abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17599973
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 15:50 schreef RM-rf het volgende:
verdikkeme, nu klagen, maar wel stiekem alle koekjes opsmikkelen: "..en een lekker bakkie koffie thee, daar heb je vast ook wel zin in hé..." heb je toen stoer nee gezegd?

Laten we wel zijn, die 16-jarige behulpzame buurjongetje sluiten een hele serie mensen aan op internet, die iedere professionele hulpverlener gelijk zou afvoeren in dwangbuis, juist de mensen die hun netwerk open zetten voor spyware, trojans, virussen of gewone hoaxmailtjes forwarden, hadden nooit op internet gezeten als ze geen 16-jarig buurjongetje hadden...

--knip--
Hee slome, ik ben 27

[ Bericht 23% gewijzigd door Dr_Flash op 09-03-2004 16:15:32 ]
  dinsdag 9 maart 2004 @ 15:57:13 #52
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_17599991
laat als ik het doe pc bij me thuis bezorgen
scheelt hoop geziek en ik doe wat ik wil
en zo nie dan de pot op
  dinsdag 9 maart 2004 @ 16:04:12 #53
82467 Lady-unicorn
Ik ben lekker gek!
pi_17600202
quote:
[b]

Dus volgende keer als ze me vragen: "Wil je ff naar mijn computer kijken?"

"NEE"
Nou dat is jammer dan ik wilde nog wel vragen of je even naar mijn computer wilde kijken
Lady-unicorn
pi_17600230
En wat nou als je opa je vraagt?

Laatst ook.. ja ik wilde kijken achter de pc(?)! En toen is de muis eruit gevallen!!! Kom ff langs.. ikzo: ja probeer maar een gaatje en start overnieuw op.

Gefixxed
pi_17600246
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 16:04 schreef Lady-unicorn het volgende:

[..]

Nou dat is jammer dan ik wilde nog wel vragen of je even naar mijn computer wilde kijken
Als ik ook ff naar je tieten mag kijken
  dinsdag 9 maart 2004 @ 16:07:51 #56
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_17600278
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 16:06 schreef Conflict het volgende:

[..]

Als ik ook ff naar je tieten mag kijken
aanzitten mag da ook ?
pi_17600315
Nou heb ik me ook weer over laten halen om bij ouders van een vriend van me windows opnieuw te gaan installeren, ik lijk wel gek....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_17600316
Het blijven kinderen die tweakers , ze willen overal aanzitten
  dinsdag 9 maart 2004 @ 16:15:40 #59
82467 Lady-unicorn
Ik ben lekker gek!
pi_17600501
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 16:09 schreef Mogiin het volgende:
Het blijven kinderen die tweakers , ze willen overal aanzitten
Tja maar je leeft tenslotte maar 1 keer en nooit geschoten is altijd mis
Lady-unicorn
  dinsdag 9 maart 2004 @ 16:17:20 #60
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_17600546
quote:
naar paar uur was ik pas klaar... wat kreeg ik, een soort apater voor geheugenkaartjes via je floppy te openen want totaal verneukt werkte...
Die CF2floppy-adaptertjes zijn DUUR!
censuur :O
pi_17600653
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 15:50 schreef RM-rf het volgende:
verdikkeme, nu klagen, maar wel stiekem alle koekjes opsmikkelen: "..en een lekker bakkie koffie thee, daar heb je vast ook wel zin in hé..." heb je toen stoer nee gezegd?
Als er geen bier in huis is hoeven ze iig op mij niet te rekenen, ik ga me daar geen saaie kutklusjes doen zonder iets te zuipen erbij natuurlijk...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_17600794
Ik heb dat ook.
Als iemand een leeg systeem opnieuw wil installeren, maar hij weet niet hoe en heeft voor zijn doen alles geprobeerd, dan doe ik niet moeilijk.

Maar ik word wel pissig als ik een keurig systeem heb afgeleverd en daarna (door een fout van een of andere rabobank pakket) in internet explorer een fout optreed, ze zelf gaan ouwehoeren met een nieuwe installatie.
"Tja, ik heb xp er maar even overheen gegooid. Nu krijg ik allerlei rare foutmeldigen."
"Dat moet je ook niet doen met XP. En er zal al sp1 op dus nu heb je problemen."
"Oh, ik dacht dat dat kon."
"Nee, en dat heb ik de vorige keer ook duidelijk gezegd."

dinsdag 9 maart 2004 @ 16:27:50 #63
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_17600817
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 16:17 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Die CF2floppy-adaptertjes zijn DUUR!
Ja iets van 90 euro of zo. Belachelijk. En TRAAG bovendien... Blijft een floppy-bus he Gewoon een USBreadertje, niks aan de hand
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_17600957
Waar ik een hekel aan heb is als je zaterdag ochtend uit je nest komt je loopt naar beneden en je pa zegt."Die en die zijn geweest ze hadden 'iets' met adsl en internet.
Ik heb gezegd dat je zo wel even kwam kijken ".

Leuk als je nou net andere plannen in je hoofd hebt

Moet er overigens nogsteeds gaan kijken.Als er spoed bij is komen ze maar hier met hun zooi.
pi_17601386
als iemand je vraagt of je wil komen kijken ga je daar toch gewoon even 10 sec naar die pc staan kijken en dan loop je weer weg
  dinsdag 9 maart 2004 @ 17:58:58 #66
43968 RedWind
Long live the new flesh...
pi_17603190
http://www.thinkgeek.com/tshirts/frustrations/388b/

[ Bericht 41% gewijzigd door RedWind op 10-03-2004 18:22:20 ]
Er is een tunnel aan het eind van het licht.
-- I wanna be alone. I'm a doughnut, in a pack of twelve --
  dinsdag 9 maart 2004 @ 18:05:00 #67
87879 Rowdie
Het is patat
pi_17603327
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 15:19 schreef Conflict het volgende:
Of ik ff naar de pc van kennissen van mijn moeder wilde kijken, ze heeft namelijk 3000 virussen. Mijn opa heeft een printer gekregen, of ik die even wilde aansluiten (printer uit 1980). Dan nog een pc opnieuw installeren voor een collega en continu kijken naar mensen hun pc, dan word ik weer gebeld dat "het internet het niet doet".

Ik word er doodziek van. Telkens moet ik overal op komen dagen om voor "hier heb je 10 euro voor de moeite", mensen hun pc op te kalefateren. Die mensen weten zelf beslist niet wat ze doen, halen het ene na het andere virus binnen en gaan mij dan op een drammende manier vertellen wat ik moet doen.

Nee ik doe het niet meer. Ik heb er uren per dag, een paar jaar lang de tijd in gestoken. Ik heb dat gedaan om zelf wijzer te worden en leuk met computers om te leren gaan. Niet om als zogenaamde helpdesk heel brabant door te rijden om mensen hun zelf veroorzaakte problemen op te lossen.

Dus volgende keer als ze me vragen: "Wil je ff naar mijn computer kijken?"

"NEE"
heb ik ook altijd , maar als het woord "geld" eri voor komt , zeg ik natuurlijk ja
En het zijn ook Kroten
  dinsdag 9 maart 2004 @ 18:07:36 #68
66847 Mxyzptlk
nu met echte kleurkorrels
pi_17603388
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
En mensen nemen verdomme nog aan dat je daar zelf plezier in schept ook.

Ik las ooit eens iets in de trant van "Als iemand stratenmaker is, dan verwacht je toch ook niet dat hij voor de lol bij de schilleboer van de nicht van de cavia van de buren een terrasje gaat leggen in de avonduren voor een pilsje?"

En zo is het.
De nicht van de cavia van de buren die hulp zoekt voor de schillenboer is echt een ongelooflijk lekker wijf. Elke gezonde jongeman zou *whatever* *alles* voor d'r doen, maar meneer Dr Flash de nerd die verstand claimt te hebben van computers gaat dus liever thuis uit zijn neus eten terwijl ie de harddisc van de nicht van de cavia van de buren eens diepgaand zou kunnen inspecteren?
hoewel het dus eigenlijk precies andersom is
  dinsdag 9 maart 2004 @ 18:10:29 #69
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_17603433
hey Conflict dan pak je het niet slim aan, ik verdien er aardig wat mee
pi_17603508
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 16:27 schreef _Flea_ het volgende:
Ik heb dat ook.
Als iemand een leeg systeem opnieuw wil installeren, maar hij weet niet hoe en heeft voor zijn doen alles geprobeerd, dan doe ik niet moeilijk.

Maar ik word wel pissig als ik een keurig systeem heb afgeleverd en daarna (door een fout van een of andere rabobank pakket) in internet explorer een fout optreed, ze zelf gaan ouwehoeren met een nieuwe installatie.
"Tja, ik heb xp er maar even overheen gegooid. Nu krijg ik allerlei rare foutmeldigen."
"Dat moet je ook niet doen met XP. En er zal al sp1 op dus nu heb je problemen."
"Oh, ik dacht dat dat kon."
"Nee, en dat heb ik de vorige keer ook duidelijk gezegd."

Ze luisteren nooit eens , of nog erger ze luisteren opeens naar iemand anders.
Zo'n zogenaamde computerfreak , dat denkt dat ie alles is

"O ik dacht dat dat kon , dat zei HIJ!!!"

En dan mag ik de puinzooi weer opruimen

Geen zin in hoor , doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
  dinsdag 9 maart 2004 @ 18:16:20 #71
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_17603547
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 18:07 schreef Mxyzptlk het volgende:

[..]

De nicht van de cavia van de buren die hulp zoekt voor de schillenboer is echt een ongelooflijk lekker wijf. Elke gezonde jongeman zou *whatever* *alles* voor d'r doen, maar meneer Dr Flash de nerd die verstand claimt te hebben van computers gaat dus liever thuis uit zijn neus eten terwijl ie de harddisc van de nicht van de cavia van de buren eens diepgaand zou kunnen inspecteren?
Hey voor die nicht heb ik nog wel een plugin Dat komt goed
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 9 maart 2004 @ 18:32:01 #72
61248 Mantaray
Rijd geen Manta
pi_17603965
Laatst bij een kennis die zijn PC had gemold:
Fdisk, delete all partitions, create new partition.
Restore CDs erin.
af en toe op enter drukken, voor de rest

Das dan ¤ 50,-
  dinsdag 9 maart 2004 @ 18:48:30 #73
72528 Hephaistos
Oempaloempa's Unite!
pi_17604383
Gewoon een paar keer een pc helemaal naar de klote helpen. Een slechte reputatie verspreidt zich snel...
If men define things as real, they are real in their consequences
pi_17604488
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 15:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Het ergste is nog dat ze nadat ze de computer compleet hebben vernaggeld toch nog allerlei data willen bewaren maar eigenlijk zelf niet weten wat ze precies willen bewaren.

En na een herinstallatie zeiken dat ze allerlei dingen kwijt zijn
pi_17604758
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 15:28 schreef RemcoDelft het volgende:
Dat heb ik simpel opgelost: ik geef geen MS-support meer! Ik keur het af, gebruik je het toch, dan zoek je het maar uit!
En als ze dan nog niet afhaken, dan wil ik graag een Linux distrootje installeren! En ja, dit zijn mijn goede voornemens voor dit jaar: zoveel mogelijk mensen van Windows afhelpen!
kijk, met jou kan ik praten
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 15:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Het ergste is nog dat ze nadat ze de computer compleet hebben vernaggeld toch nog allerlei data willen bewaren maar eigenlijk zelf niet weten wat ze precies willen bewaren.

En na een herinstallatie zeiken dat ze allerlei dingen kwijt zijn
Kijk dat doe ik heel simpel, ik zeg ze oke dus alles maar dan ook echt alles mag eraf? Oke is wel je eigen verantwoording dat je straks spul kwijt bent.. (kijken ze voor de zekerheid alles nog ff na), en als je van die eigenwijzen hebt: Zeg nogmaals dat het hun eigen verantwoording is, start fdisk op, met de goede bijbehorende opties (alles weg), tot op het punt van zeker zijn door te gaan, en laat ik de gebruiker zelf of Y of J drukken Eigen schuld als nu alles weg is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')