Hik!! Burp!! Tralalalala!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:15 schreef Svensational het volgende:
Dat blijkt wel, want je begint wartaal uit te slaan
Ja. Zowel Aafke als Ed zaten toen in voorarrest.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:17 schreef Svensational het volgende:
Bedoel je voor de moord op Rutger Helligers?
Nou wil jij natuurlijk dat ik zeg dat dat komt omdat er geen links staan in de openingspost staan?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb ooit een soort van voorspelling gedaan, helemaal aan het begin van dit seizoen, maar ik kan het niet meer vinden.....
Die stonden er in de afgelopen topics ook niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:21 schreef Svensational het volgende:
Nou wil jij natuurlijk dat ik zeg dat dat komt omdat er geen links staan in de openingspost staan?![]()
lijkt me de leukste optie. Ik denk dat hij op de vlucht slaat voor een of andere foute fraudezaak, illegale handel of oplichtingquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:11 schreef Svensational het volgende:
Arthur van Walsum:
* Hij wordt vermoord.... maar door wie?! vijanden genoeg dus de halve cast wordt verdacht. de kijkers mogen een half jaar in spanning zitten met de vraag: who did it?!
i wish........samen met dat doorgedraaide zusje lijkt me dat een prima einde voor Duukjequote:Duuk de Ruyg
* Duuk trekt zich na geflopte relatie met Joyce terug in één of andere vage sekte.
denk ik, die gaan gewoon saai weg, iets leuks weten ze al in geen tijden voor dit stel te verzinnen.quote:Bram de Boei, Ellen Evenhuis
* Bram en Ellen gaan verhuizen.
hij is er te kort voor een beeter eind dan andere hoofdrolspelers, dus ik denk dat hij gewoon aftaaitquote:Carlo Breidenbach
* Hij gaat in het strandpaviljoen van Daan werken in Kroatie.
hahaquote:Ariel Visser
* Ze begint een schapenfokkerij in Nieuw Zeeland.
jaaa Aafke tussen de vriendjes van Serge.....quote:Aafke
* Ze blijkt uiteindelijk de moordenaar (zie Arthur) te zijn en draait dus ook de bak in. Of beter nog: een TBS-kliniek
Ik gun haar een leuker afscheid, dit klinkt te saai, [ ik dacht dat Daphne in London woonde?] maar ik denk inderdaad dat Claire geen arts meer wil zijn en daarom niks meer in ex-Ulft te zoeken heeft. Ze slaat een rijke vent aan de haak en gaat op een tropisch eiland van het leven genieten.quote:Claire Simons
* Claire vertrekt - na haar scheiding en ontslag in 't Beatrix - naar haar zus Daphne in Milaan
De credits gaan geheel naar babette21. De meeste opties waar jij op gereageerd hebt, zijn bedacht door haar. De wat meer saaie optie zijn van iemand andersquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:23 schreef Wup het volgende:
Wat een geweldig leuke post Svensational !
Daphne woont in Milaan, omdat ze daar een hotel van Lars Ekstrom runt.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:23 schreef Wup het volgende:
Ik gun haar een leuker afscheid, dit klinkt te saai, [ ik dacht dat Daphne in London woonde?] maar ik denk inderdaad dat Claire geen arts meer wil zijn en daarom niks meer in ex-Ulft te zoeken heeft. Ze slaat een rijke vent aan de haak en gaat op een tropisch eiland van het leven genieten.
heb jij dat bijschrift verzonnen?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kijk maar eens op pagina 91 van Veronica Magazine van volgende week. Daar vind je een leuke foto van Hugo en Tara.
Omdat jij die ook geopend hebtquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Die stonden er in de afgelopen topics ook niet.
Nee.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:33 schreef Wup het volgende:
heb jij dat bijschrift verzonnen?
Goed kijken is niet jouw sterkste kant?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:34 schreef Svensational het volgende:
Omdat jij die ook geopend hebt![]()
Nee sorry ik kan de vorige topics niet meer vinden en volgens mij heb jij ze allemaal geopend.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Goed kijken is niet jouw sterkste kant?
Het is natuurlijk een perfecte gelegenheid voor een massa-drama.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:11 schreef Svensational het volgende:
Okee dit is een lijst met hoe de personages mogelijk zouden kunnen verdwijnen. Het komt van De ONM-club
Babette21 heeft er ook een heel stel bedacht
Leuk, maar wat voor een ramp? Een aardbeving komt hier niet zo voor als in Turkije en je kunt geen vliegtuig op Amsterdam laten vallen, omdat 't te veel oude wonden openrijt (04-10-1992). Ik zit te denken aan een gasexplosie in de Galaxy of in de Waalberg, of een bomaanslag.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:42 schreef Wup het volgende:
Het is natuurlijk een perfecte gelegenheid voor een massa-drama.
Om het siezoen te redden.
zoveel mensen weg, er mogen er een best heleboel dood, dus een ramp of massamoordenaar of iets soortgelijks moet kunnen.
We hadden vorige week al zitten mijmeren over een verband met die horror-movie van Joost, maar zolang kan dat verhaallijntje natuulijk nooit gerekt worden.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
Leuk, maar wat voor een ramp? Een aardbeving komt hier niet zo voor als in Turkije en je kunt geen vliegtuig op Amsterdam laten vallen, omdat 't te veel oude wonden openrijt (04-10-1992). Ik zit te denken aan een gasexplosie in de Galaxy of in de Waalberg, of een bomaanslag.
Leuk zou zijn als blijkt dat Joost en Carlo psychopaten zijn, mensen in het Beatrix om zeep helpen en dat dan filmen. Arthur sterft per ongeluk, omdat Joost zegt: "Hoi Pa!", nog met zijn mes zwaait en 'm in zijn strot raakt.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:48 schreef Wup het volgende:
We hadden vorige week al zitten mijmeren over een verband met die horror-movie van Joost, maar zolang kan dat verhaallijntje natuulijk nooit gerekt worden.
In ONM-land slapen ze nu ook hoorquote:Op woensdag 10 maart 2004 00:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
En toen werd het stil ..
hehehe eind goed al goedquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Leuk zou zijn als blijkt dat Joost en Carlo psychopaten zijn, mensen in het Beatrix om zeep helpen en dat dan filmen. Arthur sterft per ongeluk, omdat Joost zegt: "Hoi Pa!", nog met zijn mes zwaait en 'm in zijn strot raakt.
Aafke staat er toevallig bij, krijgt een hartinfarct en overlijdt ter plekke.
Claire komt te sterven doordat Joosts film op het verhaal van Jack the Ripper moet lijken.
Bettina blijft in leven, want ze is zo taai dat er geen mes doorheen gaat.
Ariel breekt in het ziekenhuis de hals, omdat ze tussen de draaideur blijft hangen.
Good footage voor de film, een waargebeurd verhaal.
Joost weet uit handen van de politie te blijven, want Hugo vernietigt de film, maar Carlo wordt opgepakt en pleegt zelfmoord in de cel.
2 á 3 maanden jaquote:Op woensdag 10 maart 2004 00:14 schreef Wup het volgende:
mn verbinding doet onlief...
hoe lang hebben we nog te gaan dit seizoen. 2 maanden ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |