Paar maanden geleden...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:30 schreef F-racing het volgende:
das dan wel een lange operatie
Ze is wel ontzettend fan van lingerie. Ze heeft altijd van die hele dure Franse merken en zo. Dus iets in die hoek is een idee. Thx!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:29 schreef Oblivion het volgende:
Met z'n alle lappen voor sexy lingerie?
Een avond met gezellige hapjes, en ondeugende kadootjes. En natuurlijk alcohol.
Soort van shower geven? (Baby-shower, maar dan voor de vrijgezel)
Klinkt saai zoals ik het hier neerzet, maar misschien dat je hier verder mee kunt?![]()
Mijn moeder houdt niet van massage, ze vertrouwt het niet omdat ze een versleten nekwervel heeft, en ooit een zeer onkundige fysio heeft gehad. Helaas, het lijkt me wel wat, zo'n kuuroord...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:57 schreef Kyara het volgende:
of met een clubje vrouwen naar zo'n kuuroord?
lekker ontspannend
Je hoeft niet persee een massage bij te boeken hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:59 schreef Toeps het volgende:
[..]
Mijn moeder houdt niet van massage, ze vertrouwt het niet omdat ze een versleten nekwervel heeft, en ooit een zeer onkundige fysio heeft gehad. Helaas, het lijkt me wel wat, zo'n kuuroord...
Dan ga ik toch maar eens informeren.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:03 schreef TheGoldenGirl het volgende:
[..]
Je hoeft niet persee een massage bij te boeken hoor.
Genoeg keus: manicure, pedicure, gezichtsbehandeling, etc
en sauna, stoombaden, etc natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |