu weer uit? "Opschandalig"?quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:28 schreef Wup het volgende:
Ja dat lijntje van opschandige Lizzy is ook weer een vroege dood gestorven.
Haha, sorry.... ik zie dubbelquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat voor een wartaal sla je nu weer uit? "Opschandalig"?
Ja idd en Carlo is echtquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:25 schreef Wup het volgende:
[..]
Hij moet wel opvallend vaak met ontbloot bovenlijf of in hempjes.....
zo zie je Joost toch zelden
Je moet ONM niet als voorbeeld zien.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:30 schreef Wup het volgende:
Haha, sorry.... ik zie dubbel
Schrijf het dan wel goed overquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat voor een wartaal sla je nu weer uit? "Opschandalig"?
neuh, ik zette een bril op terwijl ik nog lenzen inhad....quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
Je moet ONM niet als voorbeeld zien.
Geniet, maar drink met mate ...![]()
Joost is gewoon kewl! Heeft weinig of geen vanwalsumtrekjes en is derhalve geliefd onder de bevolking.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:30 schreef Markie-Mark het volgende:
Ja idd en Carlo is echt![]()
![]()
Ik zie liever Joost dan![]()
![]()
Lieve die je bent! (Belg)quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:33 schreef Wup het volgende:
neuh, ik zette een bril op terwijl ik nog lenzen inhad....
brr.. nou nee hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:30 schreef Markie-Mark het volgende:
![]()
![]()
Ik zie Joost steeds voor me in die slip van Lizzyquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:30 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
![]()
![]()
oei wat vals.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
Lieve die je bent! (Belg)
Ik testte alleen maar jouw gezichtsvermogen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:33 schreef Svensational het volgende:
Schrijf het dan wel goed over
Ik bedoel: Lieverd die je bent.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:35 schreef Wup het volgende:
oei wat vals.
Die is nog steeds goedquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik testte alleen maar jouw gezichtsvermogen.
jaja, gisteren werd ik met Kyra vergeleken, nu weer met Lieve....quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik bedoel: Lieverd die je bent.
De schuld van mijn verkeerde bril.
(Zei professor Barabas ook steeds)
Ik praat regelmatig tegen mijn borsthaar, maar ik begrijp niet wat het terug zegt.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:34 schreef Wup het volgende:
brr.. nou nee hoor.
Doe maar Duuk en Niels. Die begrijpen borsthaar.......
Dat zullen we je niet aandoenquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:38 schreef Wup het volgende:
[..]
jaja, gisteren werd ik met Kyra vergeleken, nu weer met Lieve....
morgen ben ik waarschijnlijk een Bram......
DIE? Ga dan toch maar eens naar het Beatrix voor een oogmeting.....quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:37 schreef Svensational het volgende:
Die is nog steeds goed
Ben je dan liever een Claire, Aafke?quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:38 schreef Wup het volgende:
jaja, gisteren werd ik met Kyra vergeleken, nu weer met Lieve....
morgen ben ik waarschijnlijk een Bram......
Weet je al hoe?quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vrijdag is het zover. Dan verliest Floor haar embryo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |