Ok, even ontopic: zou het niet weten eigenlijk. Heb een goede vriend die nu een jaar in Zweden zit, moet ik eens even peilen wat daar zoal popi is op 't moment?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:04 schreef ModernTalking het volgende:
MODERN TALKING
Die wilde ik ook al noemenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:10 schreef RedDevil085 het volgende:
Die bono-wannabe uit Idols kwam toch ook uit die richting?
Zou HEEL erg relaxt zijn!!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:05 schreef ModernTalking het volgende:
Ok, even ontopic: zou het niet weten eigenlijk. Heb een goede vriend die nu een jaar in Zweden zit, moet ik eens even peilen wat daar zoal popi is op 't moment?
Mwah, hij was altijd heel netjes, heeft ook keurige ouders, dus neem aan dat hij niet in de 2 jaar dat ik hem niet gezien heb opeens is veranderd in 'n hardrocker pur sangquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:13 schreef -Wepeel2- het volgende:
Als hij in een bandje speelt, dat ook nog eens de psycho's heet, dan zou ik het in ieder geval zoeken in de wat alternatievere hoek.
Maar gewoon blind een cd voor iemand kopen is natuurlijk heel gevaarlijk. RHCP vindt hij vast al te commercieel.
Dat kan je die jongen niet aan doen!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:14 schreef =HellFire= het volgende:
Misschien vind ie de nieuwe Heideroosjes wel wat. Nederlandse gitaarmuziek (krijgt ie wat cultuur binnen) en het is alternatief.
Zegt het begrip puberteit je iets?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:19 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Zou HEEL erg relaxt zijn!!
[..]
Mwah, hij was altijd heel netjes, heeft ook keurige ouders, dus neem aan dat hij niet in de 2 jaar dat ik hem niet gezien heb opeens is veranderd in 'n hardrocker pur sang![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:20 schreef -Wepeel2- het volgende:
[..]
Dat kan je die jongen niet aan doen!
't zal toch niet! Die lieve kleine blonde Frederick!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:22 schreef -Wepeel2- het volgende:
Zegt het begrip puberteit je iets?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |