liquido - narcotic misschien?quote:Op zondag 14 maart 2004 20:59 schreef RAM_ het volgende:
hmm ik zoek nummer ik weet de naam niet en de naam van de band niet.. het heeft een heel apart deuntje:) en in clip was een soort Flat.. met balkons en daar gebeure allemaal dinge.. K hoop dat iemand dat herkent
double trouble + rebel mc.quote:Op maandag 15 maart 2004 16:18 schreef Lone_Gunman het volgende:
Kan iemand mij aub vertellen welke artiest en nummer dit is:
Hier
(Right-click & Save)
Shane Owen - Angelsquote:Op maandag 15 maart 2004 17:03 schreef biertapper het volgende:
ik zoek de artiest die het nr angel van robbie williams heeft gecovert en dan hoor je ook we will rock you van queen er door heen, iemand een idee?
tnxquote:Op maandag 15 maart 2004 17:33 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Shane Owen - Angels
De zon gaat opquote:Op maandag 15 maart 2004 17:51 schreef nbsp het volgende:
Nederlandstalig nummer van paar jaar geleden
Ging over een schaatster... gezongen door en man. Volgens mij zat dit nummer ook een tijdje in een reclame, boter ofzo?
Ik dacht Carly Simon - Why (does your love hurt so much)quote:Op maandag 15 maart 2004 17:59 schreef Goofup het volgende:
ok, er was net een nummer op 3fm met als refrein: "Why does your love hurt so much... la di da di da..." met zo'n pianodeuntje erachter.
Ik wil dus weten welk nummer dit is. Het is al oud en ik weet dat A Tribe Called Quest dit nummer ooit gebruikt heeft als muziek voor een remix van hun nummer "boninta applebum"
iemand?
Nr is Street Tuffquote:Op maandag 15 maart 2004 16:53 schreef bartrid het volgende:
[..]
double trouble + rebel mc.
Double Trouble & Rebel MC - Street tuff [1989]quote:Op maandag 15 maart 2004 16:18 schreef Lone_Gunman het volgende:
Kan iemand mij aub vertellen welke artiest en nummer dit is:
Hier
(Right-click & Save)
14. Stillstand – Science O.C.N.quote:Op maandag 15 maart 2004 15:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik zou graag willen weten welk nummer altijd aan het eind van X-rated op KinkFM wordt gedraaid als achtergrond tijdens de afkondiging.
Darre van Dijk met "Je kan de hele wereld aan"quote:Op maandag 15 maart 2004 17:51 schreef nbsp het volgende:
Nederlandstalig nummer van paar jaar geleden
Ging over een schaatster... gezongen door en man. Volgens mij zat dit nummer ook een tijdje in een reclame, boter ofzo?
Als je msn hebt, dan heb ik ruim een half uur aan remixen van dat nummer!quote:Op maandag 15 maart 2004 19:58 schreef Lone_Gunman het volgende:
Bartrid, Gambolputty en Muziekstad2000![]()
Hartelijk dank, was al 5 jaar op zoek naar de titel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |