is dat zo?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
De serie is momenteel spannender aan het worden .... vandaar meer reacties.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:03 schreef Wup het volgende:
Wat klets je toch weer raar.....
Mooi! Dan kunnen de volwassenen nu weer verder praten.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:03 schreef Markie-Mark het volgende:
en dat is het laatste wat ik er over zeg
Ik zeg niet dat 't momenteel oerspannend is, maar toch al beter dan een maand geleden. Moet de Engel weg of niet? Die vraagt baart menig onm'er kopzorgen en JP gaat domme dingen doen. Dit seizoen is een "overgangsseizoen" van de Couwenbergs vs Beatrix --> de verjonging.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:04 schreef Wup het volgende:
is dat zo?
wat is er spannend dan?
JP gaat volgende week de zaak saboteren, terwijl Aafke al foto's van de nieuwe Engel toont. Aafke zal dus niet amused zijn als JP actie onderneemt. Ik verwacht oorlog.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:08 schreef Markie-Mark het volgende:
Zo laten we het over ONM hebben. Ik heb het vandaag niet gezien maar hoezo komt de spanning er nu ineens in dan? En Hoezo hebben Aafke en JP oorlog ik dacht dat ze samen zouden knokken nu
De Waalberg kennen we ook al. Moeten we die dan opblazen? 't Seepaert vloog door Claire in de hens, de Engel wordt verpatst en de Waalberg ontploft door een gaslek? Zou ook eens leuk zijn ...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:17 schreef Basic het volgende:
Er word tijd voor een nieuw onderkomenwe kennen de Engel nu wel....en die topic's vliegen er doorheen hehehe
Dan lijken we toch nog enigszins op elkaar...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:28 schreef Svensational het volgende:
Grrr, het ene moment ben je normaal en dan ben je opeens weer zo onuitstaanbaar![]()
Geen idee. Ik heb er niet op gelet. Ik weet wel dat er eenste Krakeling met de achternaam heette.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:29 schreef Wup het volgende:
Heette een van die dames die Duuk probeerde op te pikken Doris?
De volgende mag jij maken. Promised!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:28 schreef Svensational het volgende:
En is het verder moeilijk om een beetje een normale openingspost te maken??????
Ja, helaas is het nieuwe topic altijd zo'n probleemquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:30 schreef BVO het volgende:
Deze topics gaan wel erg hard zeg
Je kunt je openingspost ook nog editten hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
De volgende mag jij maken. Promised!
Des te sneller je dit vollult, hoe eerder jij er een nieuw mag openen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:33 schreef Svensational het volgende:
Ja, helaas is het nieuwe topic altijd zo'n probleem
nou dat gedoe rond de Engel vind ik niks spannends aan, sorry. Maar als je me vraagt wat er een maand geleden speelde? Als het de dood van die patuient van Claire & Niels was, vond ik dat inderdaad spannender.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik zeg niet dat 't momenteel oerspannend is, maar toch al beter dan een maand geleden. Moet de Engel weg of niet? Die vraagt baart menig onm'er kopzorgen en JP gaat domme dingen doen. Dit seizoen is een "overgangsseizoen" van de Couwenbergs vs Beatrix --> de verjonging.
Done ....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:35 schreef Svensational het volgende:
Je kunt je openingspost ook nog editten hoor
Er stond een Doris in de aftiteling bij gastrollen en die hele baby is volgens mij niet in beeld geweest....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
Geen idee. Ik heb er niet op gelet. Ik weet wel dat er eenste Krakeling met de achternaam heette.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |