zeg ben jij een kloon van mij?of ben ik een kloon van jou?quote:Wat toevalligik ook...
maar verder gaat het heel goed met jullie?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:44 schreef Cybart het volgende:
of is cybart weer met multi persoonlijkheden bezig?
met ons gaat het goedquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:51 schreef Prego het volgende:
[..]
maar verder gaat het heel goed met jullie?
hoi hoi...eet smakelijkquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:56 schreef Vlarp het volgende:
Hoi...
En ik ben eten
Dankje, het was erg lekkerquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:58 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
hoi hoi...eet smakelijk![]()
ik begrijp de titel alleen nie zo goed maar jaquote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:15 schreef Markie-Mark het volgende:
Gothika lijkt me ook wel cool. Volgens mij een beetje zoals What Lies Beneath, Stir of Echoes enzo.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:31 schreef NathaN het volgende:
ik ben niet meer zwemmen
Ow en ik heb blijkbaar een geheime aanbidder
*2 rozen onder ruitenwisser van m'n auto aantrof*
Die had vast de verkeerde auto te pakken...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:31 schreef NathaN het volgende:
ik ben niet meer zwemmen
Ow en ik heb blijkbaar een geheime aanbidder
ik dacht al, waar heb ik ze toch gelatenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:31 schreef NathaN het volgende:
Dat doe je snel dan.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:36 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ik ben pa
JIJbentgeweldig..quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:36 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ik ben pa
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat doe je snel dan.
Bel dan de volgende keer gewoon aan, da's gezelligerquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:36 schreef ikbengeweldig het volgende:
ik dacht al, waar heb ik ze toch gelaten
oeh! Nathan toch!
*vlarp aai*quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
JIJbentgeweldig..
ik wil geen kinderenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:44 schreef ikbengeweldig het volgende:
idd
Ik zoek er alleen nog een tweede pa bij
Als ik weer in de buurt benquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:44 schreef NathaN het volgende:
[..]
Bel dan de volgende keer gewoon aan, da's gezelliger
Hou ik je aanquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:45 schreef ikbengeweldig het volgende:
Als ik weer in de buurt ben
met de juiste man wil ik bestwel over kinderen nadenkenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:45 schreef NathaN het volgende:
[..]
ik wil geen kinderen
Neuh dankje.. anders slaap ik weer niet straksquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:44 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
*vlarp aai*
koffie?
Kinderen komen er echt niet in bij mij, tenzij ze van een ander zijn en ze na een middag weer weg zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:47 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
met de juiste man wil ik bestwel over kinderen nadenken
maar ik wil iig een hond
Ik ben al slecht met kamerplanten, dus huisdieren is geen slim idee voor mij. Althans, als er niet iemand anders is die goed voor ze zorgt...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:47 schreef ikbengeweldig het volgende:
maar ik wil iig een hond
ja, koffietijd is al weer voorbij he.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh dankje.. anders slaap ik weer niet straks
Ik ook.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:47 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Doe maar chocolademelk danquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:49 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ja, koffietijd is al weer voorbij he.
thee, warme chocolademelk?
Kom je nu meequote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:49 schreef WAik het volgende:
'ik wil ook zwemmen'![]()
![]()
Inderdaad, kinderen zijn leuk als je ze weer terug kan gevenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kinderen komen er echt niet in bij mij, tenzij ze van een ander zijn en ze na een middag weer weg zijn.
Een hond daarentegen...2 is ook goed hoor
*inschenk*quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Doe maar chocolademelk dan
sjah, ik moet er nu ook nog niet aan denken hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Inderdaad, kinderen zijn leuk als je ze weer terug kan geven
Jerruh toch!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:52 schreef Jerruh het volgende:
zin in donderdag
zin in donderdag
zin in donderdag
Nou, liever gewoon niet...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Inderdaad, kinderen zijn leuk als je ze weer terug kan geven
volgens mij heeft ie zin in donderdag.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:56 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Jerruh toch!
jah erg he haha!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:56 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Jerruh toch!
Wat is er donderdag?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
volgens mij heeft ie zin in donderdag.
eigengemaakt pleonasmequote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:00 schreef NathaN het volgende:
ibg? Wat is je ondertitel Hans Dorrestijn?
Lekkerquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:01 schreef ikbengeweldig het volgende:
eigengemaakt pleonasme
*noteer*quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:51 schreef WAik het volgende:
als reactie op angel dan
gewoon, markiemark en ik gaan na een drukke tijd zuipen!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:57 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Wat is er donderdag?
of zeg ik nu iets heel doms/onwetends?
Wat zeg je?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:02 schreef NathaN het volgende:
[..]
Lekker
Ik ga voor Karamel Sutra van Ben & Jerry's
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:03 schreef WAik het volgende:
was er donderdag niet die fok-homo-meeting of heb ik het verkeerd? of zitten jullie allemaal bij elkaar in de buurt en in het cafe?
gaaf!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
gewoon, markiemark en ik gaan na een drukke tijd zuipen!en daar heb ik nou dus es enorm reteveel zin in!!!
Wat heeft dat met zwartgallige melancholie van doenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:04 schreef NathaN het volgende:
IJs, ibg, ijs
jah!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:05 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
gaaf!
Kijk voor de meeting naar de link in de openingspost zou ik zeggen...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:03 schreef WAik het volgende:
was er donderdag niet die fok-homo-meeting of heb ik het verkeerd? of zitten jullie allemaal bij elkaar in de buurt en in het cafe?
jeep it cool, keep it icyquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:06 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Wat heeft dat met zwartgallige melancholie van doen
Wel goed geloof ik, ik spreek hem niet zo vaak.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jeep it cool, keep it icy.
hoe ist met dave trouwens?!
ik heb m al bijna 4 jaar nie meer gezien man...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:11 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Wel goed geloof ik, ik spreek hem niet zo vaak.
Bel hem een keer op zou'k zeggen
hier staat een emailadres:quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb m al bijna 4 jaar nie meer gezien man.... heeft ie msn?
Weet je welke mega lekker is?quote:
Wat wie hoe waar wanneer hoe vaak en waarom?!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:51 schreef WAik het volgende:
als reactie op angel dan
tenks kees!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:19 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
hier staat een emailadres:
http://www.deleidschefles(...)mode=viewprofile&u=6
probeer dat es
Karamel Sutra!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je welke mega lekker is?
Die met die kern van caramel.. uh... dinges.
Caramel Swirl?Karamel Sutra?
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Like, dat zei ik, daar was ik mee bezigquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:22 schreef Ang3l het volgende:
ik ben af en toe zo vlugquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:27 schreef beaverhausen het volgende:
IBG was me natuurlijk weer voor
Je bent geweldigquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:28 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ik ben af en toe zo vlug
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:28 schreef ikbengeweldig het volgende:
ik ben af en toe zo vlug
Daar komt doordenkertje ook weer aan.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:31 schreef NathaN het volgende:
[..]
Bruce Dance Factoryquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:24 schreef WAik het volgende:
optreden? muziek/...?
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:33 schreef ikbengeweldig het volgende:
*pets*
Ja, sommige mensen kunnen zich ook niet inhouden hčquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar komt doordenkertje ook weer aan.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:33 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
*pets*
Mam had ook wel eens een shirt geleend van me, strak.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:33 schreef Vlarp het volgende:
ik wist dat m'n moeder m'n kleren de laatste jaren al als inspiratie zag voor haar eigen kleding aankopen...
maar nu heeft ze zelfs gevraagd of ze kleren mag lenen
Het moet niet gekker worden
Ik vond die altijd lekker maar die heb ik helemaal tegen gegeten.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:32 schreef ikbengeweldig het volgende:
ik ga toch voor Chocolate Chip Cookie Dough
[afbeelding]
Juist wel, vandaar diequote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:34 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen kunnen zich ook niet inhouden hč![]()
Wel inhouden en dan toch zo'nquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
Juist wel, vandaar die
lol...quote:Mam had ook wel eens een shirt geleend van me, strak.
Daarna zaten er knieėn in
Ik heb nog anderhalf Karamel Sutra, 1 Chunkey Monkey en 2 New York nog iets...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond die altijd lekker maar die heb ik helemaal tegen gegeten.
Nu is't dus KaramelSutra (de naam spreekt me aan) en die ene... uh... brownie geval
Voor mij is dat enorrum inhouden, schatquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:38 schreef ikbengeweldig het volgende:
Wel inhouden en dan toch zo'nmoeten plaatsen he
oeh!! Haagen Dasz aardbei!!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:39 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik heb nog anderhalf Karamel Sutra, 1 Chunkey Monkey en 2 New York nog iets...
En nog een Haägen Dasz aardbei
Wat doe je dat goed lieverdquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Voor mij is dat enorrum inhouden, schat
Some like it hotquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:42 schreef WAik het volgende:
wat een ijsfanaten... persoonlijke hou ik meer van warme dingen
Anything for you, babe.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:41 schreef ikbengeweldig het volgende:
Wat doe je dat goed lieverd
woeiquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Some like it hot
Je moet het ook combinerenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:42 schreef WAik het volgende:
wat een ijsfanaten... persoonlijke hou ik meer van warme dingen
rofl, ik zal maar jouw gebruikelijke smiley gebruikenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:43 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je moet het ook combineren
yeah, rightquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:42 schreef NathaN het volgende:
[..]
Anything for you, babe.![]()
Oeh! Had je ook zo'n belletje?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:42 schreef WAik het volgende:
maar dat komt misschien door mijn jeugdtrauma toen ik als ijscoboer werkte
Sletquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:42 schreef NathaN het volgende:
[..]
Anything for you, babe.![]()
oei...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:39 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik heb nog anderhalf Karamel Sutra, 1 Chunkey Monkey en 2 New York nog iets...
En nog een Haägen Dasz aardbei
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:44 schreef ikbengeweldig het volgende:
yeah, right
Lolquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mam had ook wel eens een shirt geleend van me, strak.
Haagen Dasz aardbei roeleertquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:45 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
oei...Aardbei
![]()
![]()
![]()
Je bent gewoon jaloers.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:45 schreef Ang3l het volgende:
Slet
nee ik reageerde op andere dingen ;-)quote:Oeh! Had je ook zo'n belletje?
Zelf laten kopen. Dan matchen jullie op Koninginnedagquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:45 schreef Vlarp het volgende:
Lol
Nou, ze mag het gewoon niet lenen van me.. simpel
Zoals?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:46 schreef WAik het volgende:
nee ik reageerde op andere dingen ;-)
Voor de duidelijkheid heh.. gewoon zomaar hoor...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:46 schreef WAik het volgende:
Met koninginnedag zit ik 5500 KM verderop..quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:46 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zelf laten kopen. Dan matchen jullie op Koninginnedag
jajaja ;-) ik had het al ge-edit voordat je dit postte toen ik zag dat ik weer debiel bezig was. krijg met dat unsubthreaded fora-gedoe. bladieblaquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid heh.. gewoon zomaar hoor...
maar kun je beter de persoon even quoten waar je op reageert
Je deelde je ijs gratis uit aan mooie jongens?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:46 schreef WAik het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:46 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers.
unsubwattus!?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:48 schreef WAik het volgende:
[..]
jajaja ;-) ik had het al ge-edit voordat je dit postte toen ik zag dat ik weer debiel bezig was. krijg met dat unsubthreaded fora-gedoe. bladiebla
Nee vast! e hebt de term "iets om aan te likken" vast nog nóóóit misbruikt!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:49 schreef WAik het volgende:
hoezo?soms kreeg je van hen dan opeens een grote fooi, en dan denk je dat het ook weer zo gaar is om te zeggen dat je liever iets anders hebt ;-) maar zo sletterig was ik niet hoor
Slet!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:49 schreef WAik het volgende:
hoezo?soms kreeg je van hen dan opeens een grote fooi, en dan denk je dat het ook weer zo gaar is om te zeggen dat je liever iets anders hebt ;-) maar zo sletterig was ik niet hoor
Moet je eens bij Chello op de helpdesk gaan zitten..... 60% is homoquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:50 schreef WAik het volgende:
mijn baas moest ik soms ook van me afslaan trouwensen nu had ik afgelopen jaar ook weer een bijbaantje, bleek dat de baas + halve afdeling van 40 man keihard homo was, rofl
trekken nichten soms nichten aan?
met dat woeste taalgebruik kwets je natuurlijk ook gauw de gemiddelde, lieftallige en kwetsbare fok!homoquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
uhuh
kan ik me niet voorstellenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:50 schreef WAik het volgende:
trekken nichten soms nichten aan?
nee, maar is natuurlijk ook niet echt origineel he?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee vast! e hebt de term "iets om aan te likken" vast nog nóóóit misbruikt!
Ik en kwetsen? Neh!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:52 schreef WAik het volgende:
[..]
met dat woeste taalgebruik kwets je natuurlijk ook gauw de gemiddelde, lieftallige en kwetsbare fok!homoslecht voor de markt ;-)
gohquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:52 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
kan ik me niet voorstellen
Nu wel dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:49 schreef WAik het volgende:
maar zo sletterig was ik niet hoor
Ik vind dit trouwens een erg Nathaniaanse post.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je eens bij Chello op de helpdesk gaan zitten..... 60% is homoVandaar dat ook niemand weet waar je dat stekkertje moet douwen... ze zijn te druk met elkaars stekkertje
hahahaquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik en kwetsen? Neh!
Ik en woest taalgebruik? Neh!
Ik ben een engeltje!
![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik vind dit trouwens een erg Nathaniaanse post.
werk je daar dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je eens bij Chello op de helpdesk gaan zitten..... 60% is homoVandaar dat ook niemand weet waar je dat stekkertje moet douwen... ze zijn te druk met elkaars stekkertje
Whoeiquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:54 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vind dit trouwens een erg Nathaniaanse post.
Moet je poepen?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah!
Nee, pup heeft er gewerkt. Sandro ook. Stefan ook (nee niet Prego). Wesley ook (ja die van de veiling)quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:55 schreef WAik het volgende:
[..]
werk je daar dan?
Maar Pup was toen toch nog hetero?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, pup heeft er gewerkt. Sandro ook. Stefan ook (nee niet Prego). Wesley ook (ja die van de veiling)
Allemaal homonamenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, pup heeft er gewerkt. Sandro ook. Stefan ook (nee niet Prego). Wesley ook (ja die van de veiling)
Totdat Ang3l hem geturned heeftquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:59 schreef beaverhausen het volgende:
Maar Pup was toen toch nog hetero?
Ja en nee. Eerste periode wel, daarna niet meerquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar Pup was toen toch nog hetero?
Pup is een homonaam?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Allemaal homonamen
Ben er niet helemaal weg van..quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:00 schreef Ang3l het volgende:
Oooowwww...cute cute cute!
[afbeelding]
Niet mega lekker of knap, maar gewoon ... tja ...
En dan dat buikje in de film met die tattoo van de roos...
Hmm, duidelijk te zien dat de regisseur aangeklaagd is wegens pedofilie
Knieėn?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:35 schreef Ang3l het volgende:
Altijd blij iemand te kunnen amuserenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:02 schreef WAik het volgende:
jo ik ga weer weg. laterz. [teveel hetero's nu op mijn kamer, rofl]
kom later terug, is wel leuk hier![]()
Ja, van die bulten die vrouwen schijnen te hebben.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Knieėn?.
Of ben ik nou weer heel naļef.
Slet!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:03 schreef Vlarp het volgende:
maar ja, voor een nachtje
Ik ken ook nog een wesley, maar die wil ik echt niet bij de "groep" hebben hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Pup is een homonaam?
Ik ken iemand die Wesley heet. Hij zou toch niet...?
Wesley's zijn hetero's die stiekem door iedereen voor homo aangezien worden maar het zelf nog niet doorhebben, dan gaan twijfelen, verliefd worden op een meisje, een jongen toch ook zoenen, zeggen dat ze er verliefd op zijn, heel veel met de homo omgaan en een specuiale band opbouwen, tegelijkertijd ook met het meisje, op den duur met z'n 3-en iets te veel optrekken, meisje en homo in twijfel en onzekerheid laten zitten en uiteindelijk na veel wikken en wegen voor het meisje kiezen en het homootje in een diep dal achterlaten met een gebroken hart en een dagboek en gedichtenbundel vol tranen en ellende. ......quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Pup is een homonaam?
Ik ken iemand die Wesley heet. Hij zou toch niet...?
The least we can do is be entertainingquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:02 schreef WAik het volgende:
Kamelen?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, van die bulten die vrouwen schijnen te hebben.
Mzzl!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:02 schreef WAik het volgende:
Zo noemde mam 't.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Knieėn?.
Of ben ik nou weer heel naļef.
Ken jij vrouwen die kamelen hebben dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kamelen?
Nee, wel burka'squote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ken jij vrouwen die kamelen hebben dan?
Die worden volgens mij geen knieėn genoemd.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, van die bulten die vrouwen schijnen te hebben.
*aai* ocherm, jungske toch..quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wesley's zijn hetero's die stiekem door iedereen voor homo aangezien worden maar het zelf nog niet doorhebben, dan gaan twijfelen, verliefd worden op een meisje, een jongen toch ook zoenen, zeggen dat ze er verliefd op zijn, heel veel met de homo omgaan en een specuiale band opbouwen, tegelijkertijd ook met het meisje, op den duur met z'n 3-en iets te veel optrekken, meisje en homo in twijfel en onzekerheid laten zitten en uiteindelijk na veel wikken en wegen voor het meisje kiezen en het homootje in een diep dal achterlaten met een gebroken hart en een dagboek en gedichtenbundel vol tranen en ellende. ......
Zitten daar ook knieėn in?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, wel burka's
*knuffel*quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:04 schreef Ang3l het volgende:
aaaahquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wesley's zijn hetero's die stiekem door iedereen voor homo aangezien worden maar het zelf nog niet doorhebben, dan gaan twijfelen, verliefd worden op een meisje, een jongen toch ook zoenen, zeggen dat ze er verliefd op zijn, heel veel met de homo omgaan en een specuiale band opbouwen, tegelijkertijd ook met het meisje, op den duur met z'n 3-en iets te veel optrekken, meisje en homo in twijfel en onzekerheid laten zitten en uiteindelijk na veel wikken en wegen voor het meisje kiezen en het homootje in een diep dal achterlaten met een gebroken hart en een dagboek en gedichtenbundel vol tranen en ellende. ......
nee toch?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zitten daar ook knieėn in?
Hetero's nu alweer weg?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:08 schreef WAik het volgende:
aaaah![]()
Jij mag de mijne wel hebbenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:10 schreef Marc_mga het volgende:
Ik wil kinderenzeker weten
Les 1. Wesley's zijn niet te vertrouwen. Kies daarom liever voor een jongen die Jasper ofzo heet. Of ehm.. namen die op tijn eindigen zijn ook goed. Constantijn, bijvoorbeeld. En Sebastiaan, dat is ook een heeeeeele goede naam.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wesley's
Zouden dat die bulten zijn?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:11 schreef Vlarp het volgende:
Jij mag de mijne wel hebben
Wie weetquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:12 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zouden dat die bulten zijn?
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:11 schreef Great_Expectations het volgende:
Les Bi's zijn niet te vertrouwen..
mijn huisgenoten zitten gebiologeerd naar de tv te kijkenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:09 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hetero's nu alweer weg?
ze weten het wel van me, maar ze hoefen niet mee te kijken wat mij betreft. that's allquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:14 schreef WAik het volgende:
[..]
mijn huisgenoten zitten gebiologeerd naar de tv te kijken![]()
* Coolboy ookquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:10 schreef Marc_mga het volgende:
Ik wil kinderenzeker weten
Voyeurs zit je niet op te wachten, dusquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:14 schreef WAik het volgende:
ze weten het wel van me, maar ze hoefen niet mee te kijken wat mij betreft. that's all
Die instelling verandert nog welquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:14 schreef WAik het volgende:
[..]
ze weten het wel van me, maar ze hoefen niet mee te kijken wat mij betreft. that's all
iddquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Kasper is ook eennaam.
En bij Kasper dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:30 schreef Great_Expectations het volgende:
Bij iedere voornaam zie ik me direct een jongen voor me. Bij "Samuel" zie ik een jongen met warrig blonde krullen, die met een ontbloot bovenlijf en blote voeten een cracker met bramenjam aan het maken is, in een art-deco keuken met een zwart-witte tegelvloer..
Nee, homo's zijn lekker betrouwbaarquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:11 schreef Great_Expectations het volgende:
Bi's zijn niet te vertrouwen..
Doe dat eens fijn ergens anders!... en vooral NIET tegen mij!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:33 schreef Coolboy het volgende:
*Herb dauw*
iddquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:36 schreef Great_Expectations het volgende:
Bij Nathan denk ik aan een geile nicht..
.
En dat is een geile nicht?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:39 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
idd
* ikbengeweldig heeft een huisgenoot die Nathan heet
Of Ahold-bestuurders, maar daar hadden we het ook niet over.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:37 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Nee, homo's zijn lekker betrouwbaar
geen idee, maar hij's niet lelijkquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:40 schreef beaverhausen het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 9 maart 2004 23:39 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
idd
* ikbengeweldig heeft een huisgenoot die Nathan heet</div></blockquote> En dat is een geile nicht?
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of Ahold-bestuurders, maar daar hadden we het ook niet over..
Pup had tussen zijn 1e vriend en mij nog een vriendin.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Les 1. Wesley's zijn niet te vertrouwen. Kies daarom liever voor een jongen die Jasper ofzo heet. Of ehm.. namen die op tijn eindigen zijn ook goed. Constantijn, bijvoorbeeld. En Sebastiaan, dat is ook een heeeeeele goede naam..
Les 2. Bi's zijn niet te vertrouwen..
Dank jequote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Casper is ook eennaam.
hoi en goedenmorgen iedereenquote:Op woensdag 10 maart 2004 02:16 schreef Cazman het volgende:
hoi
fuck ik wou je voor zijn op deze vroege ochtend!quote:Op woensdag 10 maart 2004 07:07 schreef Cybart het volgende:
goeiemorgen! (nederland)
en nu lekker ontbijten met daphne!
Nee want ik moet fris en vrolijk naar mijn stage gaan, waar ik vandaag, letterlijk niets kan doen, behalve observeren, en dat is iets dat niemand meer verwacht van mij, aangezien ik het observeer gedeelte een kleine drie maanden geleden heb afgesloten.quote:Op woensdag 10 maart 2004 07:15 schreef Cybart het volgende:
dan kan je nu weer terug naar bed
Weet jij hoe sop smaakt?quote:Op woensdag 10 maart 2004 08:14 schreef Xiance het volgende:
mijn koffie smaakt naar sop
quote:Op woensdag 10 maart 2004 07:46 schreef Davidboaz het volgende:
goeiemorgen!
Ik vind donderdagmiddag 5 uur anders ook een prima tijd hoor... (vrijdag vrijquote:Op woensdag 10 maart 2004 08:48 schreef Cybart het volgende:
bah, het is nog steeds geen vrijdagmiddag 5 uur
Whehe, altijd leukquote:Op woensdag 10 maart 2004 09:14 schreef Cybart het volgende:
sommige mensen treffen het
maar goed, opzich hebben wij ook wel feest, want een collega houd vandaag op met werken...
en dat feest slaat dan op het feit dat we blij zijn dat ie eindelijk weg is
Ik ben ook altijd weg als anderen naar Enschede komen...quote:Op woensdag 10 maart 2004 09:16 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Whehe, altijd leuk
Ik moet vrijdag naar Enschede... vriend van me studeert af...
Drį-mį-tisch!quote:Op woensdag 10 maart 2004 09:20 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd weg als anderen naar Enschede komen...
Vrijdag SJ, zaterdag Vlarp...
Wie gaat er mee naar Enschede, zaterdag?quote:Op woensdag 10 maart 2004 09:20 schreef Twoflower het volgende:
Ik ben ook altijd weg als anderen naar Enschede komen...
Vrijdag SJ, zaterdag Vlarp...
Whehe... die is gemeenquote:Op woensdag 10 maart 2004 09:45 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wie gaat er mee naar Enschede, zaterdag?
quote:Op woensdag 10 maart 2004 09:46 schreef Sunjammer het volgende:
Whehe... die is gemeen
Je klinkt alsof je contact hebt gehad met de HP/Compaq helpdesk.......quote:Op woensdag 10 maart 2004 09:52 schreef Cybart het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
tot zover mijn frustratie's over helpdesk's
"ja daar weet ik niks van dan moet u even op de website kijken, daar staat een telefoonnummer"
kijk je op de website, staat daar: "zie vermelding op het Care Pack document"
en raad eens welk nummer daar staat....
precies, hetzelfde als wat je net gebeld hebt, en waar je geholpen? werd door iemand die haar inburgeringscursus nog niet eens afgerond had
Vooralsnog niet...quote:Op woensdag 10 maart 2004 09:50 schreef NathaN het volgende:
[..]
Is dat een ja?
quote:Op woensdag 10 maart 2004 09:54 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je contact hebt gehad met de HP/Compaq helpdesk.......
't Is dat ik een afspraak heb...quote:Op woensdag 10 maart 2004 09:45 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wie gaat er mee naar Enschede, zaterdag?
Met wie ben je verloofd?quote:Op woensdag 10 maart 2004 09:54 schreef Sunjammer het volgende:
Vooralsnog niet...(previous engagement)
Laat ik eerst maar eens een relatie krijgenquote:Op woensdag 10 maart 2004 10:00 schreef NathaN het volgende:
[..]
Met wie ben je verloofd?
quote:Op woensdag 10 maart 2004 10:01 schreef Sunjammer het volgende:
Laat ik eerst maar eens een relatie krijgen
*aai*quote:Op woensdag 10 maart 2004 10:09 schreef Cybart het volgende:
aaaaaaaaaaaaaarg
geeft die doos van HP de verkeerde nummers door, kan ik weeeeeer terugbellen
Maar ja, dan moet die vrijwilliger nog wel bij SJ in de smaak vallen...quote:Op woensdag 10 maart 2004 10:11 schreef NathaN het volgende:
[..]
D'r zijn hier vast wel vrijwilligers
Bart, ben je nou zelf aan het bellen geslagen, joh?quote:Op woensdag 10 maart 2004 10:04 schreef Cybart het volgende:
altijd fijn als je iemand aan de telefoon krijgt die wel weet waar ze over praat en je meteen kan helpen
Da's al bijna onmogelijk op zich...quote:Op woensdag 10 maart 2004 10:25 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Maar ja, dan moet die vrijwilliger nog wel bij SJ in de smaak vallen...
Bavariaquote:Op woensdag 10 maart 2004 10:28 schreef tech het volgende:
[..]
Bart, ben je nou zelf aan het bellen geslagen, joh?
Mijn dagelijkse bijdrage vanuit het pittoreske Bayern.
Dag 3 van 5. Mooi weer. Soms sneeuw, veel zon.
Cursus gaat lekker. Monaco di Bavaria heet deze stad in het Italiaans.
Gewoon vragen waar je de factuur heen kan sturen voor de beltijd...quote:Op woensdag 10 maart 2004 10:40 schreef Cybart het volgende:
oja, ik heb trouwens dus gewoon 18 minuten in de wacht gehangen om vervolgend weer afgescheept te worden met een mailadres
Krijg je maar 3 euro per uur?quote:Op woensdag 10 maart 2004 10:47 schreef Cybart het volgende:
het is 5ct per minuut dus het valt mee
quote:Op woensdag 10 maart 2004 08:27 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Weet jij hoe sop smaakt?
ik heb zojuist 45 minuten heen en 45 minuten terug, door den haag gewandeld.quote:Op woensdag 10 maart 2004 11:11 schreef Semisane het volgende:
Goeiemorgen.....
* semisane heeft vandaag een heel stuk moeten lopen joh De metro reed niet verder....brand ergens...moest ik van het metrostation waar ik stond (vandermadeweg) lopen naar mijn werk (Verijnstuart weg) 20 minuutjes....was wel lekker...alleen een beetje koud.
Ja, brand onder een trein op station Duivendrecht. Altijd leuk... (Ik had er dus natuurlijk geen last van.quote:Op woensdag 10 maart 2004 11:11 schreef Semisane het volgende:
Goeiemorgen.....
* semisane heeft vandaag een heel stuk moeten lopen joh De metro reed niet verder....brand ergens...moest ik van het metrostation waar ik stond (vandermadeweg) lopen naar mijn werk (Verijnstuart weg) 20 minuutjes....was wel lekker...alleen een beetje koud.
Was koud hčquote:Op woensdag 10 maart 2004 11:15 schreef Xiance het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 10 maart 2004 11:11 schreef Semisane het volgende:
Goeiemorgen.....
* semisane heeft vandaag een heel stuk moeten lopen joh De metro reed niet verder....brand ergens...moest ik van het metrostation waar ik stond (vandermadeweg) lopen naar mijn werk (Verijnstuart weg) 20 minuutjes....was wel lekker...alleen een beetje koud.</div></blockquote> ik heb zojuist 45 minuten heen en 45 minuten terug, door den haag gewandeld.
Je kan ook redeneren dat waar jij woont nooit wat gebeurd.....dat kan ook.quote:Op woensdag 10 maart 2004 11:31 schreef Twoflower het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 10 maart 2004 11:11 schreef Semisane het volgende:
Goeiemorgen.....
* semisane heeft vandaag een heel stuk moeten lopen joh De metro reed niet verder....brand ergens...moest ik van het metrostation waar ik stond (vandermadeweg) lopen naar mijn werk (Verijnstuart weg) 20 minuutjes....was wel lekker...alleen een beetje koud.</div></blockquote> Ja, brand onder een trein op station Duivendrecht. Altijd leuk... (Ik had er dus natuurlijk geen last van.
)
*bejubbel*quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ga direct een topic openen met een filmpje dat zooi freakishly relaxed is, dat ik bejubbeld zal worden... oh... en ik ben terug van m'n stage, kort dagje vandaag.
Nog steeds bezig is in The Vampire Lestatquote:Op woensdag 10 maart 2004 12:39 schreef Semisane het volgende:
Allo Beav & angelben vandaag begonnen in Interview with a Vampier
Het begint vond ik een beetje tergend traag, maar daarna als je d'r eenmaal in zit leest ie lekker weg.quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:39 schreef Semisane het volgende:
Allo Beav & angelben vandaag begonnen in Interview with a Vampier
Och ik lees wel door het begin heen, lukt me wel....maar tussen boek 1 en 2 gaat wel een pauze zitten want tussen door ga ik boek 5 van The dark tower series lezen...oh man wat heb ik toch een ambities in het leven...quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het begint vond ik een beetje tergend traag, maar daarna als je d'r eenmaal in zit leest ie lekker weg.
The Vampire Lestat (deel 2) begint een heel stuk lekkerder en beter vind ik. Schaam je Beavje!
Ach ik ben ook pas op blz39 van Coldheart Canyon...
Dat wist ik al hoor, Waxjequote:Op woensdag 10 maart 2004 13:44 schreef Waxxer het volgende:
Oeh!
Oh ja Biefje, ik vertrek vanaf het MVV stadion
hoi semi, was toeval hoorquote:Op woensdag 10 maart 2004 13:49 schreef Semisane het volgende:
Hoi waxje![]()
-edit- en hoi Caz en Nat...nog iemand??
-edit2- Toch nog.Hoi IBG
quote:Op woensdag 10 maart 2004 13:50 schreef ikbengeweldig het volgende:
*meldt*![]()
Jah, maar ik dacht laat ik aardig zijn en je er even bij zetten.quote:Op woensdag 10 maart 2004 13:52 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
hoi semi, was toeval hoor
Dus van 16 kbyte/s naar 32 kbyte/s. Klinkt best goed. Maar ik las ook al dat @Home z'n deadline ws niet gaat halen...quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:15 schreef Cazman het volgende:
Geachte @Home Breedband abonnee,
Wij hebben goed nieuws voor u!
@Home gaat haar upstream snelheid van 128 kbits/sec naar een maximale snelheid van 256 kbits/sec verhogen. Het uploaden van bestanden, het chatten met vrienden en kennissen en het spelen van online games zal nu nog makkelijker en sneller gaan.
Zal wel nie nee. Ik zie ook dat Tilburg pas begin September aan de beurt isquote:Op woensdag 10 maart 2004 14:48 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dus van 16 kbyte/s naar 32 kbyte/s. Klinkt best goed. Maar ik las ook al dat @Home z'n deadline ws niet gaat halen...
Waar lees je dat precies?quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:54 schreef Cazman het volgende:
[..]
Zal wel nie nee. Ik zie ook dat Tilburg pas begin September aan de beurt is
Ik had ook nergens last van om een uur of 2? Blijkbaar is het allemaal weer opgelostquote:Op woensdag 10 maart 2004 11:31 schreef Twoflower het volgende:
Ja, brand onder een trein op station Duivendrecht. Altijd leuk... (Ik had er dus natuurlijk geen last van.)
*op schoot spring*quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:44 schreef wizarddragon het volgende:
* wizarddragon meldt zich maar weer![]()
'quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:46 schreef NathaN het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 10 maart 2004 15:44 schreef wizarddragon het volgende:
</div></blockquote> *op schoot spring*
Het filmpje is wel leuk ja..quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
The Cat with the Hands
Wizquote:Op woensdag 10 maart 2004 15:48 schreef wizarddragon het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 10 maart 2004 15:46 schreef NathaN het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 10 maart 2004 15:44 schreef wizarddragon het volgende:
</div></blockquote> *op schoot spring*</div></blockquote>
![]()
wat lief.
Ow, sorry, ik wist net dat je er ook was.quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:46 schreef ikbengeweldig het volgende:
zozo, de heren Nathan en WD flirten er weer lustig op los
Gaan we ooit weleens doen ja.quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:49 schreef ikbengeweldig het volgende:
wanneer gaan we shoppen?
ja, dat ben ik, soms ben ik d'r ineensquote:Op woensdag 10 maart 2004 15:50 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ow, sorry, ik wist net dat je er ook was.
*ibg knuffel*
Ok, dan zal ik er rekening mee houden dat je soms onverwacht komt.quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:52 schreef ikbengeweldig het volgende:
ja, dat ben ik, soms ben ik d'r ineens
*noteer*quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:51 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Gaan we ooit weleens doen ja.
quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:55 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
*noteer*
daar kom je dus niet meer onderuit
onverwachtquote:Op woensdag 10 maart 2004 15:54 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ok, dan zal ik er rekening mee houden dat je soms onverwacht komt.
quote:Op woensdag 10 maart 2004 16:00 schreef ikbengeweldig het volgende:
onverwacht![]()
*nathan aait*
Dan pas??? Kan het niet sneller ofzoquote:Op woensdag 10 maart 2004 16:03 schreef Cybart het volgende:
nog een 25 minuten en dan is er bier
* ikbengeweldig ziet zijn slechte invloed op het universum weer geėffectueerdquote:Op woensdag 10 maart 2004 16:02 schreef wizarddragon het volgende:
* wizarddragon is playing Lou - Let's Get Happy (3:00)
Ja...tis jouw schuld dat ik het liedje van Lou leuk vind.quote:Op woensdag 10 maart 2004 16:05 schreef ikbengeweldig het volgende:
[me] ikbengeweldig ziet zijn slechte invloed op het universum weer geėffectueerd[/me]
quote:Op woensdag 10 maart 2004 16:06 schreef Cybart het volgende:
nee, afscheidsreceptie om half 5
snel ff pilsje pakken en dan afnokken
de etentjes zijn echter wel interesant hier, eerst bier, dan eten, dan weer bier
deze collega die op houdt is echter niet bijster interesant, dus iedereen heeft nu zoiets van:
"jeej half uur eerder ophouden met werken...bummer, we moeten daar nog langs..nouja dan snel maar ff"
WD![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |