abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17595526
quote:
BARENDRECHT - Een verkoopster van drogisterijketen Trekpleister in Barendrecht heeft bekend dat zij haar baas voor bijna 100.000 euro heeft opgelicht. 80.000 euro van de buit lag thuis bij de vrouw in de kast. Nog eens 15.000 euro zijn op haar bankrekeningen aangetroffen. Dat meldde de politie dinsdag.

De politie hield de vrouw begin maart aan nadat zij op slinkse wijze stelselmatig grote bedragen verduisterde. De leiding van drogisterij Trekpleister ontdekte de tekorten na het opmaken van de balans.

De verkoopster drukte het geld achterover met behulp van retourbonnen. Bijna dagelijks nam ze enkele honderden euro's mee uit de kassa.

De vrouw heeft afstand gedaan van al het geld. Ruim 98.000 euro is inmiddels op de rekening van de drogist teruggestort.
bron

Komen ze wel een beetje laat achter dan .
  dinsdag 9 maart 2004 @ 13:03:30 #2
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_17595542
En de winst werd ineens bijgesteld met 98.000 euro!!!
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_17595594
Hoe kan je daar nou niet achterkomen. Toen ik achter de kassa werkte, kreeg ik voor ¤5,- kasverschil aan het eind van de dag al gezeik van de hoofdkassiere...
Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 13:11:33 #4
49204 BrainFuel
no pain...no gain...
pi_17595744
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 13:05 schreef drugsgebruiker het volgende:
Hoe kan je daar nou niet achterkomen. Toen ik achter de kassa werkte, kreeg ik voor ¤5,- kasverschil aan het eind van de dag al gezeik van de hoofdkassiere...
aan je username te zien hoef ik niet te gokken waar dat kasverschil heen ging
  dinsdag 9 maart 2004 @ 13:12:35 #5
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_17595771
quote:
En als zij nou eens de hoofdkassiere was?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 9 maart 2004 @ 13:13:08 #6
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_17595788
quote:
Retourbonnen
Geweldig systeem, het product wordt zogenaamd terug gebracht en het geld wordt terug gegeven, het geld verdwijnt alleen het product is er niet
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
  dinsdag 9 maart 2004 @ 13:13:15 #7
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_17595790
quote:
Met die retourbonnen valt nog wel te rommelen hoor. En misschien was mevrouw wel de hoofdkassiere
pi_17595844
Waarom moet dat zo lang duren altijd. Als ze eerder was gestopt had ze er misschien nog wat aan gehad.
pi_17599127
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 13:13 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Met die retourbonnen valt nog wel te rommelen hoor. En misschien was mevrouw wel de hoofdkassiere
Bij ons op werk niet, klant moet ervoor tekenen, en je moet je naam er op zetten..
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_17599211
quote:
hehehe, vijfje wiet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')