bronquote:BARENDRECHT - Een verkoopster van drogisterijketen Trekpleister in Barendrecht heeft bekend dat zij haar baas voor bijna 100.000 euro heeft opgelicht. 80.000 euro van de buit lag thuis bij de vrouw in de kast. Nog eens 15.000 euro zijn op haar bankrekeningen aangetroffen. Dat meldde de politie dinsdag.
De politie hield de vrouw begin maart aan nadat zij op slinkse wijze stelselmatig grote bedragen verduisterde. De leiding van drogisterij Trekpleister ontdekte de tekorten na het opmaken van de balans.
De verkoopster drukte het geld achterover met behulp van retourbonnen. Bijna dagelijks nam ze enkele honderden euro's mee uit de kassa.
De vrouw heeft afstand gedaan van al het geld. Ruim 98.000 euro is inmiddels op de rekening van de drogist teruggestort.
aan je username te zien hoef ik niet te gokken waar dat kasverschil heen gingquote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:05 schreef drugsgebruiker het volgende:
Hoe kan je daar nou niet achterkomen. Toen ik achter de kassa werkte, kreeg ik voor ¤5,- kasverschil aan het eind van de dag al gezeik van de hoofdkassiere...
En als zij nou eens de hoofdkassiere was?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:05 schreef drugsgebruiker het volgende:
Hoe kan je daar nou niet achterkomen. Toen ik achter de kassa werkte, kreeg ik voor ¤5,- kasverschil aan het eind van de dag al gezeik van de hoofdkassiere...
Retourbonnenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:05 schreef drugsgebruiker het volgende:
Met die retourbonnen valt nog wel te rommelen hoor. En misschien was mevrouw wel de hoofdkassierequote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:05 schreef drugsgebruiker het volgende:
Bij ons op werk niet, klant moet ervoor tekenen, en je moet je naam er op zetten..quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:13 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Met die retourbonnen valt nog wel te rommelen hoor. En misschien was mevrouw wel de hoofdkassiere
hehehe, vijfje wiet?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:05 schreef drugsgebruiker het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |