Dit wordt een bij-cadeautje.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:46 schreef suikerzoet het volgende:
hoe oud is ze?
en hoe lang hebben jullie al een relatie?
(bij langer dan een jaar vind ik 20 euro wel wat triest, maar da's mijn mening)
jawel...een horloge...want die wou ze graag hebben...maar kwil nog wa extra's geven...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:56 schreef Mister_Slide het volgende:
Tering! Weet je geeneens wat je eigen vriendin leuk vind?
zijn wel goeie ideeën! Thnxquote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:59 schreef ioor het volgende:
misschien een luchtje of iets voor onder de douche, kaarsjes, fotolijstje met je eigen foto erin?
Ja, dat zijn gelijk ook de meest logische standaardcadeautjes die je zelf ook wel kon verzinnen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:02 schreef Hakna het volgende:
[..]
zijn wel goeie ideeën! Thnx![]()
Ik vind dat dus best wel veel voor iemand van 16 waar je pas 3 maanden iets mee hebt... Maar het hangt er natuurlijk ook vanaf wat de plannen zijn!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:50 schreef Hakna het volgende:
jah, kheb al een zilveren horloge, ze word btw 16...en we hebben bijna 3 maanden wa...
maar is gewoon nog voor een extra kleinigheidje
Ja, das leuk.... Daar word ik namelijk serveersterquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:19 schreef dreej het volgende:
Hummm idd, zoiets moet uit je hart komen. Orginaliteit wordt beloont door de meisjes.
bv. Candelight cruise door de amsterdamse grachten...
Is ook, ik heb liever iets persoonlijks dan iets duurs.... als ik moet kiezen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:01 schreef Skaai het volgende:
Waarom moet een cadeautje voor je vriendin duur zijn? Gaat om het idee, en een klein dingetje kan ook heel erg leuk zijn, kan ze ook tevree mee zijn.
Oke je vriend/vriendin verdient heus wel een duur cadeau, maar het id erachter is zo naar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |