still unsolved...:(quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:23 schreef YoGi_Berra het volgende:
uit Deel 94, nog steeds 'unsolved'
Het 'latino-liedje' in de film Bad Boys 2..
dat Johnny Tapia het zusje van die ene bezoekt op het strand, tis voordat ze het drankje krijgen en gaan zwemmen..
Die zoek ik dus nog steeds! Maar nu wil ik ook nog een ander nummer weten!quote:Op maandag 8 maart 2004 20:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ja, dan kan ik het hier ook maar vragen!
Ik ben al geruime tijd op zoek naar de Masters of Hardcore CD, waarop het nummer Bass D. Ft. King Matthew - Partyfreakz op staat. Ik geloof dat het een dubbel-cd betreft, óf uit 2001 óf uit 2002.
Ik ben zelf wel heel veel mix/live/compilatie-albums tegengekomen waarop het nummer stond, maar waar het niet de goeie CD betrof. Het moet dus echt die MOH-CD zijn.
Als er iemand is die 'em wél kan vinden (na uitgebreid zoeken ben ik 'em nog steeds niet tegengekomen), zal mijn dank eeuwig zijn
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:11 schreef Dizer het volgende:
Ok Please!!!!!! Ik ben op zoek naar een nummer uit de jaren 90. den zelfs eerste helf jaren 90.
De clip is geloof ik zwart wit en het wordt door een man gezongen met iets wat lijkt op dit:
Eh Eh Rock to go go...
Bring it on me...Bring it you...
Please ik ben echt suf aan het zoeken en kan het gewoon niet vinden.
Ik weet echt niet meer hoe het nummer heet en wie die artiest is. Geloof niet dat hij nog veel nummers heeft gemaakt..
quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:39 schreef Dizer het volgende:
Ik weet niet zeker maar dacht echt dat het een zwart/wit clip was. De zanger gaat op een gegeven moment vrijen met een vrouw in bed. Zij ligt onder hij ligt boven en hij blijft doorzingen.
Er komt ook een jochie in de clip voor. Ik geloof dat ik me ook nog iets herriner met een zwarte hoed. De johie en de zanger kennen elkaar in de clip. Geloof dat dat joch zelfs aanwezig op de kamer terwijl de zanger met die vrouw aan het vrijen is...
Joss stone. Naam van nummer is even ontschoten.quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:03 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Het nummer wat gezongen word door een 16 jarig meisje. Het is soul en ze word vergeleken met Arita Franklin. Ze is blond. Ik kan niet op haar naam + titel komen.
Joss Stone - Fell in Love With a Boy?quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:03 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Het nummer wat gezongen word door een 16 jarig meisje. Het is soul en ze word vergeleken met Arita Franklin. Ze is blond. Ik kan niet op haar naam + titel komen.
Thanxquote:Op woensdag 10 maart 2004 19:42 schreef Frozen het volgende:
[..]
Song van Pulp Fiction is van The Revels en heet Comanche (Bring out the gimp) .
Jup, thxquote:Op woensdag 10 maart 2004 19:43 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Joss Stone - Fell in Love With a Boy?
Je weet het niet?quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:00 schreef PteV het volgende:
edit: nevermind
Ik ben absoluut geen TMF-kijker dus ga het even op de gok doen, het enige trance nummer waarvan ik weet dat het tmf-publiek dat waardeert is volgens mij Motorcycle - As the rush comes...maar vraag me niet welke clip er bij zitquote:Op woensdag 10 maart 2004 20:20 schreef Sann_e het volgende:
ok, heb een verzoekje. tis een nummer, waarvan ik me dus totaal niet meer kan herinneren hoe het gaat ( wat een indruk moet het op me gemaakt hebben) maar ik zag vandaag bij TMF de clip met andere muziek erbij. dus misschien kan iemadn mij nummer en uitvoerende vertellen als ik verklap dat de clip als volgt gaat:
meisje en jongen liggen in een bed, beetje te vrijen, en dan duikt dat meisje onder de lakens en opeens is ze verdwenen, en dan gaat die jongen haar ook zoeken, onder de lakens, en dan zitten ze mekaar een tijdje achterna.
Opeens komt die jongen dan zo'n blond meisje tegen, en dan ziet ie zn vriendin weer, en die is dan jaloers...blablabla. zoiets?
tis een beetje dance-nummer volges mij...
wie o wie??
Die is het niet, want in die clip zie je een vrouw een beetje wazig dansen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:03 schreef PteV het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen TMF-kijker dus ga het even op de gok doen, het enige trance nummer waarvan ik weet dat het tmf-publiek dat waardeert is volgens mij Motorcycle - As the rush comes...maar vraag me niet welke clip er bij zit
dat was een antwoord op een andere vraag, volgens mij bedoel jij Solsbury Hillquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:03 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Je weet het niet?![]()
Ja, dat was hem!!!!quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:06 schreef PteV het volgende:
[..]
dat was een antwoord op een andere vraag, volgens mij bedoel jij Solsbury Hill
Volgens AMG staat Peter Gabriel niet op die soundtrack, maar ik denk dat je "Solsbury Hill" bedoeltquote:Op woensdag 10 maart 2004 20:53 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Hallo,
Hoe heet toch dat nummer van Peter Gabriel? Het komt ook voor in de film "Almost Famous" en constant komt de tekst (refrein) "And my heart goes boom boom boom" terug .... hoe heet dit nummer nou ?!
Bedankt!![]()
Gerry Rafferty - Baker Street?quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die zoek ik dus nog steeds! Maar nu wil ik ook nog een ander nummer weten!
Ik gok dat het óf uit eind jaren '80 komt, óf uit de beginjaren van het laatste decennium van de vorige eeuw.
Ik kan helaas geen tekst noemen, maar het merendeel van het nummer wordt begeleid door een saxofoon (erg aanwezig). Op veel momenten is de saxofoon ook het enige wat je hoort, en de saxofonist kan (naar mijn bescheiden mening) echt fantastisch saxofonen
Er staat me iets van bij dat de artiest Robert ... heet, maar dit zou net zo goed ongelooflijk de plank kunnen misslaan! Iemand??
Ja, ik kom er ook net achter dat het niet "Almost Famous", maar "Vanilla Sky" was.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:10 schreef Mark het volgende:
[..]
Volgens AMG staat Peter Gabriel niet op die soundtrack, maar ik denk dat je "Solsbury Hill" bedoelt
-edit- te laat
Wie biedt?quote:Hmmm..zo te lezen staat ie er nog niet tussen..
Ik ben dus op zoek naar de artiest en titel van het origineel van The Boogie Pimps - Somebody to love.
Het is een vreselijk bekend liedje, ergens uit de jaren 60 of 70 als ik het goed heb, maar ik kan er niet op komen.
Wie o wie helpt mij uit de brand. Ik heb inmiddels met mijn vraag menig collega en knnis tot wanhoop gedreven, aangezien zij het ook niet wisten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |