Had ik je mijn foto's in boxershorts niet moeten toesturen?quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:23 schreef Wup het volgende:
haha sorry, ik ben helemaal van slag vanavond.
Vunzigaard!quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, ze gaat de hoofdrol in een film over Kim Holland spelen.![]()
![]()
![]()
Kim Holland is een goede actrice .... zegt ze zelf .....quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:25 schreef Svensational het volgende:
Vunzigaard!
Zodat Lieve er niet met die knalkop tegenaan loopt?quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:27 schreef Wup het volgende:
Volgens mij hangt die daar ook niet permanent maar alleen als hij gaat zich in het zweet gaat werken. En soms als het voor de scene zo uitkomt......
Daarom zouden ze hem juist moeten ophangen natuurlijk....quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zodat Lieve er niet met die knalkop tegenaan loopt?
(Meligheidsaanval # 72 vandaag)
Duuk zijn verhaallijntje is nog niet losgebarsten.......quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zeg Svensational: ga maar eens rap over een nieuwe titel nadenken.
Dat kwam door Claire ....quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:31 schreef Wup het volgende:
nee maar hij hangt niet altijd, dat was ook zo toen Lieve nog in het gesticht zat.......
Schiet jij dan wel ff op met een titel, anders doe ik het voor je en je weet wat er dan gaat gebeuren!quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:33 schreef Svensational het volgende:
Zulen we dit topic nog ff vollullen?
jaaaaa dat was een citaatje van Claire,quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat kwam door Claire ....![]()
![]()
Ik heb de openingspost al minstens een uur klaar staan. Vandaar mijn vorige postquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zeg Svensational: ga maar eens rap over een nieuwe titel nadenken.
Ligt aan het weer... dat is ook helemaal van slag.quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:23 schreef Wup het volgende:
haha sorry, ik ben helemaal van slag vanavond. Ik type niks goed en ik lees alles verkeerd.
Neequote:Op donderdag 11 maart 2004 00:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hebben jullie John Williams vrijdag j.l. bij Blik Op De Weg gezien? Hij knalde met die bus alles zowat omver.
John Williams: The Phantom Menacequote:Op donderdag 11 maart 2004 00:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hebben jullie John Williams vrijdag j.l. bij Blik Op De Weg gezien? Hij knalde met die bus alles zowat omver.
Denk aan je rikketikquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, hallo!? Lullen we het hier nog vol vandaag?
Ehhh... in jouw ogen ben ik dan wel een ouwe lul, maar ik heet niet JP!quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:47 schreef Svensational het volgende:
Denk aan je rikketik![]()
De junk! Shotjes en alcohol!quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:48 schreef Svensational het volgende:
Ik wacht trouwens nog steeds op een shotje van melle in de dommelsch-reclame
Melle was coolquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
De junk! Shotjes en alcohol!
sorry, ik let nooit op tijdens reclames.......als je weet wanneer ie komt wil ik wel een cature voor je makenquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:48 schreef Svensational het volgende:
Ik wacht trouwens nog steeds op een shotje van melle in de dommelsch-reclame
ps: hoe weet je wanneer het topic vol is?quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:53 schreef Svensational het volgende:
ik wil dit topic vol hebben voor ik ga slapen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |