zeg ben jij een kloon van mij?of ben ik een kloon van jou?quote:Wat toevalligik ook...
maar verder gaat het heel goed met jullie?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:44 schreef Cybart het volgende:
of is cybart weer met multi persoonlijkheden bezig?
met ons gaat het goedquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:51 schreef Prego het volgende:
[..]
maar verder gaat het heel goed met jullie?
hoi hoi...eet smakelijkquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:56 schreef Vlarp het volgende:
Hoi...
En ik ben eten
Dankje, het was erg lekkerquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:58 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
hoi hoi...eet smakelijk![]()
ik begrijp de titel alleen nie zo goed maar jaquote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:15 schreef Markie-Mark het volgende:
Gothika lijkt me ook wel cool. Volgens mij een beetje zoals What Lies Beneath, Stir of Echoes enzo.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:31 schreef NathaN het volgende:
ik ben niet meer zwemmen
Ow en ik heb blijkbaar een geheime aanbidder
*2 rozen onder ruitenwisser van m'n auto aantrof*
Die had vast de verkeerde auto te pakken...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:31 schreef NathaN het volgende:
ik ben niet meer zwemmen
Ow en ik heb blijkbaar een geheime aanbidder
ik dacht al, waar heb ik ze toch gelatenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:31 schreef NathaN het volgende:
Dat doe je snel dan.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:36 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ik ben pa
JIJbentgeweldig..quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:36 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ik ben pa
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat doe je snel dan.
Bel dan de volgende keer gewoon aan, da's gezelligerquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:36 schreef ikbengeweldig het volgende:
ik dacht al, waar heb ik ze toch gelaten
oeh! Nathan toch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |