abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17627039
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 19:23 schreef YoGi_Berra het volgende:
uit Deel 94, nog steeds 'unsolved'
Het 'latino-liedje' in de film Bad Boys 2..

dat Johnny Tapia het zusje van die ene bezoekt op het strand, tis voordat ze het drankje krijgen en gaan zwemmen..
still unsolved...:(
[ aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, spelfouten onder voorbehoud ]
  woensdag 10 maart 2004 @ 17:57:59 #52
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_17627136
quote:
Op maandag 8 maart 2004 20:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ja, dan kan ik het hier ook maar vragen!
Ik ben al geruime tijd op zoek naar de Masters of Hardcore CD, waarop het nummer Bass D. Ft. King Matthew - Partyfreakz op staat. Ik geloof dat het een dubbel-cd betreft, óf uit 2001 óf uit 2002.
Ik ben zelf wel heel veel mix/live/compilatie-albums tegengekomen waarop het nummer stond, maar waar het niet de goeie CD betrof. Het moet dus echt die MOH-CD zijn.

Als er iemand is die 'em wél kan vinden (na uitgebreid zoeken ben ik 'em nog steeds niet tegengekomen), zal mijn dank eeuwig zijn
Die zoek ik dus nog steeds! Maar nu wil ik ook nog een ander nummer weten!
Ik gok dat het óf uit eind jaren '80 komt, óf uit de beginjaren van het laatste decennium van de vorige eeuw.
Ik kan helaas geen tekst noemen, maar het merendeel van het nummer wordt begeleid door een saxofoon (erg aanwezig). Op veel momenten is de saxofoon ook het enige wat je hoort, en de saxofonist kan (naar mijn bescheiden mening) echt fantastisch saxofonen

Er staat me iets van bij dat de artiest Robert ... heet, maar dit zou net zo goed ongelooflijk de plank kunnen misslaan! Iemand??
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  woensdag 10 maart 2004 @ 18:02:21 #53
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17627238
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 16:11 schreef Dizer het volgende:
Ok Please!!!!!! Ik ben op zoek naar een nummer uit de jaren 90. den zelfs eerste helf jaren 90.
De clip is geloof ik zwart wit en het wordt door een man gezongen met iets wat lijkt op dit:

Eh Eh Rock to go go...
Bring it on me...Bring it you...

Please ik ben echt suf aan het zoeken en kan het gewoon niet vinden.
Ik weet echt niet meer hoe het nummer heet en wie die artiest is. Geloof niet dat hij nog veel nummers heeft gemaakt..
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 12:39 schreef Dizer het volgende:
Ik weet niet zeker maar dacht echt dat het een zwart/wit clip was. De zanger gaat op een gegeven moment vrijen met een vrouw in bed. Zij ligt onder hij ligt boven en hij blijft doorzingen.
Er komt ook een jochie in de clip voor. Ik geloof dat ik me ook nog iets herriner met een zwarte hoed. De johie en de zanger kennen elkaar in de clip. Geloof dat dat joch zelfs aanwezig op de kamer terwijl de zanger met die vrouw aan het vrijen is...
Ik wil zo graag dat nummer hebben
Friends don't let friends remain beardless...
  woensdag 10 maart 2004 @ 18:51:50 #54
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_17628229
Nummer uit Pulp Fiction .. wat komt nadat ze zeggen "Bring out the gimp" .. dus vlak voordat die kerel af wordt gevoert en wat ruige dingetjes mee worden gedaan.
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_17628500
Het nummer wat gezongen word door een 16 jarig meisje. Het is soul en ze word vergeleken met Arita Franklin. Ze is blond. Ik kan niet op haar naam + titel komen.
... te zijn bij die warme, natte, christelijke, lauwe, binnebroekse, rukkerrrr; Rick Felderhof. En dat je 'm dan een paar dagen mag martellen door 'm uit te schelden voor vunzig glijmiddel, gereformeerde kutvoyeur en luizige artiestenvlo...
  woensdag 10 maart 2004 @ 19:42:24 #56
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_17629266
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 19:03 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Het nummer wat gezongen word door een 16 jarig meisje. Het is soul en ze word vergeleken met Arita Franklin. Ze is blond. Ik kan niet op haar naam + titel komen.
Joss stone. Naam van nummer is even ontschoten.

Song van Pulp Fiction is van The Revels en heet Comanche (Bring out the gimp) .

ik ben op zoek naar een nummer dat een paar maanden terug wel eens op tmf te vinden was: getekende zwart wit videoclip, waarin iemand in een auto rijdt als ik mij niet vergis. Constante herhaling van hetzelfde deuntje, instrumentaal. Wordt nu gebruikt bij reclame voor TMF.
Nothing is real and nothing to get hung about
pi_17629289
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 19:03 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Joss Stone - Fell in Love With a Boy?
..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
pi_17629299
Ik ben op zoek naar een soort afrikaans liedje uit de mazda 2 reclame, het gaat iets van: zoom zoom zoom yeah zoom zoom zoom
  woensdag 10 maart 2004 @ 19:51:18 #59
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17629437
Ik zoek de rustige nummers van Pink. Echt heel rustig.
Vind haar stem heel mooi maar alleen als ze heeel rustig zingt.
Love Song heb ik al..
Friends don't let friends remain beardless...
  woensdag 10 maart 2004 @ 20:09:37 #60
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_17629813
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 19:42 schreef Frozen het volgende:

[..]
Song van Pulp Fiction is van The Revels en heet Comanche (Bring out the gimp) .
Thanx
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
  woensdag 10 maart 2004 @ 20:20:00 #61
66325 Sann_e
Vliegende Koe
pi_17630064
ok, heb een verzoekje. tis een nummer, waarvan ik me dus totaal niet meer kan herinneren hoe het gaat ( wat een indruk moet het op me gemaakt hebben) maar ik zag vandaag bij TMF de clip met andere muziek erbij. dus misschien kan iemadn mij nummer en uitvoerende vertellen als ik verklap dat de clip als volgt gaat:

meisje en jongen liggen in een bed, beetje te vrijen, en dan duikt dat meisje onder de lakens en opeens is ze verdwenen, en dan gaat die jongen haar ook zoeken, onder de lakens, en dan zitten ze mekaar een tijdje achterna.

Opeens komt die jongen dan zo'n blond meisje tegen, en dan ziet ie zn vriendin weer, en die is dan jaloers...blablabla. zoiets?

tis een beetje dance-nummer volges mij...

wie o wie??
rasechte trut
pi_17630105
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 19:43 schreef hond_in_de_goot het volgende:

[..]

Joss Stone - Fell in Love With a Boy?
Jup, thx
... te zijn bij die warme, natte, christelijke, lauwe, binnebroekse, rukkerrrr; Rick Felderhof. En dat je 'm dan een paar dagen mag martellen door 'm uit te schelden voor vunzig glijmiddel, gereformeerde kutvoyeur en luizige artiestenvlo...
pi_17630697
Ik zoek 2 nummers 1: schone vrouwen - freek de jonge heeft iemand die op ze pc staan?
Kan hem niet vinden op kazaa/i-net/DC

+ het nummer uit de film: industry van ride.

Het nummer hoor je redelijk aan het begin het is een soort rap nummer.
Begint met :" you can run but you can't hide" het begint als je "will taubin" in beeld ziet.
I used to want to take a drill to my head, Let the pain out of the hole...
Dit is niet een beeldscherm!
  woensdag 10 maart 2004 @ 20:53:29 #64
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_17631016
Hallo,

Hoe heet toch dat nummer van Peter Gabriel? Het komt ook voor in de film "Almost Famous" en constant komt de tekst (refrein) "And my heart goes boom boom boom" terug .... hoe heet dit nummer nou ?!

Bedankt!
Smell the flowers while you can....
pi_17631211
edit: nevermind

[ Bericht 96% gewijzigd door PteV op 10-03-2004 21:01:17 (foutje) ]
  woensdag 10 maart 2004 @ 21:03:00 #66
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_17631303
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 21:00 schreef PteV het volgende:
edit: nevermind
Je weet het niet?
pi_17631322
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 20:20 schreef Sann_e het volgende:
ok, heb een verzoekje. tis een nummer, waarvan ik me dus totaal niet meer kan herinneren hoe het gaat ( wat een indruk moet het op me gemaakt hebben) maar ik zag vandaag bij TMF de clip met andere muziek erbij. dus misschien kan iemadn mij nummer en uitvoerende vertellen als ik verklap dat de clip als volgt gaat:

meisje en jongen liggen in een bed, beetje te vrijen, en dan duikt dat meisje onder de lakens en opeens is ze verdwenen, en dan gaat die jongen haar ook zoeken, onder de lakens, en dan zitten ze mekaar een tijdje achterna.

Opeens komt die jongen dan zo'n blond meisje tegen, en dan ziet ie zn vriendin weer, en die is dan jaloers...blablabla. zoiets?

tis een beetje dance-nummer volges mij...

wie o wie??
Ik ben absoluut geen TMF-kijker dus ga het even op de gok doen, het enige trance nummer waarvan ik weet dat het tmf-publiek dat waardeert is volgens mij Motorcycle - As the rush comes...maar vraag me niet welke clip er bij zit
pi_17631357
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 21:03 schreef PteV het volgende:

[..]

Ik ben absoluut geen TMF-kijker dus ga het even op de gok doen, het enige trance nummer waarvan ik weet dat het tmf-publiek dat waardeert is volgens mij Motorcycle - As the rush comes...maar vraag me niet welke clip er bij zit
Die is het niet, want in die clip zie je een vrouw een beetje wazig dansen.
pi_17631415
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 21:03 schreef Miss_MacPhisto het volgende:

[..]

Je weet het niet?
dat was een antwoord op een andere vraag, volgens mij bedoel jij Solsbury Hill
  woensdag 10 maart 2004 @ 21:08:49 #70
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_17631479
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 21:06 schreef PteV het volgende:

[..]

dat was een antwoord op een andere vraag, volgens mij bedoel jij Solsbury Hill
Ja, dat was hem!!!!

Schitterend nummer, echt. Harstikke bedankt!
  woensdag 10 maart 2004 @ 21:10:45 #71
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_17631533
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 20:53 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Hallo,

Hoe heet toch dat nummer van Peter Gabriel? Het komt ook voor in de film "Almost Famous" en constant komt de tekst (refrein) "And my heart goes boom boom boom" terug .... hoe heet dit nummer nou ?!

Bedankt!
Volgens AMG staat Peter Gabriel niet op die soundtrack, maar ik denk dat je "Solsbury Hill" bedoelt

-edit- te laat
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  woensdag 10 maart 2004 @ 21:12:37 #72
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_17631583
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 17:57 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Die zoek ik dus nog steeds! Maar nu wil ik ook nog een ander nummer weten!
Ik gok dat het óf uit eind jaren '80 komt, óf uit de beginjaren van het laatste decennium van de vorige eeuw.
Ik kan helaas geen tekst noemen, maar het merendeel van het nummer wordt begeleid door een saxofoon (erg aanwezig). Op veel momenten is de saxofoon ook het enige wat je hoort, en de saxofonist kan (naar mijn bescheiden mening) echt fantastisch saxofonen

Er staat me iets van bij dat de artiest Robert ... heet, maar dit zou net zo goed ongelooflijk de plank kunnen misslaan! Iemand??
Gerry Rafferty - Baker Street?

Is wel wat ouder dan eind jaren '80, trouwens

[ Bericht 1% gewijzigd door Gambolputty op 10-03-2004 21:54:08 ]
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
  woensdag 10 maart 2004 @ 21:18:59 #73
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_17631754
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 21:10 schreef Mark het volgende:

[..]

Volgens AMG staat Peter Gabriel niet op die soundtrack, maar ik denk dat je "Solsbury Hill" bedoelt

-edit- te laat
Ja, ik kom er ook net achter dat het niet "Almost Famous", maar "Vanilla Sky" was. Ach, allebei goede films!

Meteen nog een vraag (als we het nu toch over Vanilla Sky hebben) >> van wie is dat nummer (en de titel) als Tom Cruise op een gegeven moment (met "masker") in de club/discotheek staat? Vind ik ook erg goed.

Bedankt alvast maar weer.
pi_17631943
De laatste post uit het vorige topic, door ondergetekende:
quote:
Hmmm..zo te lezen staat ie er nog niet tussen..
Ik ben dus op zoek naar de artiest en titel van het origineel van The Boogie Pimps - Somebody to love.

Het is een vreselijk bekend liedje, ergens uit de jaren 60 of 70 als ik het goed heb, maar ik kan er niet op komen.

Wie o wie helpt mij uit de brand. Ik heb inmiddels met mijn vraag menig collega en knnis tot wanhoop gedreven, aangezien zij het ook niet wisten .
Wie biedt?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_17631985
Het origineel van "Somebody to Love" is van Jefferson Airplane, idd uit de sixties.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')