bronquote:AMSTERDAM, dinsdag
Patty Brard en haar nieuwe advocaat Bram Moszkowicz doen vanmiddag aangifte van diefstal van 50.000 euro door Patty's (ex-)echtgenoot René Muthert. De diva stelt dat de "periode van medelijden" voorbij is: "De maat is vol."
Patty reageert met de aangifte op de eis gistermiddag van René tot een voorschot op zijn alimentatie van 15.000 euro. Bram Moszkowicz: "Patty vindt dat René zijn voorschot zelf al heeft genomen, als u begrijpt wat ik bedoel. Volgens haar heeft René zonder haar medeweten of instemming met haar pinpas 50.000 euro opgenomen ten eigen bate. Ik als haar advocaat ben eveneens de mening toegedaan. Ik heb me er ook van overtuigd dat er van manipulatie, zoals Patty's ex-partner beweert, voor mevrouw Brards tv-programma Patty's Posse geen sprake is. Mevrouw Brard heeft haar echtgenoot niet voor de kijkcijfers van diefstal beschuldigd. Ze is echt bestolen."
De Amsterdamse strafpleiter zal na de aangifte om strafvervolging van René Muthert vragen. Intussen is zijn kantoor bezig aan te tonen dat het huwelijk tussen René en Patty in Nederland niet rechtsgeldig is.
Ik snap het wel van haar hoor. In een huwelijk vertrouw je elkaar, en dan kun je ook elkaars pincode weten. Ik geloof dat mijn ouders dat ook van elkaar weten enzo.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:59 schreef schatje het volgende:
Ja Patty, misschien is het slimmer om je pincode gewoon voor je te houden.
Ik betwijfel of een rechter daar rekening meehoudt.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik snap het wel van haar hoor. In een huwelijk vertrouw je elkaar, en dan kun je ook elkaars pincode weten. Ik geloof dat mijn ouders dat ook van elkaar weten enzo.
Maar hun huwlijk telde toch niet ofzo?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:10 schreef Byte_Me het volgende:
als je in gemeeschap van goederen getrouwd bent, kun je dan, juridisch gezien, stelen van elkaar? alles is dan toch van beiden?
Ook zo.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:02 schreef Koos_26 het volgende:
O nee!
Weer publiciteit.
Waarom boycot niemand haar?
En waarom reageer ik in een topic over dat stuk onbenul?
Inderdaad. Ze mag nog wel geld toegeven, als ik zo zie hoe ze zich gedragen heeft in de afgelopen seizoenen PP.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:17 schreef Tronica het volgende:
Pfffffffffff, ik hoop dat die René een megagrote alimentatie krijgt. Of nee, smartegeld omdat ie het met dat wijf uit moest houden.
Het wordt steeds meer. Eerst was het nog 6.000 euro.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:02 schreef Cheiron het volgende:
Precies 50.000 Euro.. best toevallig. Maakt het eea wel ongeloofwaardiger.
Hetzelfde geldt volgens mij ook voor het (door jou) geplaatste nieuwe Courtney Love topic...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:10 schreef static het volgende:
Zeg, e.e.a. wordt al uitgebreid besproken in het Posse topic.
Dat was per maandquote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:12 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het wordt steeds meer. Eerst was het nog 6.000 euro.
Ghehe, op basis van wat? Vanwege haar irritante sneue gedrag zeker?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:17 schreef Hakkert het volgende:
Ik hoop dat patty de bak in gaat !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |