Ik doe het alleen nog bij mensen die ik leuk vind en waar ik stuctureel geld van krijg.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:45 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik was op den duur al op het punt dat ik alleen de pc van familie en vrienden wilde nakijken. Maar dat is nog teveel gezeik.
quote:Op woensdag 10 maart 2004 13:01 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Nee dat kan niet met een kroonsteentje, daar heb je een hubje voor nodig....
Waarom? OMDAT IK HET VERDOMME ZEG MAN!
Same here!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:19 schreef Conflict het volgende:
Of ik ff naar de pc van kennissen van mijn moeder wilde kijken, ze heeft namelijk 3000 virussen. Mijn opa heeft een printer gekregen, of ik die even wilde aansluiten (printer uit 1980). Dan nog een pc opnieuw installeren voor een collega en continu kijken naar mensen hun pc, dan word ik weer gebeld dat "het internet het niet doet".
Ik word er doodziek van. Telkens moet ik overal op komen dagen om voor "hier heb je 10 euro voor de moeite", mensen hun pc op te kalefateren. Die mensen weten zelf beslist niet wat ze doen, halen het ene na het andere virus binnen en gaan mij dan op een drammende manier vertellen wat ik moet doen.
Nee ik doe het niet meer. Ik heb er uren per dag, een paar jaar lang de tijd in gestoken. Ik heb dat gedaan om zelf wijzer te worden en leuk met computers om te leren gaan. Niet om als zogenaamde helpdesk heel brabant door te rijden om mensen hun zelf veroorzaakte problemen op te lossen.
Dus volgende keer als ze me vragen: "Wil je ff naar mijn computer kijken?"
"NEE"
Ik van jou dus.. klinkt als de rotzooi die jij vreetquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Reminds me, ik krijg nog 5 euro van je (broodje kaas, broodje frikandel en een half litertje melk)
ow fuck ja, das waar ook!quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:28 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik van jou dus.. klinkt als de rotzooi die jij vreet
Dat moet je niet tegen ons zeggen, maar tegen die knuppels die jouw steeds vragenquote:Op woensdag 10 maart 2004 19:32 schreef Qwea het volgende:
*herkent heel erg..Bijna ook ALTIJD bij iemand pc fixen.Meer weg is dan thuis.En zal ik es wat zeggen. IK doe het OOK NIET meer! ! zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |