abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17601565
Ik was even op internet aan het kijken en toen kwam ik op een pagina van xtralens (een nieuw soort lens www.xtralens.nl ) In het kort stond er dat het de voordelen van harde en zachte lenzen combineerde.
Ik heb al harde en zechte lenzen gehad maar ik kreeg er last van. En dit zou de oplossing moeten zijn. Ik heb al op internet gezocht voor ervaringen maar kon niks vinden. Zijn er hier mensen die dit ook hebben geprobeerd, en hoe is het bevallen.
Ik ben afgelopen week naar een opticien geweest die deze lenzen ook verkocht en heb mijn ogen laten opmeten en deze lenzen besteld, alleen moet ik nu nog meer dan een week wachten.

[ Bericht 0% gewijzigd door m28740 op 10-03-2004 09:03:30 (Foute URL) ]
pi_17601975
je link klopt niet, moet www.xtralens.nl zijn
Klinkt trouwens wel erg interessant, heb ook altijd veel last van m'n lenzen.
Laat ff weten hoe ze bevallen als je ze hebt.
pi_17604237
Heb die site even gelezen en klink interessant, laat je ons even weten hoe het afgelopen is?
pi_17616000
Is er niemand die deze lenzen gebruikt of gebruikt/geprobeerd heeft?
pi_17692703
Lijkt leuk.
Ik heb al bijna een jaar nachtlenzen deze hebben mijn problemen ook verholpen.
pi_17916339
Ik kan ze deze week ophalen. maar niemand die hier wat over kan vetellen?
  dinsdag 23 maart 2004 @ 17:55:03 #7
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_17917936
maar jij kan er binnekort wat over vertellen toch??
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_18042442
Ik ben net naar de winkel geweest, ik mocht mijn lenzen ophalen, maar nadat ik ze had ingezet werden ze gecontroleerd of ze goed zaten. Dit was dus niet het geval. Er zat nog te veel speling kan ik weer 2 weken wachten
pi_18084324
m28740, hoe voelden ze aan? Ook ik ben nieuwschierig geworden ...
hoeveel kost't? Ja, ik heb 200 euro gelezen en daarna 120 per half jaar incl. vloeistof ed.
In die eerste 200 euro zit al een half jaar vloeistof?
Hoeveel betaal jij hiervoor? Heb je een soort lease (zoals op de site vermeld stond)? Welke winkel ben je geweest? Word je daar goed geholpen?

Vertel, vertel! Alle ervaringen zijn welkom.
pi_18419384
Ik heb ze, sinds gisteren, ze zitten redelijk heb er nog wel last van, maar minder dan dat ik tot nu toe ooit met lenzen heb gehaald. even een paar dagen proberen.Maar ze zitten tot nu toe nog niet comfertabel.
Op de site staan alle adressen waar je ze kan halen, over het algemeen staan er volgens mij de duurde opticiens tussen.
Ik heb uiteindelijk andere xtralenzen gekregen, de duurdere
ik betaal nu de eerste keer 240 voor een half jaar daarna 140 per half jaar, incl vloeistof
mocht het niet bevallen dan krijg ik 140 euro terug, over een paar dagen laat ik weten hoe het verder voelt
pi_18436318
Zijn er 2 soorten xtralens? Dat heb ik op de site niet gevonden.
280 euro per jaar; 617 guldens! Da's ruim 50 gulden per maand. Da's wel erg duur zeg ...
Ik ben wel benieuwd of je eraan kunt wennen.
m2.., veel succes en tot horens hoor! Ik wil het echt weten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')