abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17613239
Hoe zit het met speciaal vervoer dan?

Limousines bijvoorbeeld, of gewoon executives naar plaats van bestemming brengen?

Meer stijl, meer fooi, meer veiligheid...

Dit lijkt mij wel heel interessant!
  woensdag 10 maart 2004 @ 00:48:29 #27
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_17613514
Ik doe het. En vind het leuk. Het is een soort openbare deeltaxi dus je krijgt allerlei volk in de auto. Heb me eigenlijk niet vaak onveilig gevoeld. Natuurlijk heb je wel eens wat vage types erin maar meestal geeft dat niet echt problemen. Het hangt natuurlijk ook een beetje van je houding en je sociale vaardigheden af. Overigens zou ik het gezien je leeftijd en het bijbehorend schandalig lage loon toch niet doen. Verkeersboetes zijn namelijk niet goedkoper omdat je minder verdient en geloof me, je gaat ze krijgen. Achterhoek of niet.
Vampire Romance O+
pi_17613610
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 00:32 schreef CiQNiZ het volgende:
Is denk ik beter werk.
Leukere mensen, leukere auto's en waarschijnlijk betere voorwaarden.
Fooien zullen wel tegenvallen denk ik.
Brussaard is zo'n bedrijf in dat segment, vast wel te vinden in google.
pi_17615821
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 18:34 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Off-topic: waar ergens in dtc woon je? Ik zie dat je ICT doet, op t Graafschap?

on-topic: Ik werk nog niet voor een taxi centrale, ben nu aan t kijken of t me wat lijkt. En totdat ik werk hou ik nog even voor me waar ik ga werken
Ik woon op de huet, ben zinds vorige week al begonnen bij de tpg als pakket bezorger verdient 5.50 int uur ook nie echt bijzonder maar meer als 3 zoveel.
The best way to life is to life your live
pi_17625371
Ik ben dus nu bijna 1 jaar Taxichauffeur, ben 20, verdien 9,75 netto per uur, ex fooi. Rijd deeltaxi en gewoon contant. Weekends en door de weeks savonds ook. Mag vanavond weer.

Je haalt een chauffeurspas a 45 euro bij de RVI, medische keuring bij de ARBO of andere instelling. Maakt copie van je rijbewijs en vraagt een verklaring van goed gedrag aan bij je gemeentehuis. Dit alles stuur je op en je krijgt je chauffeurspas thuisgestuurd. Nu mag je aan de slag.

Zorg dat je stelletjes eruit pikt om te rijden; die geven t meeste fooi (opschep gedrag van de man tov zijn date ).
Verders moet je leren om onder veel druk hard te rijden, je moet vaak ergens in 10 min zijn terwijl het max in 20 eigenlijks kan. Nja boeie, gas erop en je best doen. Verder beetje sociaal gezellig zijn in de taxi wil helpen .

Ow... en neem een flink grote maglight in je auto mee, das voor fijn licht om huisnummers op te lichten en kuch kuch...vervelende klanten kunnen niet zo goed tegen een zware metalen staaf
pi_17647446
Ok, ik ben van gedachten veranderd. Een kennis van me heeft een rijschool, maar meestal 1 of 2 auto's stil staan omdat er geen mensen voor zijn. Nu sprak ik hem net, en vertelde hem over mijn plannen. Nu hebben we bedacht dat we misschien wel kunnen samenwerken en ga met hem bekijken wat er bij komt kijken met het zelf rijden van een taxi, dat hij een van zijn leswagens ook geschikt maakt voor taxi rijden.

En dit alles moet binnen 2 maanden helemaal klaar zijn
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_17647785
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 00:32 schreef CiQNiZ het volgende:

Limousines bijvoorbeeld, of gewoon executives naar plaats van bestemming brengen?

Meer stijl, meer fooi, meer veiligheid...

Dit lijkt mij wel heel interessant!
Daar moet je een speciale opleiding voor volgen.. en bovendien zijn dit soort mensen maar heel weinig gevraagd.. zo is er in heel Friesland bijvoorbeeld maar 1 prive chauffeur werkzaam... En die opleiding is dus echt poepmoeilijk...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')