Tja ik denk dan erg kort. maar dat is ook niet altijd goed hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:36 schreef juiced het volgende:
Ik hou me gewoon van de domme. "Windows? Nooit van gehoord..."
En als dat niet helpt, gewoon weken hun pc's bij je laten staan en dan nog niet hun zooi voor elkaar hebben. Het werkt echt.
Nee als ze zeggen: "alles mag eraf", die lui zijn het ergste, dat houdt dus in dat het ze helemaal niks kan interesseren.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Het ergste is nog dat ze nadat ze de computer compleet hebben vernaggeld toch nog allerlei data willen bewaren maar eigenlijk zelf niet weten wat ze precies willen bewaren.
En na een herinstallatie zeiken dat ze allerlei dingen kwijt zijn
dat doe ik als ik website maak... maak de pagina binnen 1 of 2 weken en bel na 3 maand op dat ie eindelijk af is en dat het heel veel werk wasquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:36 schreef juiced het volgende:
Ik hou me gewoon van de domme. "Windows? Nooit van gehoord..."
En als dat niet helpt, gewoon weken hun pc's bij je laten staan en dan nog niet hun zooi voor elkaar hebben. Het werkt echt.
Dat zijn idd zo'n beetje de optiesquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:34 schreef Conflict het volgende:
ik wist niet of het in GC, DIG of KLB moest
Reminds me, ik krijg nog 5 euro van je (broodje kaas, broodje frikandel en een half litertje melk)quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:32 schreef Dromer het volgende:
Ik krijg die 10 euro niet eens
kazaaquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:39 schreef GoodspeeD het volgende:
Ik had laatst ook een middagje besteedt om Windows 98 te reinstallen op een trage bak. Ben ik klaar, weekje later bellen ze me op dat de computer 'traaaaaaaaaaaaaaag' is. Ik bedoel: vraag me toch af wat ze er allemaal meedoen in die week dan.
Ik was op den duur al op het punt dat ik alleen de pc van familie en vrienden wilde nakijken. Maar dat is nog teveel gezeik.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:43 schreef ikbengeweldig het volgende:
ik fiks alleen de computer van me moeder nog, de rest zoekt het maar uit
Nee ik ook niet.... Maar ja, je weet hoe dat gaat, pa is natuurlijk pa, en bovendien zelfstandig ondernemer, dus die ga je geen geld vragen. Maar dan wonen pa&ma heel sociaal in een appartementencomplex, en op de wekelijkse buurtborrel valt altijd wel het woord computer. Dan is het een kwestie van tot 3 tellen en Mama_Flash begint heel goedbedoeld te kraaien "Ooooh geen probleem joh! Ik laat Dr_Flash er wel even naar kijken volgende week!"quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:32 schreef Dromer het volgende:
Ik krijg die 10 euro niet eens
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:50 schreef RM-rf het volgende:
verdikkeme, nu klagen, maar wel stiekem alle koekjes opsmikkelen: "..en een lekker bakkie koffie thee, daar heb je vast ook wel zin in hé..." heb je toen stoer nee gezegd?
Laten we wel zijn, die 16-jarige behulpzame buurjongetje sluiten een hele serie mensen aan op internet, die iedere professionele hulpverlener gelijk zou afvoeren in dwangbuis, juist de mensen die hun netwerk open zetten voor spyware, trojans, virussen of gewone hoaxmailtjes forwarden, hadden nooit op internet gezeten als ze geen 16-jarig buurjongetje hadden...
--knip--
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |