quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:20 schreef Viper_74 het volgende:
Mijn pc doet raar, hij opent zomaar nutteloze topics met kansloze mensen.
Kun je ff naar me pc kijken ?
ik had laatst een pc helemaal opnieuw geinstalleerd, kreeg ik 10 euroquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:20 schreef Megumi het volgende:
Wel doen Conflict. En dan 50 pleuro's vragen. Per uur. En als het heel erg 25 sukkel pleuro's er bij optellen.
Hey als je ze nou eens goed maakt, hoef je ze ook niet de hele tijd te maken omdat ze weer stuk gaanquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:22 schreef Conflict het volgende:
[..]
ik had laatst een pc helemaal opnieuw geinstalleerd, kreeg ik 10 euro![]()
Ik doe het gewoon helemaal niet meer, ook niet voor geld.
Heb er nog 3 in de wachtrij staan, die zal ik afmaken en dan kap ik ermee.
Jawel joh. Ik kreeg er ook een schijthekel aan. Heb nu gezegd dat mensen de PC naar mij thuis kunnen brengen. Ik vervolgens kjik wat er aan de hans id en wat het gaat kosten. Vervolgens mogen hun beslissen of ze em wel of niet laten fixen of niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:22 schreef Conflict het volgende:
[..]
ik had laatst een pc helemaal opnieuw geinstalleerd, kreeg ik 10 euro![]()
Ik doe het gewoon helemaal niet meer, ook niet voor geld.
Heb er nog 3 in de wachtrij staan, die zal ik afmaken en dan kap ik ermee.
LAAT ZE TOCH gewon met hun pc naar jou komen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:25 schreef Takje het volgende:
Ik moet zo weg om een pc te opereren. Ze zeggen dat ze een virus hebben, want 'de email doet het niet'. Waarschijnlijk gewoon weer de instellingen. Zucht...
Tja ik denk dan erg kort. maar dat is ook niet altijd goed hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:36 schreef juiced het volgende:
Ik hou me gewoon van de domme. "Windows? Nooit van gehoord..."
En als dat niet helpt, gewoon weken hun pc's bij je laten staan en dan nog niet hun zooi voor elkaar hebben. Het werkt echt.
Nee als ze zeggen: "alles mag eraf", die lui zijn het ergste, dat houdt dus in dat het ze helemaal niks kan interesseren.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Het ergste is nog dat ze nadat ze de computer compleet hebben vernaggeld toch nog allerlei data willen bewaren maar eigenlijk zelf niet weten wat ze precies willen bewaren.
En na een herinstallatie zeiken dat ze allerlei dingen kwijt zijn
dat doe ik als ik website maak... maak de pagina binnen 1 of 2 weken en bel na 3 maand op dat ie eindelijk af is en dat het heel veel werk wasquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:36 schreef juiced het volgende:
Ik hou me gewoon van de domme. "Windows? Nooit van gehoord..."
En als dat niet helpt, gewoon weken hun pc's bij je laten staan en dan nog niet hun zooi voor elkaar hebben. Het werkt echt.
Dat zijn idd zo'n beetje de optiesquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:34 schreef Conflict het volgende:
ik wist niet of het in GC, DIG of KLB moest
Reminds me, ik krijg nog 5 euro van je (broodje kaas, broodje frikandel en een half litertje melk)quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:32 schreef Dromer het volgende:
Ik krijg die 10 euro niet eens
kazaaquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:39 schreef GoodspeeD het volgende:
Ik had laatst ook een middagje besteedt om Windows 98 te reinstallen op een trage bak. Ben ik klaar, weekje later bellen ze me op dat de computer 'traaaaaaaaaaaaaaag' is. Ik bedoel: vraag me toch af wat ze er allemaal meedoen in die week dan.
Ik was op den duur al op het punt dat ik alleen de pc van familie en vrienden wilde nakijken. Maar dat is nog teveel gezeik.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:43 schreef ikbengeweldig het volgende:
ik fiks alleen de computer van me moeder nog, de rest zoekt het maar uit
Nee ik ook niet.... Maar ja, je weet hoe dat gaat, pa is natuurlijk pa, en bovendien zelfstandig ondernemer, dus die ga je geen geld vragen. Maar dan wonen pa&ma heel sociaal in een appartementencomplex, en op de wekelijkse buurtborrel valt altijd wel het woord computer. Dan is het een kwestie van tot 3 tellen en Mama_Flash begint heel goedbedoeld te kraaien "Ooooh geen probleem joh! Ik laat Dr_Flash er wel even naar kijken volgende week!"quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:32 schreef Dromer het volgende:
Ik krijg die 10 euro niet eens
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:50 schreef RM-rf het volgende:
verdikkeme, nu klagen, maar wel stiekem alle koekjes opsmikkelen: "..en een lekker bakkie koffie thee, daar heb je vast ook wel zin in hé..." heb je toen stoer nee gezegd?
Laten we wel zijn, die 16-jarige behulpzame buurjongetje sluiten een hele serie mensen aan op internet, die iedere professionele hulpverlener gelijk zou afvoeren in dwangbuis, juist de mensen die hun netwerk open zetten voor spyware, trojans, virussen of gewone hoaxmailtjes forwarden, hadden nooit op internet gezeten als ze geen 16-jarig buurjongetje hadden...
--knip--
Hee slome, ik ben 27quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:50 schreef RM-rf het volgende:
verdikkeme, nu klagen, maar wel stiekem alle koekjes opsmikkelen: "..en een lekker bakkie koffie thee, daar heb je vast ook wel zin in hé..." heb je toen stoer nee gezegd?
Laten we wel zijn, die 16-jarige behulpzame buurjongetje sluiten een hele serie mensen aan op internet, die iedere professionele hulpverlener gelijk zou afvoeren in dwangbuis, juist de mensen die hun netwerk open zetten voor spyware, trojans, virussen of gewone hoaxmailtjes forwarden, hadden nooit op internet gezeten als ze geen 16-jarig buurjongetje hadden...
--knip--
Nou dat is jammer dan ik wilde nog wel vragen of je even naar mijn computer wilde kijkenquote:[b]
Dus volgende keer als ze me vragen: "Wil je ff naar mijn computer kijken?"
"NEE"
Als ik ook ff naar je tieten mag kijkenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:04 schreef Lady-unicorn het volgende:
[..]
Nou dat is jammer dan ik wilde nog wel vragen of je even naar mijn computer wilde kijken![]()
aanzitten mag da ook ?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:06 schreef Conflict het volgende:
[..]
Als ik ook ff naar je tieten mag kijken
Tja maar je leeft tenslotte maar 1 keer en nooit geschoten is altijd misquote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:09 schreef Mogiin het volgende:
Het blijven kinderen die tweakers , ze willen overal aanzitten
Die CF2floppy-adaptertjes zijn DUUR!quote:naar paar uur was ik pas klaar... wat kreeg ik, een soort apater voor geheugenkaartjes via je floppy te openen want totaal verneukt werkte...
Als er geen bier in huis is hoeven ze iig op mij niet te rekenen, ik ga me daar geen saaie kutklusjes doen zonder iets te zuipen erbij natuurlijk...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:50 schreef RM-rf het volgende:
Ja iets van 90 euro of zo. Belachelijk. En TRAAG bovendien... Blijft een floppy-bus hequote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:17 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Die CF2floppy-adaptertjes zijn DUUR!
heb ik ook altijd , maar als het woord "geld" eri voor komt , zeg ik natuurlijk jaquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:19 schreef Conflict het volgende:
Of ik ff naar de pc van kennissen van mijn moeder wilde kijken, ze heeft namelijk 3000 virussen. Mijn opa heeft een printer gekregen, of ik die even wilde aansluiten (printer uit 1980). Dan nog een pc opnieuw installeren voor een collega en continu kijken naar mensen hun pc, dan word ik weer gebeld dat "het internet het niet doet".
Ik word er doodziek van. Telkens moet ik overal op komen dagen om voor "hier heb je 10 euro voor de moeite", mensen hun pc op te kalefateren. Die mensen weten zelf beslist niet wat ze doen, halen het ene na het andere virus binnen en gaan mij dan op een drammende manier vertellen wat ik moet doen.
Nee ik doe het niet meer. Ik heb er uren per dag, een paar jaar lang de tijd in gestoken. Ik heb dat gedaan om zelf wijzer te worden en leuk met computers om te leren gaan. Niet om als zogenaamde helpdesk heel brabant door te rijden om mensen hun zelf veroorzaakte problemen op te lossen.
"NEE"
De nicht van de cavia van de buren die hulp zoekt voor de schillenboer is echt een ongelooflijk lekker wijf. Elke gezonde jongeman zou *whatever* *alles* voor d'r doen, maar meneer Dr Flash de nerd die verstand claimt te hebben van computers gaat dus liever thuis uit zijn neus eten terwijl ie de harddisc van de nicht van de cavia van de buren eens diepgaand zou kunnen inspecteren?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
En mensen nemen verdomme nog aan dat je daar zelf plezier in schept ook.
Ik las ooit eens iets in de trant van "Als iemand stratenmaker is, dan verwacht je toch ook niet dat hij voor de lol bij de schilleboer van de nicht van de cavia van de buren een terrasje gaat leggen in de avonduren voor een pilsje?"
En zo is het.
Ze luisteren nooit eens , of nog erger ze luisteren opeens naar iemand anders.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:27 schreef _Flea_ het volgende:
Ik heb dat ook.
Als iemand een leeg systeem opnieuw wil installeren, maar hij weet niet hoe en heeft voor zijn doen alles geprobeerd, dan doe ik niet moeilijk.
Maar ik word wel pissig als ik een keurig systeem heb afgeleverd en daarna (door een fout van een of andere rabobank pakket) in internet explorer een fout optreed, ze zelf gaan ouwehoeren met een nieuwe installatie.
"Tja, ik heb xp er maar even overheen gegooid. Nu krijg ik allerlei rare foutmeldigen."
"Dat moet je ook niet doen met XP. En er zal al sp1 op dus nu heb je problemen."
"Oh, ik dacht dat dat kon."
"Nee, en dat heb ik de vorige keer ook duidelijk gezegd."
Hey voor die nicht heb ik nog wel een pluginquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:07 schreef Mxyzptlk het volgende:
[..]
De nicht van de cavia van de buren die hulp zoekt voor de schillenboer is echt een ongelooflijk lekker wijf. Elke gezonde jongeman zou *whatever* *alles* voor d'r doen, maar meneer Dr Flash de nerd die verstand claimt te hebben van computers gaat dus liever thuis uit zijn neus eten terwijl ie de harddisc van de nicht van de cavia van de buren eens diepgaand zou kunnen inspecteren?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Het ergste is nog dat ze nadat ze de computer compleet hebben vernaggeld toch nog allerlei data willen bewaren maar eigenlijk zelf niet weten wat ze precies willen bewaren.
kijk, met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:28 schreef RemcoDelft het volgende:
Dat heb ik simpel opgelost: ik geef geen MS-support meer! Ik keur het af, gebruik je het toch, dan zoek je het maar uit!
En als ze dan nog niet afhaken, dan wil ik graag een Linux distrootje installeren! En ja, dit zijn mijn goede voornemens voor dit jaar: zoveel mogelijk mensen van Windows afhelpen!
Kijk dat doe ik heel simpel, ik zeg ze oke dus alles maar dan ook echt alles mag eraf? Oke is wel je eigen verantwoording dat je straks spul kwijt bent.. (kijken ze voor de zekerheid alles nog ff na), en als je van die eigenwijzen hebt: Zeg nogmaals dat het hun eigen verantwoording is, start fdisk op, met de goede bijbehorende opties (alles weg), tot op het punt van zeker zijn door te gaan, en laat ik de gebruiker zelf of Y of J drukkenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik doe het alleen nog bij mensen die ik leuk vind en waar ik stuctureel geld van krijg.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:45 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik was op den duur al op het punt dat ik alleen de pc van familie en vrienden wilde nakijken. Maar dat is nog teveel gezeik.
quote:Op woensdag 10 maart 2004 13:01 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Nee dat kan niet met een kroonsteentje, daar heb je een hubje voor nodig....
Waarom? OMDAT IK HET VERDOMME ZEG MAN!
Same here!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:19 schreef Conflict het volgende:
Of ik ff naar de pc van kennissen van mijn moeder wilde kijken, ze heeft namelijk 3000 virussen. Mijn opa heeft een printer gekregen, of ik die even wilde aansluiten (printer uit 1980). Dan nog een pc opnieuw installeren voor een collega en continu kijken naar mensen hun pc, dan word ik weer gebeld dat "het internet het niet doet".
Ik word er doodziek van. Telkens moet ik overal op komen dagen om voor "hier heb je 10 euro voor de moeite", mensen hun pc op te kalefateren. Die mensen weten zelf beslist niet wat ze doen, halen het ene na het andere virus binnen en gaan mij dan op een drammende manier vertellen wat ik moet doen.
Nee ik doe het niet meer. Ik heb er uren per dag, een paar jaar lang de tijd in gestoken. Ik heb dat gedaan om zelf wijzer te worden en leuk met computers om te leren gaan. Niet om als zogenaamde helpdesk heel brabant door te rijden om mensen hun zelf veroorzaakte problemen op te lossen.
"NEE"
Ik van jou dus.. klinkt als de rotzooi die jij vreetquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Reminds me, ik krijg nog 5 euro van je (broodje kaas, broodje frikandel en een half litertje melk)
ow fuck ja, das waar ook!quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:28 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik van jou dus.. klinkt als de rotzooi die jij vreet
Dat moet je niet tegen ons zeggen, maar tegen die knuppels die jouw steeds vragenquote:Op woensdag 10 maart 2004 19:32 schreef Qwea het volgende:
*herkent heel erg..Bijna ook ALTIJD bij iemand pc fixen.Meer weg is dan thuis.En zal ik es wat zeggen. IK doe het OOK NIET meer! ! zo
En dan na afloop:quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:37 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee als ze zeggen: "alles mag eraf", die lui zijn het ergste, dat houdt dus in dat het ze helemaal niks kan interesseren.
Koop een typmachine dan!
JHahahahaha en dan om de 3 uur op de stoep staan omdat ze denken dat /dev/null voor spelletjes is?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:28 schreef RemcoDelft het volgende:
Dat heb ik simpel opgelost: ik geef geen MS-support meer! Ik keur het af, gebruik je het toch, dan zoek je het maar uit!
En als ze dan nog niet afhaken, dan wil ik graag een Linux distrootje installeren! En ja, dit zijn mijn goede voornemens voor dit jaar: zoveel mogelijk mensen van Windows afhelpen!
Geen idee... bel ze 's?quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:30 schreef vosss het volgende:
[..]
ow fuck ja, das waar ook!
nog gezellig daar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |