Ik ben ook een aantal mods goed zat.quote:Op maandag 8 maart 2004 20:55 schreef yvonne het volgende:
Ik ben hem zat, het is een lul
Medestanders gaarne
Jij hebt niks te vrezen denk ikquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:13 schreef static het volgende:
Ohwjee.
jij des te meer!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij hebt niks te vrezen denk ik![]()
*iets over admin mompelt...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:23 schreef yvonne het volgende:
Goed idee Loedertje!!
Stem hier een mod weg
Och, als er veel users me per se weg willen hebben, heb ik er geen moeite mee om me daar bij neer te leggenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:18 schreef vosss het volgende:
[..]
jij des te meer!
O,quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:24 schreef WebForce het volgende:
[..]
*iets over admin mompelt...
Dat zou het moeten zijn jaquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
O,
voorbeeldfunctie
moeilijk zeker, maar als er goed over wordt nagedacht toch wel haalbaar lijkt me...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Och, als er veel users me per se weg willen hebben, heb ik er geen moeite mee om me daar bij neer te leggen
Ik vind het dus niet eens zo'n slecht idee. Alhoewel het wel lastig ligt: een mod die bijvoorbeeld bij een grote groep niet populair is omdat diegene bijvoorbeeld nogal streng is, hoeft niet altijd gelijk een slechte mod te zijn. Sommige fora vragen daar gewoon om.
Om R&P even als voorbeeld te nemen: een strenge mod op R&P zal waarschijnlijk het kusje kroel gehalte verlagen en meer mensen een schop onder hun hol laten geven. Een grote groep R&P-ers zal het daar misschien niet mee eens zijn, maar is het daardoor ook de verkeerde manier van modden? Of heeft het forum dat juist nodig om de juiste richting te krijgen?
Niets ten nadele van de R&P mods oid, ik geef het even als voorbeeld omdat R& Pnaar mijn idee een forum is wat goed als voorbeeld kan dienen in dit geval.
Was dát maar waarquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:26 schreef Libris het volgende:
Slecht idee, een slechte mod wordt er vanzelf wel uitgewerkt...
niet altijd...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:26 schreef Libris het volgende:
Vaak welquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:28 schreef TimmyAsd het volgende:
niet altijd...
ja, en daarom dus niet altijdquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vaak wel.
Ach, sommigen hebben een natuurlijk aangeboren aversie tegen alles wat blauw is, of je het nu goed of slecht doet.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij hebt niks te vrezen denk ik![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:31 schreef Oblivion het volgende:
Loedertje? Wie zou je er zelf als eerste uit wippen?![]()
Wie 'a' zegt...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:15 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Arme ThaFreak.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:41 schreef MutZ het volgende:
Mag je als mod zijnde ook op je medemods stemmen??
Mss heb ik het wel over jou...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:42 schreef static het volgende:
[..]
Arme ThaFreak.
Nee, dat niet... Maar er kunnen natuurlijk uitzonderingen gemaakt worden...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:45 schreef Dagonet het volgende:
We gaan toch niet het principe van last-in first-out hanteren of wel?
fifoquote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:45 schreef Dagonet het volgende:
Had ik je al gefeliciteerd met je verjaardag?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nee, dat niet... Maar er kunnen natuurlijk uitzonderingen gemaakt worden...![]()
Dat klinkt beterquote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:56 schreef static het volgende:
[..]
fifo
Hoop 't niet eigenlijkquote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:45 schreef Dagonet het volgende:
Heb het lef en noem dan namenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:27 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Was dát maar waar
Juist dié blijven eeuwen zitten waar ze zitten .
Nope... Maar die was al eergisteren hoor...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Had ik je al gefeliciteerd met je verjaardag?
Welnee, die wordt admin.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:26 schreef Libris het volgende:
Alsnog zieltjes winnen kan geen kwaadquote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:14 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nope... Maar die was al eergisteren hoor...![]()
Ik ga echt nog eens over je Engelse spelling vallen hoor...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:27 schreef Anthraxx het volgende:
I'm death
Dr_Flash als eerste!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:49 schreef Oblivion het volgende:
Dan wacht ik nog even serieus op antwoord op mijn vraag...![]()
Want?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dr_Flash als eerste!
Dat doet er niet toe....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:59 schreef static het volgende:
Want?
*Diplomatiek antwoord geeft*quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:59 schreef static het volgende:
Want?
Vraag ik het aan jou?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:03 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe.... [afbeelding]
Dus dan kan ook HW of nikky wieberen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
*Diplomatiek antwoord geeft*
2Mods op GC = genoeg
Zou kunnen , maar gelukkig mag ik zelf antwoorden/kiezenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:11 schreef static het volgende:
Dus dan kan ook HW of nikky wieberen.
wie wie wie wie wie??quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vind het wel een goed idee, die verkiezingen, al ben ik tot nu toe maar 1 mod tegengekomen die ik echt minder vind.
Naam zeg ik niet, maar ik wil wel een hint geven als daar behoefte aan is!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
wie wie wie wie wie??
Watje.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Naam zeg ik niet
Denk dat ik ook een wekelijkse *stem hier een user weg* polletje wil!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Naam zeg ik niet, maar ik wil wel een hint geven als daar behoefte aan is!
Met wat ik zeg, 3 mods op V&A is overdrevenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
*Diplomatiek antwoord geeft*
2Mods op GC = genoeg
Whehehequote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Denk dat ik ook een wekelijkse *stem hier een user weg* polletje wil!
*kijkt naar Grrrrrrr
Wel!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar ff serieus, het heeft weinig zin als ik hier met namen ga gooien, niet?
Maar wat als de modjes zich niet gedragen danquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:39 schreef Killer_Mom het volgende:
ik vind t onzin om mods weg te stemmen.
als iedereen zich normaal gedraagd, heb je geen last van modjes, ik zie ze niet eens.
Ik sta niet in het lijstje... Dus blijkbaar doe ik het erg goed...quote:Op woensdag 10 maart 2004 09:14 schreef ElisaB het volgende:
Je kunt ook gewoon eenvoudig het lijstje van http://forum.fok.nl/showtopic.php/481115 aanhouden en gewoon van onderaf / bovenaf beginnen weg te strepen. Wel zo makkelijk natuurlijk.
Ben weg om te bedenken wat ik met al mijn tijd ga doen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |