Ik ben ook een aantal mods goed zat.quote:Op maandag 8 maart 2004 20:55 schreef yvonne het volgende:
Ik ben hem zat, het is een lul
Medestanders gaarne
Jij hebt niks te vrezen denk ikquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:13 schreef static het volgende:
Ohwjee.
jij des te meer!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij hebt niks te vrezen denk ik![]()
*iets over admin mompelt...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:23 schreef yvonne het volgende:
Goed idee Loedertje!!
Stem hier een mod weg
Och, als er veel users me per se weg willen hebben, heb ik er geen moeite mee om me daar bij neer te leggenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:18 schreef vosss het volgende:
[..]
jij des te meer!
O,quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:24 schreef WebForce het volgende:
[..]
*iets over admin mompelt...
Dat zou het moeten zijn jaquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
O,
voorbeeldfunctie
moeilijk zeker, maar als er goed over wordt nagedacht toch wel haalbaar lijkt me...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Och, als er veel users me per se weg willen hebben, heb ik er geen moeite mee om me daar bij neer te leggen
Ik vind het dus niet eens zo'n slecht idee. Alhoewel het wel lastig ligt: een mod die bijvoorbeeld bij een grote groep niet populair is omdat diegene bijvoorbeeld nogal streng is, hoeft niet altijd gelijk een slechte mod te zijn. Sommige fora vragen daar gewoon om.
Om R&P even als voorbeeld te nemen: een strenge mod op R&P zal waarschijnlijk het kusje kroel gehalte verlagen en meer mensen een schop onder hun hol laten geven. Een grote groep R&P-ers zal het daar misschien niet mee eens zijn, maar is het daardoor ook de verkeerde manier van modden? Of heeft het forum dat juist nodig om de juiste richting te krijgen?
Niets ten nadele van de R&P mods oid, ik geef het even als voorbeeld omdat R& Pnaar mijn idee een forum is wat goed als voorbeeld kan dienen in dit geval.
Was dát maar waarquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:26 schreef Libris het volgende:
Slecht idee, een slechte mod wordt er vanzelf wel uitgewerkt...
niet altijd...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:26 schreef Libris het volgende:
Slecht idee, een slechte mod wordt er vanzelf wel uitgewerkt...
Vaak welquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:28 schreef TimmyAsd het volgende:
niet altijd...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |