Het nummer heet Kiss the rain, zangeres onbekend maar toch bedankt ik hem um inmiddels gevondenquote:Op woensdag 10 maart 2004 15:57 schreef innepin het volgende:
[..]
Klinkt in mijn oren als Kelis - Caught out there .... maar dat zal wel niet?
quote:uit Deel 94, nog steeds 'unsolved'
Het 'latino-liedje' in de film Bad Boys 2..
dat Johnny Tapia het zusje van die ene bezoekt op het strand, tis voordat ze het drankje krijgen en gaan zwemmen..
ik heb het niet gezien maar Trevor Lissauer - About the Sun misschien?quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:35 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Gisteravond was er in een serie "Nip/Tuck" op NET 5 een liedje te horen. Iets met 'Let's not tell the moon'. Iemand die het gezien/gehoord heeft of weet waar het over gaat? Het werd gezongen door een man. Ondertussen waren de mensen zich aan het uitkleden, dus dat kun je niet gemist hebben.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:11 schreef Dizer het volgende:
Ok Please!!!!!! Ik ben op zoek naar een nummer uit de jaren 90. den zelfs eerste helf jaren 90.
De clip is geloof ik zwart wit en het wordt door een man gezongen met iets wat lijkt op dit:
Eh Eh Rock to go go...
Bring it on me...Bring it you...
Please ik ben echt suf aan het zoeken en kan het gewoon niet vinden.
Ik weet echt niet meer hoe het nummer heet en wie die artiest is. Geloof niet dat hij nog veel nummers heeft gemaakt..
Ik jank nog steeds... Wie helpt me?? Ik moet echt dat nummer hebbenquote:Op woensdag 10 maart 2004 12:39 schreef Dizer het volgende:
Ik weet niet zeker maar dacht echt dat het een zwart/wit clip was. De zanger gaat op een gegeven moment vrijen met een vrouw in bed. Zij ligt onder hij ligt boven en hij blijft doorzingen.
Er komt ook een jochie in de clip voor. Ik geloof dat ik me ook nog iets herriner met een zwarte hoed. De johie en de zanger kennen elkaar in de clip. Geloof dat dat joch zelfs aanwezig op de kamer terwijl de zanger met die vrouw aan het vrijen is...
Nee helaas... Om ff aan te geven welk deuntje ik bedoel:quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Er bestaat een Tetris remix, zal em wel zijn...
DJ Venom - Tetris '99
The Deadkirks - Mr Kirk, Your Son Is Deadquote:Op donderdag 11 maart 2004 13:13 schreef cerialkill het volgende:
[..]
overdose heet het nummer
Wilde gok...David Bowie?quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:18 schreef Richie het volgende:
Weet 1 van jullie toevallig wie de artiesten zijn die "heros" zingen in de wanadoo reclame clip? Met name die in de taxi, en tijdens de liefdesscene zijn errug goed!
Tnx,
Richie
Uh ja, maar da's de originele artiest. Hij wilt juist weten wie de uitvoerende zijn van die reclame...quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:38 schreef DubManiac het volgende:
[..]
Wilde gok...David Bowie?
Supermen Lovers - Starlight?quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:23 schreef Keios het volgende:
Ik zoek een frans housenummertje van enkele jaren geleden.
Beschrijving van de videoclip:
Het is een tekenfilm waarbij een klein meisje over een geel pad loopt (beetje zoals de tovenaar van oz) en daarachter springt een Mister Potatohead op het ritme van de bass mee met haar. Er lopen ook nog andere beestjes mee.
quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:33 schreef MaartenHG het volgende:
Alex Gopher - Party People
Misschien is het Sweet like chocolat van Shanks & Bigfootquote:Op donderdag 11 maart 2004 19:23 schreef Keios het volgende:
Ik zoek een frans housenummertje van enkele jaren geleden.
Beschrijving van de videoclip:
Het is een tekenfilm waarbij een klein meisje over een geel pad loopt (beetje zoals de tovenaar van oz) en daarachter springt een Mister Potatohead op het ritme van de bass mee met haar. Er lopen ook nog andere beestjes mee.
quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:42 schreef muts88 het volgende:
Hallo!
Weet iemand misschien hoe dat liedje heet van de axe touch reclame? (als het echt bestaat )
Alvast bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |