abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17611564
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 23:15 schreef Svensational het volgende:

Dat blijkt wel, want je begint wartaal uit te slaan
Hik!! Burp!! Tralalalala!
Winnaar Jort Kelder Award 2004
pi_17611587
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 23:17 schreef Svensational het volgende:

Bedoel je voor de moord op Rutger Helligers?
Ja. Zowel Aafke als Ed zaten toen in voorarrest.
pi_17611624
Degene die we met z'n allen toch het meeste missen is Victor. Vooral als hij bezopen was.
pi_17611667
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 23:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb ooit een soort van voorspelling gedaan, helemaal aan het begin van dit seizoen, maar ik kan het niet meer vinden.....
Nou wil jij natuurlijk dat ik zeg dat dat komt omdat er geen links staan in de openingspost staan?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_17611694
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 23:21 schreef Svensational het volgende:

Nou wil jij natuurlijk dat ik zeg dat dat komt omdat er geen links staan in de openingspost staan?
Die stonden er in de afgelopen topics ook niet.
pi_17611704
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 23:11 schreef Svensational het volgende:
Arthur van Walsum:
* Hij wordt vermoord.... maar door wie?! vijanden genoeg dus de halve cast wordt verdacht. de kijkers mogen een half jaar in spanning zitten met de vraag: who did it?!
lijkt me de leukste optie. Ik denk dat hij op de vlucht slaat voor een of andere foute fraudezaak, illegale handel of oplichting
quote:
Duuk de Ruyg
* Duuk trekt zich na geflopte relatie met Joyce terug in één of andere vage sekte.
i wish........samen met dat doorgedraaide zusje lijkt me dat een prima einde voor Duukje
quote:
Bram de Boei, Ellen Evenhuis
* Bram en Ellen gaan verhuizen.
denk ik, die gaan gewoon saai weg, iets leuks weten ze al in geen tijden voor dit stel te verzinnen.
quote:
Carlo Breidenbach
* Hij gaat in het strandpaviljoen van Daan werken in Kroatie.
hij is er te kort voor een beeter eind dan andere hoofdrolspelers, dus ik denk dat hij gewoon aftaait
quote:
Ariel Visser
* Ze begint een schapenfokkerij in Nieuw Zeeland.
haha
quote:
Aafke
* Ze blijkt uiteindelijk de moordenaar (zie Arthur) te zijn en draait dus ook de bak in. Of beter nog: een TBS-kliniek
jaaa Aafke tussen de vriendjes van Serge.....
quote:
Claire Simons
* Claire vertrekt - na haar scheiding en ontslag in 't Beatrix - naar haar zus Daphne in Milaan
Ik gun haar een leuker afscheid, dit klinkt te saai, [ ik dacht dat Daphne in London woonde?] maar ik denk inderdaad dat Claire geen arts meer wil zijn en daarom niks meer in ex-Ulft te zoeken heeft. Ze slaat een rijke vent aan de haak en gaat op een tropisch eiland van het leven genieten.

Wat een geweldig leuke post Svensational !
pi_17611737
Gevonden:

Zo zou ik het vervolg schrijven:
Het wordt tijd dat Serge terugkomt om weer eens wat paniek te zaaien. Sid Porter mag zichzelf afknallen. Bram en Ellen moeten beiden aan de zuip gaan en samen in de Betty Ford kliniek afkicken. Kyra moet als fotomodel naar New York verhuizen. Daardoor kan Daan zijn relatie met Suzie de Ruyg voortzetten. Lizzy moet een relatie met mij beginnen en Joost verdwijnt net als Victor. Joyce en Aafke sterven van verdriet. Renée en Luciel komen terug. Jannes Reitsema en Maurice Zegers komen uit Zuid - Afrika terug. Jannes is afgestudeerd jurist en begint zijn eigen practijk met het geld dat zijn vader achterliet. Claire en Hugo gaan op vakantie en vallen gezamenlijk in een ravijn. Ze worden dood teruggevonden. Miguel Zwart wordt ontdooid. Hij voelt zich weer jong en gaat achter Lizzy aan. Bettina Wertheimer wordt door Serge om het leven gebracht. Zij zorgde er immers voor dat hij in een psychiatrische kliniek werd opgenomen, tegen zijn zin.
pi_17611835
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 23:23 schreef Wup het volgende:
Wat een geweldig leuke post Svensational !
De credits gaan geheel naar babette21. De meeste opties waar jij op gereageerd hebt, zijn bedacht door haar. De wat meer saaie optie zijn van iemand anders
pi_17611837
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 23:23 schreef Wup het volgende:

Ik gun haar een leuker afscheid, dit klinkt te saai, [ ik dacht dat Daphne in London woonde?] maar ik denk inderdaad dat Claire geen arts meer wil zijn en daarom niks meer in ex-Ulft te zoeken heeft. Ze slaat een rijke vent aan de haak en gaat op een tropisch eiland van het leven genieten.
Daphne woont in Milaan, omdat ze daar een hotel van Lars Ekstrom runt.
pi_17611871
Kijk maar eens op pagina 91 van Veronica Magazine van volgende week. Daar vind je een leuke foto van Hugo en Tara.
pi_17611936
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 23:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kijk maar eens op pagina 91 van Veronica Magazine van volgende week. Daar vind je een leuke foto van Hugo en Tara.
heb jij dat bijschrift verzonnen?
pi_17611963
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 23:22 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Die stonden er in de afgelopen topics ook niet.
Omdat jij die ook geopend hebt
pi_17611994
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 23:33 schreef Wup het volgende:

heb jij dat bijschrift verzonnen?
Nee.
pi_17612003
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 23:34 schreef Svensational het volgende:

Omdat jij die ook geopend hebt
Goed kijken is niet jouw sterkste kant?
pi_17612064
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 23:36 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Goed kijken is niet jouw sterkste kant?
Nee sorry ik kan de vorige topics niet meer vinden en volgens mij heb jij ze allemaal geopend.
pi_17612137
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 23:11 schreef Svensational het volgende:
Okee dit is een lijst met hoe de personages mogelijk zouden kunnen verdwijnen. Het komt van De ONM-club
Babette21 heeft er ook een heel stel bedacht
Het is natuurlijk een perfecte gelegenheid voor een massa-drama.
Om het siezoen te redden.
zoveel mensen weg, er mogen er een best heleboel dood, dus een ramp of massamoordenaar of iets soortgelijks moet kunnen.
pi_17612195
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 23:42 schreef Wup het volgende:

Het is natuurlijk een perfecte gelegenheid voor een massa-drama.
Om het siezoen te redden.
zoveel mensen weg, er mogen er een best heleboel dood, dus een ramp of massamoordenaar of iets soortgelijks moet kunnen.
Leuk, maar wat voor een ramp? Een aardbeving komt hier niet zo voor als in Turkije en je kunt geen vliegtuig op Amsterdam laten vallen, omdat 't te veel oude wonden openrijt (04-10-1992). Ik zit te denken aan een gasexplosie in de Galaxy of in de Waalberg, of een bomaanslag.
pi_17612293
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 23:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
Leuk, maar wat voor een ramp? Een aardbeving komt hier niet zo voor als in Turkije en je kunt geen vliegtuig op Amsterdam laten vallen, omdat 't te veel oude wonden openrijt (04-10-1992). Ik zit te denken aan een gasexplosie in de Galaxy of in de Waalberg, of een bomaanslag.
We hadden vorige week al zitten mijmeren over een verband met die horror-movie van Joost, maar zolang kan dat verhaallijntje natuulijk nooit gerekt worden.
pi_17612469
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 23:48 schreef Wup het volgende:

We hadden vorige week al zitten mijmeren over een verband met die horror-movie van Joost, maar zolang kan dat verhaallijntje natuulijk nooit gerekt worden.
Leuk zou zijn als blijkt dat Joost en Carlo psychopaten zijn, mensen in het Beatrix om zeep helpen en dat dan filmen. Arthur sterft per ongeluk, omdat Joost zegt: "Hoi Pa!", nog met zijn mes zwaait en 'm in zijn strot raakt.
Aafke staat er toevallig bij, krijgt een hartinfarct en overlijdt ter plekke.
Claire komt te sterven doordat Joosts film op het verhaal van Jack the Ripper moet lijken.
Bettina blijft in leven, want ze is zo taai dat er geen mes doorheen gaat.
Ariel breekt in het ziekenhuis de hals, omdat ze tussen de draaideur blijft hangen.
Good footage voor de film, een waargebeurd verhaal.
Joost weet uit handen van de politie te blijven, want Hugo vernietigt de film, maar Carlo wordt opgepakt en pleegt zelfmoord in de cel.
pi_17612590
En toen werd het stil ..
pi_17612742
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 00:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
En toen werd het stil ..
In ONM-land slapen ze nu ook hoor
  woensdag 10 maart 2004 @ 00:13:22 #122
80173 Basic
Living large...
pi_17612824
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 23:56 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Leuk zou zijn als blijkt dat Joost en Carlo psychopaten zijn, mensen in het Beatrix om zeep helpen en dat dan filmen. Arthur sterft per ongeluk, omdat Joost zegt: "Hoi Pa!", nog met zijn mes zwaait en 'm in zijn strot raakt.
Aafke staat er toevallig bij, krijgt een hartinfarct en overlijdt ter plekke.
Claire komt te sterven doordat Joosts film op het verhaal van Jack the Ripper moet lijken.
Bettina blijft in leven, want ze is zo taai dat er geen mes doorheen gaat.
Ariel breekt in het ziekenhuis de hals, omdat ze tussen de draaideur blijft hangen.
Good footage voor de film, een waargebeurd verhaal.
Joost weet uit handen van de politie te blijven, want Hugo vernietigt de film, maar Carlo wordt opgepakt en pleegt zelfmoord in de cel.
hehehe eind goed al goed
Live your life
pi_17612852
mn verbinding doet onlief...

hoe lang hebben we nog te gaan dit seizoen. 2 maanden ofzo?
pi_17612913
Nederlandse soapserie over het wel en wee van de families Reitsema, van Walsum en Couwenberg.

Er zijn toch veel meer families

Eigenlijk moet het zijn: Nederlandse soapserie over het wel en wee van de families Reitsema, van Walsum, Couwenberg, Wertheimer, de Boei, Evenhuis, van Zandt , Visser, P, Vehmeijer, Isarin, Breidnbach, Ligthart en Richter.
pi_17612941
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 00:14 schreef Wup het volgende:
mn verbinding doet onlief...

hoe lang hebben we nog te gaan dit seizoen. 2 maanden ofzo?
2 á 3 maanden ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')