mijn fipo, wat doe jequote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:18 schreef Tijn het volgende:
Misschien moet je ff zoeken op "zoek" dan.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:19 schreef N_I_ het volgende:
ik kan de search ook niet vinden maar dit hoort ik 'feedback' thuis.
ooooh, daarom heb dus 2x die zoekfunctiequote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:18 schreef _The_General_ het volgende:
Nee, die werkt gewoon, alleen bij mensen met een lelijke avatar niet
Ben je een betalende of een niet betalende gebruiker?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:19 schreef Sloper het volgende:
n000h waar staatie dan tell me! I am blind!
Zie je, met een mooie avatar zie je hem wel !quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:20 schreef Conflict het volgende:
Bij mij staat er gewoon search hoor
Rechts naast "wie is online"
hmmm, dan word ik hier genaaidquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:20 schreef Conflict het volgende:
Bij mij staat er gewoon search hoor
Rechts naast "wie is online"
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:20 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Zie je, met een mooie avatar zie je hem wel !
Maak je avatar ff, dat helptquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:21 schreef Sloper het volgende:
[..]
hmmm, dan word ik hier genaaid
nee!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:21 schreef Sloper het volgende:
[..]
geef nix hoor, kan gebeurenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:21 schreef Sloper het volgende:
betalend? Hmmm ik mis hier wat volgens mij??
Ff mailen naar incasso@fok.nl voor reknr,quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:21 schreef Sloper het volgende:
lijkt me ook!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:21 schreef Sloper het volgende:
ik heb ook geen zoekfunctie meer! Vreselijk irritant... maar zo krijg je dus ook heeeeeel veel dubbele topics... lijkt mij niet de bedoeling. Dus hoe komt het dat sommige wel een zoek functie hebben, en anderen weer niet... of worden we nou vreselijk in de zeik genomen, en bestaat de zoekfunctie niet meer????quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:21 schreef Sloper het volgende:
[..]
betalen!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:23 schreef Beenhaar het volgende:
[..]
ik heb ook geen zoekfunctie meer! Vreselijk irritant... maar zo krijg je dus ook heeeeeel veel dubbele topics... lijkt mij niet de bedoeling. Dus hoe komt het dat sommige wel een zoek functie hebben, en anderen weer niet... of worden we nou vreselijk in de zeik genomen, en bestaat de zoekfunctie niet meer????
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:22 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ff mailen naar incasso@fok.nl voor reknr,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |