Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
1.King Of Love 2.Independent Girl 3.Tonight Is The Night 4.Live Your Dream 5.Nothings Gonna Stop Me Now 6.Playing With Dynamite 7.Every Little Thing 8.World Of Stars 9.Night To Remember 10.This Time 11.In Your Eyes 12.How Deep Is Your Love 13.Paradise
Laat even weten wat je ervan vindt. Persoonlijk zitten er een paar leuke nummers tussen (met name de eerste 3 van het album)
Dit hele album bevat lekker in het gehoor liggende popmuziek met af en toe een knipoog naar Modern Talking (hoge koortjes e.d.). Toch "mis" ik iets, de echte kick ontbreekt, het heeft niet de hitpotentie die de Modern Talking-nummers wel hadden. En zo is Bohlen met zijn Idols-succes toch weer de winnaar van beiden, hoe onterecht ook...
De eerste 3 nummers van het album vind ik eerlijk gezegd een beetje een sneue poging om de Modern Talking-sound te imiteren. Die sound kan nu eenmaal alleen door Dieter Bohlen/Luis Rodriguez gemaakt worden.
Nee, geef mij maar HOW DEEP IS YOUR LOVE. Een heerlijke combinatie tussen ballad en midtempo met een prachtige melodie!
In het nummer PLAYING WITH DYNAMITE rekent Thomas met Dieter af: One step ahead of you Can't hurt me anymore I've closed the book on you like before (...) You said what was wrong or right and the only one perfect was you I don't need the thrill Was playing with dynamite
Misschien heb je gelijk, maar ik vind het toch wel top van 'm dat ie het probeert. Ook al zou hij nooit meer de MT sound evenaren. Daarvoor aren Dieter en Thomas een gouden duo. Maar het album krijgt van mij toch wel een ruime voldoende hoor
De nieuwe single TONIGHT IS THE NIGHT is inmiddels verschenen
1. Tonight Is The Night (radio version) 2. Tonight Is The Night (album version) 3. Tonight Is The Night (extended version) 4. Never Been Loved Before 5. The First Cry
NEVER BEEN LOVED BEFORE is super! het enige waarin dit nummer zich onderscheidt van Modern Talking-nummers is het feit dat dit niet door Dieter Bohlen is geschreven. Voor de rest is het puur MT!
THE FIRST CRY heeft Thomas voor zijn vrouw geschreven toen ze zwanger was.
Op de Duitse bol.com of amazon zijn wel samples te horen...