Je hebt gelijk. Wouter vs Aafke en Hugo vs Sid was veel leuker...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:36 schreef Wup het volgende:
nou dat gedoe rond de Engel vind ik niks spannends aan, sorry. Maar als je me vraagt wat er een maand geleden speelde? Als het de dood van die patuient van Claire & Niels was, vond ik dat inderdaad spannender.
Maar het is inderdaad een uitermate mat seizoen. Lizzy bijvoorbeeld wordt gerecast en dan krijgt dat nieuwe meisje echt helemaal niks te doen. Misschien heeft Annemiek Verdoorn ook wel vakantie opgenomen omdat ze alsmaar niks te doen kreeg. Renee had haar zwangerschapsverlof ook nog wel een paar maanden kunnen rekken, het was niemand opgevallen denk ik.
ik ben al hard bezigquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Des te sneller je dit vollult, hoe eerder jij er een nieuw mag openen.![]()
Klopt, maar ze is wel gehoord. Ze stootte wat geluiden uit.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:38 schreef Wup het volgende:
Er stond een Doris in de aftiteling bij gastrollen en die hele baby is volgens mij niet in beeld geweest....
Dat komt doordat ze in ONM alsmaar drank gebruiken ....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:38 schreef Basic het volgende:
wat zeiken veel mensen zeg damn
Wat is jouw nut in dit forum eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:38 schreef Basic het volgende:
wat zeiken veel mensen zeg damn
Mja ik ben ook ingehuurd om hier de topics vol te zeuren en klagen ....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:41 schreef Svensational het volgende:
Wat is jouw nut in dit forum eigenlijk?
Heb je het nou over jezelf of over Basic?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:42 schreef Wup het volgende:
[..]
Mja ik ben ook ingehuurd om hier de topics vol te zeuren en klagen ....
Was dat dan misschien Doris? Of was zij die Krakeling?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wie is trouwens de vriendin van Kyra, die in de discotheek stond? Komt misschien ook in aanmerking voor een vaste rol? Zo zijn er al velen bij ONM naar binnen gerold.
Daar hebben we Svensational en Markie-Mark voor. De ONM-Topic-bad guys.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:42 schreef Wup het volgende:
Mja ik ben ook ingehuurd om hier de topics vol te zeuren en klagen ....
neuh, over mezelf natuurlijk. Basic klaagt nooit zoveel.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:44 schreef Svensational het volgende:
Heb je het nou over jezelf of over Basic?
Waarom geil jij eigenlijk zo op haar? Voor hetzelfde geld is het een uitgelubberde ouwe vijftiger. Een soort JPquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Daar hebben we Svensational en Markie-Mark voor. De ONM-Topic-bad guys.
Jij en ik zijn hier de enigen die als volwassenen met elkaar omgaan. De Kyra's en Hugo's ....
Da's grof.........quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jij en ik zijn hier de enigen die als volwassenen met elkaar omgaan. De Kyra's en Hugo's ....
Die Krakeling heette anders met haar voornaam. Ben ik effe vergeten.....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:45 schreef Wup het volgende:
Was dat dan misschien Doris? Of was zij die Krakeling?
Ik stel me Wup als een Floor voor, hahahahahahahahahahaha!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:47 schreef Svensational het volgende:
Waarom geil jij eigenlijk zo op haar? Voor hetzelfde geld is het een uitgelubberde ouwe vijftiger. Een soort JP![]()
Oja, ze staat ook als gastrol, Lotte Krakeling.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die Krakeling heette anders met haar voornaam. Ben ik effe vergeten.....
Wat nou weer? Ik zeg dat jij een van de weinige volwassenen hier bent en dan is het weer niet goed? Okay! Dan ben je de Joyce van deze topics....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:47 schreef Wup het volgende:
Da's grof.........
Jou hoor ik eigenlijk niet klagen. Basic ook niet, maar jouw posts hebben tenminste nog nutquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:46 schreef Wup het volgende:
[..]
neuh, over mezelf natuurlijk. Basic klaagt nooit zoveel.
De namen bij ONM komen steeds uit de kokers van kunstenaars. Wie verzint er nou de naam Duuk de Ruyg? Waar komt de naam Duuk vandaan en zo ruig is hij niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:49 schreef Wup het volgende:
Oja, ze staat ook als gastrol, Lotte Krakeling.
De namen waren dus weer eens op.
jij bent zeker de leukste thuisquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat is jouw nut in dit forum eigenlijk?
Vehmeijer, Breidenbach om maar wat te noemenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
De namen bij ONM komen steeds uit de kokers van kunstenaars. Wie verzint er nou de naam Duuk de Ruyg? Waar komt de naam Duuk vandaan en zo ruig is hij niet.
Die knieen foto's natuurlijk...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:50 schreef Svensational het volgende:
Jou hoor ik eigenlijk niet klagen. Basic ook niet, maar jouw posts hebben tenminste nog nut
Hij denkt in elk geval hier de leukste te zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:52 schreef Basic het volgende:
jij bent zeker de leukste thuis![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:52 schreef Basic het volgende:
[..]
jij bent zeker de leukste thuis![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|