daar hebben we de topicreports voor maar hij is dichtquote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:22 schreef BYM het volgende:
Ohwkejjjj, mag mijn draadje op slot ??
[TK]Sandisk 256MB SD ULTRA2
THANKS !
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:27 schreef Magneet het volgende:
[..]
daar hebben we de topicreports voor maar hij is dicht
ik heb gewoon een paar van die dingen staan die weg moeten, wat is er mis mee dan?quote:Handel mag niet in V&A. Hoor en wederhoor in feedback van V&A.
die dingen zijn dermate nieuw dat het dus geen tweedehandsmeuk is waar v&a voor bedoeld is, het feit dat je er meerdere hebt wijst erop dat je ze ingekocht hebt om weer te verkopen wat niets anders is dan handel.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:12 schreef Tiemie het volgende:
[..]
ik heb gewoon een paar van die dingen staan die weg moeten, wat is er mis mee dan?.
Ah okequote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:16 schreef Magneet het volgende:
[..]
het feit dat je er meerdere hebt wijst erop dat je ze ingekocht hebt om weer te verkopen wat niets anders is dan handel.
En dit dan: [TK] Mercedes 220D W123 1978quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:16 schreef Magneet het volgende:
[..]
die dingen zijn dermate nieuw dat het dus geen tweedehandsmeuk is waar v&a voor bedoeld is, het feit dat je er meerdere hebt wijst erop dat je ze ingekocht hebt om weer te verkopen wat niets anders is dan handel.
dat is totaal iets anders hoor en die is in overleg met de andere mods open gelatenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:13 schreef damatrix het volgende:
[..]
En dit dan: [TK] Mercedes 220D W123 1978
Wat vind jij daarvan? Ze zijn weliswaar niet nieuw, maar
als iemand 2 andere Mercedesen thuis heeft staan en af en toe verkoop en koop hij er weer es 1. (letterlijk gequote)
Dan kan ik niet anders concluderen dat hier sprake is van handel, vooral als ze overgespoten zijn.
Soms zijn er topic die al een topicreport hebben (foutje in titel) en die kunnen we niet verwijderen. Als dan iemand een nieuw report plaatst dan moeten we echt kijken om het verschil te zien en dat glipt er wel eens tussendoorquote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:51 schreef Dirkh het volgende:
Vraagje:
Werkt de "Topicreport" wel? Ik zie net dat een topic van mij nu gesloten wordt, terwijl ik die zaterdag al had aangemeld en zondag, toen ik zag dat ie nog open stond, nog een keer. En ik had het vakje uitgevinkt, dus niet anoniem. Of ben ik te ongeduldig en is 4 dagen gebruikelijk?
Welk topic ?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:46 schreef SweetyPie het volgende:
Ik zoek het email adres van Oosthoek. Hij had een bod gedaan om een spel van me, maaromdat iemand anders hoger had geboden ging hij niet naar hem. Hij liet wel het bericht achter, wanneer de verkoop niet door zou gaan met die ander, moest ik met hem contact opnemen. Echter hij heeft geen emailadres achtergelaten. Hoe kan ik dan contact met hem opnemen? Kunnen jullie me helpen?
Ik zie op dit forum helaas ook geen mogelijkheid om private messages achter te laten ofzo.
[TK]Nintendo 64 spellenquote:Op woensdag 17 maart 2004 09:50 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Welk topic ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |