mijn fipo, wat doe jequote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:18 schreef Tijn het volgende:
Misschien moet je ff zoeken op "zoek" dan.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:19 schreef N_I_ het volgende:
ik kan de search ook niet vinden maar dit hoort ik 'feedback' thuis.
ooooh, daarom heb dus 2x die zoekfunctiequote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:18 schreef _The_General_ het volgende:
Nee, die werkt gewoon, alleen bij mensen met een lelijke avatar niet
Ben je een betalende of een niet betalende gebruiker?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:19 schreef Sloper het volgende:
n000h waar staatie dan tell me! I am blind!
Zie je, met een mooie avatar zie je hem wel !quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:20 schreef Conflict het volgende:
Bij mij staat er gewoon search hoor
Rechts naast "wie is online"
hmmm, dan word ik hier genaaidquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:20 schreef Conflict het volgende:
Bij mij staat er gewoon search hoor
Rechts naast "wie is online"
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:20 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Zie je, met een mooie avatar zie je hem wel !
Maak je avatar ff, dat helptquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:21 schreef Sloper het volgende:
[..]
hmmm, dan word ik hier genaaid
nee!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:21 schreef Sloper het volgende:
[..]
geef nix hoor, kan gebeurenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:21 schreef Sloper het volgende:
betalend? Hmmm ik mis hier wat volgens mij??
Ff mailen naar incasso@fok.nl voor reknr,quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:21 schreef Sloper het volgende:
lijkt me ook!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:21 schreef Sloper het volgende:
ik heb ook geen zoekfunctie meer! Vreselijk irritant... maar zo krijg je dus ook heeeeeel veel dubbele topics... lijkt mij niet de bedoeling. Dus hoe komt het dat sommige wel een zoek functie hebben, en anderen weer niet... of worden we nou vreselijk in de zeik genomen, en bestaat de zoekfunctie niet meer????quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:21 schreef Sloper het volgende:
[..]
betalen!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:23 schreef Beenhaar het volgende:
[..]
ik heb ook geen zoekfunctie meer! Vreselijk irritant... maar zo krijg je dus ook heeeeeel veel dubbele topics... lijkt mij niet de bedoeling. Dus hoe komt het dat sommige wel een zoek functie hebben, en anderen weer niet... of worden we nou vreselijk in de zeik genomen, en bestaat de zoekfunctie niet meer????
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:22 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ff mailen naar incasso@fok.nl voor reknr,
Omdat je niet betaald is het geblockt!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:24 schreef Sloper het volgende:
no topics found containing the word "Search"
??
Dat gaat je geld kosten!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:23 schreef Beenhaar het volgende:
[..]
ik heb ook geen zoekfunctie meer! Vreselijk irritant... maar zo krijg je dus ook heeeeeel veel dubbele topics... lijkt mij niet de bedoeling. Dus hoe komt het dat sommige wel een zoek functie hebben, en anderen weer niet... of worden we nou vreselijk in de zeik genomen, en bestaat de zoekfunctie niet meer????
jij bent zeker de leukste thuisquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:25 schreef Sloper het volgende:
waar kan je dan betalen? Kan je ook pinnen en chippen?
Sommige fa's hebben liever natura!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:25 schreef Sloper het volgende:
Nee, alleen overmaken dus, of via paypalquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:25 schreef Sloper het volgende:
Die is er gewoon weg nog niet!!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:23 schreef Beenhaar het volgende:
[..]
ja, jij bent lekker grappig. Ik wil alleen weten waar de Search is gebleven, issie weg dan issie weg maar ga er geen 1 euro grapjes omheen binden sjaak....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:25 schreef Conflict het volgende:
[..]
jij bent zeker de leukste thuis
Weer iemand die niet van de betaalde search weet conflict, irritant hequote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:26 schreef SPIRO het volgende:
[..]
Die is er gewoon weg nog niet!!!!![]()
Dat red je niet met 1 euro, danny moet allemaal rechtzaken betalen!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:26 schreef Sloper het volgende:
[..]
ja, jij bent lekker grappig. Ik wil alleen weten waar de Search is gebleven, issie weg dan issie weg maar ga er geen 1 euro grapjes omheen binden sjaak....
geef dan eens een topic....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:26 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Weer iemand die niet van de betaalde search weet conflict, irritant he
Ik heb mijn bedrag pas gister overgemaakt, en kan dus morgen pas zoeken, sorry!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:27 schreef Sloper het volgende:
[..]
geef dan eens een topic....
ok, zoek ik ff op, eerst 1 euro sjaak!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:27 schreef Sloper het volgende:
[..]
geef dan eens een topic....
ben ik nou blind of is er inderdaad geen search in het forumquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:24 schreef Sloper het volgende:
no topics found containing the word "Search"
??
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:28 schreef dwerg het volgende:
[..]
ben ik nou blind of is er inderdaad geen search in het forum
Searchfunctie??
search
Wanneer werkt the search weer?
topic zoveel over de search
Nog even iets over de search
Prutser.
Ons topic, wat doe jequote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:28 schreef dwerg het volgende:
[..]
ben ik nou blind of is er inderdaad geen search in het forum
Searchfunctie??
search
Wanneer werkt the search weer?
topic zoveel over de search
Nog even iets over de search
Prutser.
EmmyKuhhquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:28 schreef Sloper het volgende:
*zucht* zitten we op dit forum ook mensen die gewooweg iets relevants te melden hebben??
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:28 schreef Sloper het volgende:
*zucht* zitten we op dit forum ook mensen die gewooweg iets relevants te melden hebben??
Hij zei nerdquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:29 schreef Sloper het volgende:
of jij gaat weer ff terug naar twiekers.nerd
Was wel leuk he?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:30 schreef _The_General_ het volgende:
bedankt Sloper, ik heb me weer 5 minuten vermaakt
en hij kan geen tweakers schrijven , die basisschoolkids op fok ook altijdquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:30 schreef Conflict het volgende:
[..]
Hij zei nerd
idd, vooral omdat hij het nog niet snaptquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:31 schreef Conflict het volgende:
[..]
Was wqel leuk he?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:29 schreef Conflict het volgende:
[..]
EmmyKuhh
zeker weten?? zou je niet eens ff rondkijken?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:36 schreef Sloper het volgende:geen surtjs
the topic, continues.............................quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:38 schreef Eronymus het volgende:
[..]
zeker weten?? zou je niet eens ff rondkijken?
jepquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:38 schreef Eronymus het volgende:
[..]
zeker weten?? zou je niet eens ff rondkijken?
Hoe denk je dan dat ik die topics gevonden heb? De search werkt nog prima hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:36 schreef Sloper het volgende:
geen surtjs
Dwerg was een van de eerste betalende fokkersquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:43 schreef dwerg het volgende:
[..]
Hoe denk je dan dat ik die topics gevonden heb? De search werkt nog prima hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |