abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17634321
Ik help eigenlijk alleen familie en kennissen.

Ik ga niet voor m'n vaders collega's aan de slag, ofzo... En het is hem ook niet aan te raden om mijn diensten aan te bieden als iemand die ik helemaal niet ken met 'n probleem zit.

Maar verder vind ik het niet zo'n ramp... De meeste problemen zijn in enkele seconden op te lossen, ik zie ze weer 'ns en ik vind 't ook wel 'ns geinig om zo af-en-toe een uitdaging te krijgen als ze erin geslaagd zijn om mij een nagenoeg onoplosbaar probleem voor te schotelen....
En voor de simpele problemen kan ik toch wel "hulp op afstand" bieden...

Maar het is geen dagelijks ritueel ofzo, dit...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_17635859
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 15:37 schreef Conflict het volgende:

[..]

Nee als ze zeggen: "alles mag eraf", die lui zijn het ergste, dat houdt dus in dat het ze helemaal niks kan interesseren.

Koop een typmachine dan!
En dan na afloop:

Heb je de documenten heb je er toch niet afgehaalt hea?

pi_17638937
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 15:28 schreef RemcoDelft het volgende:
Dat heb ik simpel opgelost: ik geef geen MS-support meer! Ik keur het af, gebruik je het toch, dan zoek je het maar uit!
En als ze dan nog niet afhaken, dan wil ik graag een Linux distrootje installeren! En ja, dit zijn mijn goede voornemens voor dit jaar: zoveel mogelijk mensen van Windows afhelpen!
JHahahahaha en dan om de 3 uur op de stoep staan omdat ze denken dat /dev/null voor spelletjes is?
Born To Rock
  donderdag 11 maart 2004 @ 13:32:52 #104
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_17642902
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 19:30 schreef vosss het volgende:

[..]

ow fuck ja, das waar ook!
nog gezellig daar?
Geen idee... bel ze 's?
I am just a dreamer, but you are just a dream