Kweenie...quote:Op woensdag 10 maart 2004 10:00 schreef SpoilerMan het volgende:
Goeiemorgen!
Een nieuw topic! Ik had de vorige vol gemaakt!
He tierce, weet jij trouwens of Jan-M. een nieuw telefoonnummer heeft? btw, heb jij misschien wat e-mailadressen van klasgenoten?
En dan geen nieuwe openen...quote:Op woensdag 10 maart 2004 10:00 schreef SpoilerMan het volgende:
Jow SM...quote:Op woensdag 10 maart 2004 10:00 schreef SpoilerMan het volgende:
Goeiemorgen!
He tierce, weet jij trouwens of Jan-M. een nieuw telefoonnummer heeft? btw, heb jij misschien wat e-mailadressen van klasgenoten?
dank u!quote:Op woensdag 10 maart 2004 10:02 schreef Tierce het volgende:
[..]
Kweenie...
Zal hem van de week even vragen...
Ik zal wel even wat adressen mailen die ik kan vinden...
ja, ik kon het oude topic niet meer vinden. er is ook zo veel veranderdquote:Op woensdag 10 maart 2004 10:03 schreef Tierce het volgende:
[..]
En dan geen nieuwe openen...
quote:Op woensdag 10 maart 2004 10:05 schreef SpoilerMan het volgende:
[..]
ja, ik kon het oude topic niet meer vinden. er is ook zo veel veranderd
maar ik weet nu de volle topics weer te vinden. jeh!
Is al gebeurd...quote:Op woensdag 10 maart 2004 10:04 schreef SpoilerMan het volgende:
dank u!
Goed Manquote:Op woensdag 10 maart 2004 10:05 schreef SpoilerMan het volgende:
ja, ik kon het oude topic niet meer vinden. er is ook zo veel veranderd
maar ik weet nu de volle topics weer te vinden. jeh!
quote:Op woensdag 10 maart 2004 10:11 schreef SuperWeber het volgende:
*Doesjen doet...
Dank je wel!quote:Op woensdag 10 maart 2004 10:09 schreef Tierce het volgende:
[..]
Is al gebeurd...
Zal JM ook wel even vragen...
Hoi!quote:Op woensdag 10 maart 2004 13:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
hoi!
Sectie 4.3 paragraaf 2.9...quote:Op woensdag 10 maart 2004 13:28 schreef ScienceFriction het volgende:
ga weg man, check eerst sectie 4.3 paragraaf 2.9, daar staat duidelijk dat "degene die als eerste een contraexpertise vraagt zowel uit de wedstrijd zal worden gezet alsmede geen invloed meer kan uitoefenen of het onderdeel "graatgraven" zoals beschreven is in het statutair regelement. Op bladzijde 422 van "schubexpertise" staat bovendien dat onoirbaar gedrag niet getolereerd wordt.
Eigenlijk interesseert dit me geen ruk!!quote:Op woensdag 10 maart 2004 13:28 schreef ScienceFriction het volgende:
ga weg man, check eerst sectie 4.3 paragraaf 2.9, daar staat duidelijk dat "degene die als eerste een contraexpertise vraagt zowel uit de wedstrijd zal worden gezet alsmede geen invloed meer kan uitoefenen of het onderdeel "graatgraven" zoals beschreven is in het statutair regelement. Op bladzijde 422 van "schubexpertise" staat bovendien dat onoirbaar gedrag niet getolereerd wordt.
Gewoon, voor de volledigheid...quote:Op woensdag 10 maart 2004 13:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
wrom, kutklonen zijn meestal niet volledig..
de volgende keer als ik m tegenkom zal het vragen, oké?quote:Op woensdag 10 maart 2004 13:38 schreef Tierce het volgende:
[..]
Gewoon, voor de volledigheid...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |